21

192 12 0
                                    

-Jongkooookkkkkk!!
Te bat să mor eu!!

*Namjoon Pov*
-Jk?
-Da?!
-Ce nerăbdător ai fost!Cum ai aflat că menegerul și compania nu au nimic împotriva relație lor ai și împărtășit vestea.
-Eeee!!Doar sunt Jongkook.
-Oricum,mulțami Kookie,eu nu știu cum aș dat vestea asta.
-Ești un criminal Tae!Ai omorât inima fanelor tale!spune râzând Jimin.
-Întâi hoț iar acum un adevărat ucigaș!remarca lui Taehyung ne a făcut pe toți să râdem.
-Mă întreb ce reacție o să aibă Ale Mai!?întreb eu.
-Că tot vorbeam de lup.Spune Jk arătându ne telefonul.
-Noroc!spune râzând Tae mângâindu-l pe Kook pe spate.
-E o fată,ce mi ar putea face?Adică uitați-vă la mine!
-Eu te am avertizat!

*CONVORBIRE TELEFONICĂ*
JK:Da!
AM:Cum ai putut să publici fapul că eu și Tae avem o relație fară ca eu să fiu de acorddd?!
JK:Ușor...deci personale de la companie nu au nimic impotrivă iar eu am acționat.Tae chiar mi a mulțumit.
AM:*oftează*deci dacă din cauza ta nu pot să mai ies pe stradă....te bat...și vezi că apare la știrile de la ora 19.00 că "Iubita idolului Kim Taehyung a fost înjunghiată în apartamentul acesteia de către un fan saesang" ORI...
JK:ORI..?!
AM: "Jeon Jongkook a fost omorât în bătaie de către o fată,cunoscută și sub iubita colegului său de trupă"
JK:Dacă trec două săptămâni și rămâi în viață,atunci totul este bine.
AM:Tu vorbești serios acum?!îți bați joc de mine?
JK:ARMY tot ARMY rămân.Bine nu toate,unele sunt super okey,dar altele...
AM:Deja mă sperii,dar dacă Tae spune că este ok,atunci merg pe mâna lui.
JK:Binee,mai vorbim nonna!!
AM:Pa....

*CONVORBIRE TELEFONICĂ TERMINATĂ*

-Cred că ai băgat frica în ea!spune Jin.
-Eu spun că mai mult ea a băgat frica în Jongkook!râde Jimin.
-Ha ha ha!foarte amuzant...spune sarcastic Jk.
-Tae cred că ar cam trebuii să îi cunoști părinții!spun eu.
-Știu,o să vorbesc cu ea despre asta.

*Ale Mai Pov*
Deschid televizorul,este joi seară și trebuie să înceapă o emisiune.Aici se dezbat tot felul de subiecte despre idoli,actori,etc.
Ador emisiunea asta.Timpul a trecut show fiind pe sfârșite.
Îmi simt gura uscată,așa că îmi pun un pahar cu apă.
"IAR ACUM O ȘTIRE BOMBĂ,KIM TAEHYUNG,MEMBRU AL TRUPEI BTS CUNOSCUT ȘI SUB NUMELE DE V SE AFLĂ ÎNTR-O RELAȚIE CU O FATĂ.
DUPĂ SPUSELE INTERNAUȚILOR ACESTA ESTE O STUDENTĂ ÎN VÂRSTĂ DE 22 DE ANI.
RELAȚIA ACESTORA A FOST FĂCUTĂ PUBLICĂ PE CONTUL DE TWITTER AL TRUPEI DE CĂTRE JONGKOOK,UNUL DINTRE MEMBRII"

În secunda doi scuip toată apa din gură.
-Grozav..acum trebuie să mai și curăț..off...viața astaa..!!

Cum lucrurile nu puteau merge mai bine,observ că mama mă sună.
-Bună mami..ce mai faci?!
-Când aveai să îmi spui că ai o relație cu un idol?!
-Aamm....păi..
-Off...ce mă fac eu cu tine,nu mi-a venit să cred ce îmi văd ochii.
-Nu am știut cum să îți spun..
-Bine...dar vreau un singur lucru,să îl cunoaștem.
-Sigur....
-Cât de curând!
-Ok mama..pa..
-Paa!

În următoarele ore,am primit atâtea mesaje și am răspuns la telefon...vai Doamnee...nici dacă eram pe moarte nu eram atât de căutată.

De ce fost mai greu am crezut că am scăpat,dar nu a fost să fie..două cuvinte BO YOUNG.....
Trebuie să răspund,dacă nu cine știe ce o să facă.Mai este și plecată în vizită la părinții ei....că dacă nu era la ușa mea în următoarea secundă după ce a văzut postarea.
-Ai de gând să îmi spui tu sau va fi nevoie să te trag eu de limbă?!o cunosc extrem de bine pe Bo Young,iar după vocea ei nu este deloc bine.
-Ammm....pot să explic...
-Ascult!!
-.....

SPER CĂ V-A PLĂCUT ȘI ACEST CAPITOL.
ȘTIU CĂ AM FOST MAI ABSENTĂ,DAR M-AM ÎNTORS.
💜💜💜

SCHIMBĂRI ȘI PRIETENI/K.T.H/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum