23

193 12 3
                                    

*Peste trei ani*
*Taehyung Pov*
Astăzi este o zi .....defapt nici nu știu cum să descriu ziua de azi..dar cert astăzi vreau să o cer pe Ale Mai în căsătorie.
Ținând cont că deja am făcut pasul de a ne muta împreună aproximativ acum zece luni cred că a venit și timpul să îi arăt cât de mult însemna pentru mine.
Aștept ziua asta de mult,dar acum a sosit în sfârșit.Am împărtășit vestea că o voi cere pe Ale Mai câtorva persoane,printre care băieții,părinții mei și ai ei,prieteni comuni.

Nu vreau să fac nimic extem de mare,dar vreau să fac ceva special.Am pus o pe Bo Young să o ia azi pe Ale Mai astăzi din apartament.

*Ale Mai Pov*
Acum două zile am aflat că eu cu Tae vom avea un copil,efectiv radiez.Vreau ca felul în care să îi spun să fie special.Am răspândit vestea băieților,părinților mei și ai lui cât și prietenilor...mai puțin lui Taehyung.

M-a surprins faptul că Bo Young mi-a spus să ieșim la mall,adică în ultimul timp a stat mai mult cu Jimin decât cu mine...bine el este și iubitul ei dar totuși dacă eu nu eram porumbeii ăștia sufocanți nu mai erau împreună.
Se și potrivesc,aceiași întruchipări drăguțe,sexi și perverse care îi definesc pe amândoi...mă bucur pentru ea.
Oricum Jimin a primit multe amenințări de la mine toate referindu-se la faptul că dacă o va rănii nu va scapa cu viață.

-Și cum ai de gând să îi spui lui Taehyung?
-Nu știu,vreau să fie ceva special...adică totuși îi spun că o să fim părinți,nu pot să îi arunc cuvintele astea pe tavă de parcă nu ar fi nimic important.
-Ai dreptate...
-Dar dacă Tae nu vrea copilul ăsta,dacă va crede că este prea devreme și nu este pregătit....sau și mai rău el nu vrea un viitor cu mine!
-Hoo fato calmează te!!Sarcina asta deja ți-a umblat prin neuroni?!Normal că Taehyung va vrea copilul ăsta...de parcă nici nu ți-ar fi spus că vrea să aibă vreo cinci copii cu tine!spune ea sarcastică.
-Ai dreptate..
-Gataaa!!
Haide la cumpărăturiiii!!
-Okey...

*Taehyung Pov*
Bo Young mi a trimis un mesaj,spunându-mi că au ajuns la mall și că încercă să o țină cât poate de mult departe de apartament pe Ale Mai.
-*oftez*
-Ce ai de faci așa?!Astăzi este o zi importantă trebuiesă fi cu capul pe umeri!!îmi spune Namjoon.
-Știu..dar dacă Ale Mai spune "Nu"...dacă nu sunt destul de bun pentru ea..dacă nu vrea un viitor cu mine!?!?
-Hoo tipule calmează-te!De ce să spună "Nu" ?!pluss ea a zis de un milion de ori după ce v-ați mutat împreună,că abia așteptă să vă căsătoriți!
-Ai dreptate...
-Acum haide că pierdem timpul!
-Okey...

*Namjoon Pov*
După ce termin de vorbit cu Tae,merg în bucătărie unde se află retul băieților.
-Auziți la Taehyung,el crede că Ale Mai va spune "Nu"!
-Voi credeți că astăzi îi va spune și ea de copil!?Întrebă Jk.
-Posibil...adică ar fi um moment bun.răspunde Hoseok.
-Abia aștept să văd fața lui Ale Mai când va auzi!!spune Jin.
-Eu abia aștept să văd fața lui Tae când o va cere apoi va fi condimentată cu vestea că va fi tătic!spun eu.
-Va fi un adevărat show!spune râzând Jimin.

-Băieții ajutați-mă să car astea!!strigă Tae din sufragerie.
-Așa este,trebuie să ducem toate alea la companie!
-De ce s-a complicat să facă în sala de repetiții când putea face în sufragerie!?!întrebă Yoongi.
-A spus că sala este mai feng shui!spun eu râzând.
-Nu mai pun întrebări!spune Yoongi.
-Voi aveți să mai stați mult la taifas sau mă ajutați și pe minee!!Avem de organizat o cerere în căsătorie!!țipă din nou Tae la noi.
-Acum venim!

