Rus geni

589 45 8
                                    

Natasha kızıl saçlarını gözünün önünden kaldırarak uyanmaya çalıştı.

Ama sabahlardan nefret ederdi.
O sırada içeri onu sert bir biçimde uyandırmak için gelen Steve sesini gürleştirdi,

"Natasha hadi uyan hadi!"
Natasha hiç uyanmak istemiyor gibi davranıyordu.

Öyleydi.
Steve en sonunda Natasha'yı kucağına aldı kaldırdı.
Natasha'nın sıcacık teni Steve'in dikkatini çekti.

Elini Natasha'nın başına koyarak ateşini ölçmeye çalıştı.Sanırım dün Tony ile gaza gelip yaptığı havuz yarışında başını feci üşütmüştü.

Buda onun tenine yansımıştı.Steve onu iyice sararak.

Yatağına geri koydu.Avengers üyelerine gidip durumu anlatmalıydı.

Sonuçta Rus kızı için hastalanmak biraz zor ihtimal onun güya genlerinde var.


"Hey!Tony bakar mısın?"

"Tabi kaptan ne oldu?"

"Natasha,sanırım dün yaptığınız havuz yarışında üşüttü"

"Nasıl?NATASHA HASTAMI OLDU?Voaaawv Rus genleri onu kurtaramadı sanırım."

"TONY DALGA GEÇMENİN SIRASI DEĞİL,Natasha'nın durumu ağır."

"Tamam sakin ol.Ben hemen ilaç sipariş ederim 2 saat içinde elimizde olur."
"Tamam"


Tony her zamanki gibi Steve'i çıldırtmayı başardı.Aslında Tony egosu ve şikayetleriyle herkesi sinir eder.

Tekrar Natasha'nın odasına doğru gitmeye başladı.Uyuyordu.Ama çok sakindi.Steve ona bir an sarılmak istedi.

Bu istek neyin nesiydi.Tekrar Natasha'nın yüzünde göz gezdirdi kızıl saçları,açık teni,o kadar güzeldi ki.

Natasha gözünü açarak Steve'e baktı,

"Hey kaptan ne oldu,aşık olmuş gibi bakıyorsun."
Dedi alaycı bir ses tonuyla.

Steve kendine gelmeye çalışıyormuş gibi başını salladı ve,

"Natasha dün yaptığınız yüzme yarışında üşütmüşsün."

"Ah Steve saçmalama ben bir Rus'um ben soğuktan kolay etkilenmem,bu benim genimde var."

Steve ona korkutucu ve inatçı bir bakış attı.
Natasha ilk defa korkmuştu.Steve'in en derin mavi rengi olan gözlerine baktı.

Bakarken kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu.
"Dinle beni Natasha en azından bu sefer dinle"

"Tamam peki kabul"dedi mızmızcı bir ses tonuyla,Natasha.

Steve ona yine aşık olucu bir bakış attı ve Natasha'nın kalpten gitmesine sebep oluyordu az kalsın bu büyülü anı bozan Clint oldu içeri resmen bodoslama girerek,
"Hey Natasha iyi misin sanırım hasta olmuşsun?"
"Steveeeee,herkese yaydın mı?Bu arada sağol Clint"
"Hayır ben birtek Tony'e söyledim,sanırım oda çenesini tutmamış her zamanki gibi."

İmpossibility(Steve&Natasha)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin