🎆5🎆

263 24 10
                                    

Öldüm mü diye etrafı kontrol etti Natasha ölmemişti.Natasha kendini Tony'nin kollarında
buldu

"Ah Tony teşekkür ederim gerçekten"
"İntihar mı ediyordun?"
"Hayır stresimi atmak içim hızlıca geziyordum ama ayağım kayınca düştüm,şey bundan kimseye bahsetme lütfen.Ama gerçi sen çeneni tutamazsın."

"Merak etme bu kez tutacağım o meşhur çenemi."dedi.Tony.Ve Natasha'yı aşağı inince yere bıraktı.Natasha hızlıca avengers binasına gitti.Adeta uçuyordu.

Avengers binasına sonunda geldi.İçeri girmeden önce çok derin bir nefes aldı.

İçeri girdiğinde ona sinirle gözlerle bakan kalabalığı görünce.Gözlerini kıstı.

"Tanrı aşkına Natasha sen neredesin?Seni çok merak ettim."diye ona doğru bağırdı Steve.

"Bana bağırma seni kaptan bozuntusu."diye cevap verdi Natasha.

"Ödümüzü kopardın."diyip Natasha'ya doğru yürüdü Wanda.

En sonunda ona Derince ve ağlamaklı gözlerle bakıp sarıldı.

"Sizin beni bu kadar önemsediğinizi bilmiyordum."dediği anda Wanda Natasha'dan ayrılıp ona sinirli bir bakış attı.

"Sen ne saçmalıyorsun ha?"diyip ona doğru koştu Bruce.

Ve Natasha'nın yanına yaklaşınca onu dudağından öptü.

Steve'in gözleri önünde.

Öpüşmeleri bittiğinde Steve Bruce'a doğru koşup dünyanın en sert yumruğunu attı.

Bruce kaç metre uzağa gitmiş diye bakıyordu Natasha.

"4 metre senin için az değil mi Steve?"
Dediği an herkes Bruce'a baktı.

Steve'in gözleri kıpkırmızı olmuştu.

Hızlıca binadan çıkıp dışarı gitti.

Koşuyordu sadece koşuyordu.

Çok hızlı ve gözleri ıslak bir biçimde koşuyordu Steve.Ağlıyordu.Sevdiği kadını başkasıyla öpüşürken görmek onun canını yiyip bitiriyordu.

Şuanda istediği tek şey bir şeyi çok pis yumruklamak.

Sanırım Bruce olursa daha çok stres atar.

Peggy'den sonra ilk defa bir kadını bu kadar sevmişti.Ondan sonra ilk defa bu kadar aşık olmuştu.

Ona en çok koyan şey ise gözleri önünde bir adam ile öpüşmesi.

Kendisinde daha fazla koşacak gücü bulamayınca kendini yere attı.

Yerde çömelmiş bir biçimde acılar içerisinde ağlıyordu.Canı gerçekten çok yanıyordu.

"Natasha için ağlaman değer mi?"dedi ona doğru çok tanıdık bir ses.

Kafasını sese doğru çevirdiğinde yanına oturmuş olan Cho'yu gördü.

"Evet değer."dedi Steve.

"Peki öyle olsun."

Steve yeniden ağlamaya başladı.Cho hiç düşünmeden Steve'in kafasını kollarına aldı.

Steve artık hıçkırıyordu.

"Vay be Cho!"diye bağırdı Natasha.Gözleri hafif bir şekilde dolmuştu.

"Evet,Bruce beni öptü.Kelimelerime dikkat et bak.O beni öptü.Ben onu değil."

"Onu kandırmaya çalışma zaten yeterince acı çekiyor.Herkes senin nasıl bir kaşar olduğunu biliyor Nat."

Natasha hiç düşünmeden Cho'nun üzerine atladı ve onu telekeneziyle tutup ağaca fırlattı.

"Sanada yazıklar olsun Steve!"diyerek Steve'e doğru gözleri dolu bir şekilde baktı.

Steve onun bakışlarına tepki vermeden Cho'yu kaldırmak için koştu.

Fakat Cho çoktan ayağa kalktı.

Aklına Natasha geldi.Arkasını döndüğünde çoktan gitmişti...

Bu bölüm bayağı bir kısa oldu ama diğer bölümleri daha hızlı yazmaya çalışacağım❤️

İmpossibility(Steve&Natasha)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin