Steve gözlerini odasında açtı dün olan olayları teker teker hatırladı.Cho Natasha'ya kaşar demişti ve Steve hala Cho'yu korumuştu.
Natasha çok üzülmüştü.Her şey birbirine karışmıştı.
Steve odasından çıktı.Stresini atmak için kendine bir aktivite arıyordu.Herhangi bir aktivite.Spor yapması gerektiğine karar verdi.
Spor için en uygun yer Avengers binasının bahçesiydi.Tony her gün orayı robotları ile temizletiyordu.
Çok güzel bir bahçeydi.
Bahçeye doğru iniyordu ki kapıda Cho'yu gördü.
Steve'in ağzından
Cho spor kıyafetlerini giymişti.
"Hey Steve sende mi spor yapacaksın?"
"Evet.""Birlikte yapalım mı?"dedi Cho heyecanla.
"Tabi neden olmasın."
Bahçeye indiğimizde Natasha'yı gördük.
Çok güzeldi be.Spor hareketlerini çok detaylı yapıyordu.
Sanırım benim inadımaydı.
Gidip onu dudağından öpmek istedim ama yapamadım.
Olmadı.
Gururuma yediremedim.
Aslında hastanede beni herkesten daha çok sevdiğini söylemişti.Neden bu inat?
Cho elleri ile yüzümü kendisine doğru çevirdi.
"Hadi spor vakti."dedi ve beni ellerinin arasından ayırdı.Cho spor yapmaya çalışıyordu.Ama pek becerikli değildi.
Ona baktıkça gülesim geliyordu.
Ama Natasha.O çok nasıl desem.Çok seksi ve güzel spor yapıyordu.
Sanki benim inadıma.
Çok güzel hareketler yapıyordu.Ve bu benim onu her seferinde daha çok öpme isteğine sürüklüyordu.
Bir anda Tony pat diye bahçeye indi.
"Hey millet!Yarın bir baloya davetliyiz."dedi çığlıklar içinde.
"Baloda dans olacak yani kendinize bir eş seçin şimdiden."dediği,anda Natasha bana ben ona baktım.
"Ben kimle dans edeceğim ki kimse beni tanımıyor daha burada."Cho.
"Belki benimle gelebilirsin."dedim.
Natasha bunu duymuştu.
Kalbi yıkılmış gibiydi.Ama bunu belli etmemeye özen gösteriyordu.
Sporuna sakince devam etti.
Bizde öyle.Natasha'nın ağzından
Tamam kızım sakin ol.
Ben bu Cho'yu yolarım gıcık kız.Nasılda tavladı Steve'i.
Bende Bruce ile giderim sevenim çok nasılsa.
Eskiden Bruce'a aşıktım ama sonra Steve'i sevdim.
Keşke sevmeseydim.
Bana ciddi manada biraz bile değer vermiyordu.
O bir pislikti.
Nasıl Cho ile baloya gider hala aklım almıyor.Şeytan.Hain.
Çok sinirlendim.Ne yapayım şimdi ben?
Tamam ben Natasha'yım kimse benim cazibeme karşı koyamaz.
Bruce ile baloya gidip Steve'i kıskandıracağım.
Plan bu işte.
Akşam balo olduğunu biliyordum.En güzel makyajımı yapıp,üzerine kırmızı bir elbise giydim.
Bruce odamın kapısında bekliyordu.Biraz sessiz kalıp onun kendi kendine konuşmasını dinledim.
"Tamam,sakin ol!Heyecan yok.Hulk yok."diyordu kendi kendi kendine.Bu duruma biraz kıkırdadın.
Bruce benim kıkırdağımı farı etti.
Bende üzerimi düzeltip odanın kapısını açtım.
Bana mal gibi bakıyordu.Ağzı açık kalmıştı.
Bana ellerini uzattı,bende ona karşılık olarak elimi uzattım ve el ele tutuşup ön kapıya doğru gittik.
Tony yine o çok ihtişamlı arabalarından ayarlamıştı.Ve tabiki yanında Pepper.
Bruce ile banada araba ayarlamıştı.
Arabaya bindik ve balo salonuna doğru araba hareket etti.Bizi karşılayanlar Shield ajanlarıydı.
Onlara sinsice güldüm.Zamanında bende yaptığım ajanlıklar aklıma gelmişti.
Daldığımı fark eden Bruce beni kollarımdan dürttü.
Sonra elimi tutup beni balo salonuna doğru sürükledi.İçeride bizi karşılayanlar yine Shield ajanlarıydı.
Biz salona girdiğimizde Stevie ve Cho çoktan oturmuş alkol içiyorlardı.
Steve'in ağzından
Cho ile kafaları fullemeye karar vermiştik.Aslında onunla iyi anlaşmaya başladık.Bir yandan içip bir yandan ona dertlerimi döküyordum."İşte kızıl prensesim geldi."dedim.Kafam yerindeydi çünkü sadece 2 bardak içmiştim.
Bruce ile Natasha yanımıza yaklaşıyordu.Bruce'da aramıza katıldı ama Natasha olduğunca bizden uzak oturdu.
Ben içmeyi 4 bardakta bıraktım ve kafam hala yerindeydi.
Dans müziği başladı.
Tüm çiftler ayağa kalkıp eşi ile vals yapıyordu.Ama ben Cho'yu kaldırmadım çünkü o fazla içmekten sızmıştı.Zaten Natasha'nın gözü önünde onunla dans etmem.
"Benim dans eder misin?"diye sordum hiç düşünmeden Natasha'ya.
Cho aniden gözlerini açıp bana baktı.
"Hadi ama Steve bırak onlar birlikte dans etsin hadi biz seninle dans edelim."dedi Cho ve beni dans pistine doğru sürükledi.
Bruce ile Natasha'da kalkıp yanımızda dans etmeye başladılar.
Çok romantik dans etselerde Natasha dans etmeye pek istekli değildi.Ben bir anda Cho'dan kollarımı çözdüm ve Natasha'nın yanına gidip onu dudaklarından öptüm.
Oh sonunda.
Yavaşça ayrıldık.
Kafasının alnıma yasladı. "Seni affediyorum Steve Rogers ya da kaptan Amerika."diyip bana gülümsedi.
O sırada yanımızda birinin bağırdığını fark ettik ikimizde.
Olamaz Bruce Hulk'a dönüşmüştü...