*Autor Pov*
Băieții au ajuns la companie îndreptându-se spre sala lor de repetiții.
-Ce este atât de feng shui într-o sală de dans?Întrebă Yoongi.
-Ai spus că nu mai pui întrebări.spune Jk.
-Nu mă pot abține.Să mor eu de înțeleg!

Băieții au pus șapte stative cu microfoane la care urmau să cânte una dintre piesele lor.
Tae vroia ca la "faimosul" eveniment să fie prezente familiile lor și câțiva prieteni apropiați.

Bo Young a târât o pe Ale Mai prin toate magazinele,într un final primind un mesaj de la Taehyung spunându-i că ei sunt gata trebuie doar să o aducă pe Ale Mai la companie.Acesta nu înțelegea de ce prietena ei nu a dus o acasă,dar nu i a spus nimic doar a urmat o.
Intrând în sală unde era liniște și întuneric Bo Young îi spune lui Ale Mai să se așeze pe scaun.
-Nu mi spune că din nou vrei să faci pe vedeta!...
-De ce ai crede asta?
-Pentru că asta ai făcut acum două săptămâni;mai adus aici și mi ai spus să mă așez iar tu ai început să cânți și dansezi ca descreerata!!Dar acum de ce este întuneric?
-Bine aprind acum lumina!

Aprinzând lumina,Ale Mai rămâne înlemnită văzând pe cei șapte băieți în fața ei fiind gata să cânte plus observă că lângă pereții sălii stăteau părinții ei,părinții lui Tae și frații lui ;cât și câțiva prieteni.

Ne înțelegând ce se întâmplă rămâne tăcută pe scaun.Niciodată Taehyung nu i-a făcut o astfel de surpriză..doar ce îi mai dedica câte o melodie la zile speciale sau când îl mai apuca pe el....dar acum totul pare diferit.

Negativul pornii băieții începură să cânte noua lor piesă "HeartBeat".Taehyung știa cât de mult îi place lui AleMai piesa asta,dându-i lacrimile de fiecare dată când o ascultă.
Toată lumea era emoționată mai ales cei doi.
În spre sfârșitul melodiei Taehyung se apropie de Ale Mai lund o de mână ridicand o de pe scaun.Cei doi se privesc de parcă ar fi ultima zi petrecută împreună.
Taehyung își ia inima în dinți și începe să își adune cuvintele.
-Acum regret puțin că nu mi-am făcut un discurs pe care să ți-l pot spune,dar cât timp vine din inimă sper să îl apreciezi.

Ale Mai se uită mirată la Tae neștiind ce urmează să facă.
-De mult vreau să îți spun asta să îți arăt cât de mult te iubesc..
-Tae..tu îmi arăți în fiecare secundă cât ții la mine!
-Ale Mai te rog nu mă întrerupe!spune Taehyung calm.
-......
-Știu că faptul că sunt un idol câteodată ne a tras relația în jos,dar noi am putut trece prin toate împreună.Tu nu te-ai despărțit de mine chiar dacă am avut săptămâni în care nu am putut petrece timp unul cu altul cum ne am dorii.
Ale Mai toate astea mi au arătat un lucru,am realizat că te iubesc și fă-mi onoarea de a accepta să fi soția mea!spune Taehyung emoționat punându-se în genunchi.
-Tae...și eu te iubesc extrem de mult și da vreau să fiu soția ta!!
-Yesss!!tipă Tae în gura mare.
-Waaaa!!
-Felicitări!!
-Casă de piatră!!
-Tae..spune AleMai.
-Da!
-Și eu am să îți spun ceva...
-Ce este?
-Păi acum nu am un cadou fizic,dar pot să ți-l dau cam peste nouă luni..
-Ceea ce vrei să spui este că noi doi vom avea un copil?!întreabă Tae cu zâmbetul până la urechi.
-Dap!
-Voi fi tătic,ați auzit băieți ,voi fi tăticcccc!!!!
-Felicităriii!!
-Bravo hyung!!
-Mai făcut cel mai fericit băiat de pe planetă!!Taehyung o ia de talie le Ale Mai trăgând-o într un sărut lung.
Băieții fluieră de zor,mândrii de prietenul lor care în sfârșit a realizat cea ce și-a dorit.

#1307cuvinte
SPER CĂ VA PLĂCUT ȘI ACEST CAPITOL.
URMEAZĂ SĂ PUN MÂINE FINALUL.
O SĂ MĂ APUC DE ALTĂ CARTE DEÎNDATĂ CE O TERMIN PE ACESTA.
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

SCHIMBĂRI ȘI PRIETENI/K.T.H/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum