*Autor Pov*
Cei doi se îndreaptă spre pizzerie.Tot drumul Taehyung i-a povestit lui Ale Mai cât de bună este pizza,lăudând-o fără limite.
Cea ce nu știa Ale Mai este că Tae facea asta numai pentru ai mai lua gândul de la cele întâmplate în parc,atunci când s-au întâlnit cu Kai.
El tot nu înțelegea de ce ar înșela o fată ca ea...numai privind o întrebarea asta îi răsuna în cap.
-Ale Mai...
-Ămmm...ce?...ce este?
-Știu că întrebarea asta nu își are locul,dar de ce te-ar înșela cineva?adică uită-te la tine...
-Tae....poate că eu acum par o fată greu de cucerit,dar.....înainte nu eram așa.El m-a făcut așa.
-.....
-Kai era băiatul popular al liceului,se lăfăia în bani și fete...iar spre rușinea mea eu am fost una dintre ele...
-Ale Ma-
-Nici înainte nu mă aruncăm în brațele oricui....dar Kai a știu să mă joace pe degete,să îi pic la piciore.
Ce a durut cel mai rău este că l-am prins în fapt...Am fost la el acasă,iar una dintre servitoare m-a condus în camera lui.....acolo.....el se saruta cu o fată...nici nu vreau să mă gândesc ce aș fi văzut dacă mai întârziam puțin.
Dar pe el l-a durut fix în cot...m-a privit ,a zâmbit în colțul gurii când a văzut că mi-au dat lacrimile și și-a continuat treba.
Toate astea s-au petrecut când aveam optsprezece ani,eram în ultimul an,dar mi-am dat seama că nu trebuie să plâng pentru unul ca el.....iar de atunci nu am mai avut nicio relație,poate pentru că nu am mai avut încredere în băieți...ei rămâneau la nivelul de prieteni,amici,cunoștințe....nimic mai mult..
-Îmi pare rău!!Dar cum poți spune toate astea atât de lejer?
-Cum ți-am spus....lucrurile astea au fost împărtășite la cel mult două persone....și simt nevoia să mă descarc...
-Să știi că sunt un bun ascultător.
-Văd.....Îți mulțumesc Taehyung!
-Pentru nimic!Acum hai să ieșim din starea asta de nostalgie ca să faceam loc pizzei!!
-Ai dreptate...!**************
Ajunși la pizzerie ,se așează la o masă mai retrasă.Chelnerița se apropie de masa acestora pentru a le înmâna meniurile.Acesta observase că baiatul căruia îi lua comanda era Taehyung,dar păstrează liniștea cerînd doar un autograf.
-Distractie plăcută!o să vă aduc imediat ce ați comandat.
-Mulțumim!răspund amândoi în cor.-Este drăguț să vezi și astfel de persoane,care tot dacă te zăresc nu sar pe tine.spune Ale Mai încântată de comportamentul fetei.
-Așa este!După ce chelnerița s-a întors cu pizza și băuturile comandate,cei doi se contraziceau pe diferite teme.Ale Mai a mușcat din felia de pizza ne m-ai putând să scape de fâșiile de mozarela.Taehyung se amuza copios pe seama acesteia,ea aruncându-i o privire rece,după care amândoi încep să râdă.
**************
Într-un final îndreptându-se spre casă,Ale Mai zărește un stand cu înghețată.
Alegând-și fiecare aroma înghețatei,decid să se mai plimbe puțin.
La un moment dat se așează pe o bancă.Taehyung observă că Ale Mai s-a murdărit de înghețată în colțul gurii,acesta plasîndu-i un sărut scurt.
-Asta pentru ce a mai fost?
-Aveai puțină înghețată aici.Spune Tae arătând cu degetul colțul gurii al fetei.
-Offf...Taehyung...nu suntem într o Kdramă!puteai să îmi spui și mă curăța-m cu un șervețel.
-Atunci unde ar mai fi fost toată magia?!
-Tu numai magie ai în capul ăla al tău?!spune Ale Mai chicotind.
-Poate..!!Taehyung a condus-o pe Ale Mai acasă,dar aceasta i-a spus să rămână peste noapte deoarece era aprope miezul nopții,iar apartamentul băieților este destul de departe.
După pizza,vată de zahăr și înghețată și-au luat gândul de la cină,fiecare pregătindu-se de culcare ,Taehyung la duș,în timp ce Ale Mai pregătea patul.SPER CĂ VA PLĂCUT ȘI ACEST CAPITOL💜💜💜
AȘ VREA SĂ FAC ȘI CAPITOLE MAI LUNGI...DAR EU SUNT MULȚUMITĂ CÂT TIMP DEPĂȘESC 600 DE CUVINTE.
💜💜💜💜💜💜💜
PS:CRED CĂ URMĂTORUL CAPITOL VA APĂREA ABIA LUNI,TIMPUL NU ÎMI VA PERMITE PÂNĂ ATUNCI.
CITEȘTI
SCHIMBĂRI ȘI PRIETENI/K.T.H/
RomansaTotul se petrece în jurul lui Ale Mai,o simplă studentă,dar viața ei se schimbă din cauza unui simplu accident. Întâlnește persoane noi cu care va leagă prietenii strânse,dar începe să îl considere pe unul dintre ei mai mult decât un prieten. Pentru...