8

306 24 3
                                    

*TAE POV*
Am luat ochii din telefon și m-am uitat prin jur văzând-o pe Ale Mai îndreptându-se spre masa mea.
-Hei!
-Bună!sper că nu mă aștepți de mult?!spune ea destul de panicată.
-Nu,stai liniștită... și dacă tu crezi că este mult să aștept 2 minute atunci nu-i cunoști pe Jongkook și Jimin!!spun eu încercând să desting atmosfera.
-Nu îmi place să mă las așteptată,o persoană ca mine nu trbuie așteptată.
-Ce vrea să însemne și asta??
-Nimic...nu mă lua in seamă,azi nu este cea mai bună zi a mea.Spune destul de abatută.
-Te înțeleg perfec.Și în zilele in care mă trezesc cu fața la cearceaf sunt mai bine dispus.

*Ale Mai pov*
Am început amândoi să râdem din nimic.
-Mulțumesc!spun eu putin timidă.
Taehyung parcă se înecase la auzire cuvintelor mele.
-Poftim!?!...pentru ce îmi mulțumești??
-Păi pentru început..pentru ziua de ieri.Sper că nu v-am cauzat probleme?!
-Să ne cauzezi probleme..de unde ai mai scos-o și pe asta,ne-m mai degajat și noi!spune acesta râzând.
-Cred și eu!!
-Mai ales Jimin,el s-a degajat cel mai mult!!
-Acum mă faci să mă simt prost!
-Nu zău,de ce?
-O spui de parcă nu l-am vazut ieri pe Jimin cum se uita la mine...are vreo putere de privit prin haine.
-Dacă are,atunci nu mă miră că o folosește!!
-Yaaa
-Ce?
-Cum se face că noi vorbim atât de simplu și ușor unul cu altul?!
-Poate pentru că ești o tipă foarte de treabă...să știi că eu nu folosesc cuvintele astea foarte des!!
-Scuză-mă,am uitat că vorbesc cu faimosul Kim Taehyung...să îmi fac plecaciunea!spun începând amândoi să râdem.

-Domnule Kim,știi ce tocmai am realizat?
-Ce??
-Că noi vorbim aici de jumătate de oră,dar nu am comandat absolut nimic!
-Chiar ai dreptate...ce pot spune,ne pricepem la dezbătut cele mai ciudate subiecte!
-Adevărat!!

Până la urmă am luat amândoi câte ceva și am inceput să bântuim pe străzi.

*TAEHYUNG pov*
M-am oprit la un moment dat să mă leg la șireturi,Ale Mai continuându-și drumul
Mă hobam fară să vreu la ea...mă simt super în jurul ei...oare o plac?!!

-HEI!!
-Ăă..ce..?
-Ce tot faci acolo!?
-Te atmir!
-Nu mai spune..mă faci să înroșesc!!spune plină de sarcasm.
-Bine...dacă nu mă crezi...tot tu pierzi fato!
-FATO..serios...unde sunt vorbele manierate domnule Kim?!
-Haha...foarte amuzant.
-Scuze că te dezamăgesc,dar eu trebuie să ajung la facultate
-Seriosss...chiar acum.....și tocmai ce începea să îmi placă.O spun făcând o față de copil dezamăgit.
-Lasă...că la câte fete umblă după tine..găsești tu una până mă întorc eu!!spune acesta râzând
-Asta a durut ,dar ai și dreptate.
-Bine,mersi pentru aprobare.
-Ne mai vedem!
-Pa...trebuie să plec..nu vreu să întârzii.
-Pa!

SPER CA VĂ PLACE,NU PREA MĂ PRICEP...SCUZAȚI GREȘELILE GRAMATICALE IVITE PE ICI COLO

O SĂ MAI PUN ȘI MÂINE UN NOU CAPITOL😘😍

SCHIMBĂRI ȘI PRIETENI/K.T.H/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum