Evet şuan kaçabilirdim.Çünkü yanımda kalkanım yoktu.
Ne yani ben kalkansız bir hiç miyim?
Ben kaptan Amerika'yım!
Diyip kendime moral verdim.Ve Hulk'a doğru koşarak onun sırtına doğru atladım.
Ama o beni sert bir şekilde kaldırıp yere fırlattı.
Natasha benim yanıma doğru koşarken Hulk her yeri yıkıyordu.
Tam bize doğru koşuyordu ki biri ona ışın silahı sıktığı an balo salonunun duvarına yapışıp duvarı yıktı.
O silahın sahibi kimdi.
Harbi banada yapsın o silahtan işimi görür.Natasha'nın kafasını çevirdiği yöne kafamı çevirdim gördüğüm şey,hayır bu gerçel olamaz.Birden ayağa fırladım.
"Desdemona!"diye bağırdım.
Beni görünce bana bakıp gülümsedi ona doğru koşup hızla ona sarıldım.Sarı saçlarını okşadım.Çok özlemiştim onu.
Uzun zaman olmuştu.Onu görmeyeli.
"Hadi gidelim artık."dedi bana doğru bakıp.Sonra tüm salona baktı.
Destemona'nın resmi❤️
Ardından tüm salonu boşalttı.
Hulk yeniden Bruce olmuştu.
Sakinleşmişti.
Natasha'nın ağzından
Bruce'u sakinleştirmek çok zor olmuştu aman neyse bunun bir önemi yok.
Önemli olan biz artık Steve ile sevgiliyiz.
Ve sanırım artık şerefsiz Cho hayatımızdan çıkar.
"Merhaba Desdemona seni görmeyeli uzun zaman olmuş."diyip gülümsedim sonrada ona doğru ellerim iki yana açık bir şekilde yürüdüm.
Ona sarıldım.
Özlemiştim.Tabi Steve onu daha'da özlemiştir.
Desdemona,Steve in en yakın dostudur.
Daha önce ultron baskın yapınca tüm sistemi çökertmişti.
Herkes bahçedeydi.Bir anda bir geçit açıldı.Geçit'in içinden Strange geldi ve herkesi gitmesi gereken yere ışınlıadığında sadece avengers üyeleri ve Desdemona kalmıştı.
"Aşkım tamam ne bu trip yine."diye seslendi Strange Desdemona'ya.
"Strange bitti anla artık şunu."diye karşılık verdi Desdemona.
"Sabır."diyip kafasını gökyüzüne çevirdi Strange.
"Tamam kavganız bittiyse artık bir avengers binasına gidelim."dedi Steve.Sesi büyüleyiciydi.
Herkes avengers binasına döndü strange ve desdemona da dahil.
Saat geç olduğu için herkes odasına çıkmıştı.
Steve ve strange bahçede oturmaya karar vermişti odamın canımdan onları izlerken bende uyuya kaldım.
Anlatıcının ağzından(ben)
Steve ve Strange dertleşiyordu.
"Neden küstürdün Desdemona'yı"
"Şimdi bir deney üzerinde çalışırken bir kadın benim yanıma çıplak bir biçimde geldi.Ve Desdemona öyle görünce çıldırdı.""Onu aldatmadın değil mi?"
"Hayır aldatmam asla."
"Seni anlıyorum dostum."dedi Steve elini Strange'in omuzuna koyarak."Steveeee."diye bağıran birini duydular.Bu kız sesiydi.
Ama kimin sesiydi.Çok tanıdıktı.
"Yardım edin."diye bağırdı ama bu sefer başka bir sesti bağıranların kim olduğunu anladıkları anda binadan içeri koştular.
Her tarafta robotlar vardı sayılamayacak kadar fazla.
Tüm avergers üyeleri savaşıyordu.
Robotlar bitmek bilmiyordu sanki.Robotları yok ettiklerinde yerlerine yenileri geliyordu.
"Strange tabletim nerde."
"Masanın üzerine bırakmıştım."
"Hangi masa lan burada bir sürü masa var!"diyip Strange'e atarlandı Desdemona.
"Kırmızı olan."dedi.Ve dediği an Desdemona koşup tabletini aldı.
"Strange senin yaptığın işe tüküreyim ben."dedi.
Çünkü tablet kırılmıştı."Tamam sakin olmalıyım.Benim kime ihtiyacım var şuan.Tamam hatırladım" " Tony!!!"diye bağırdı Desdemona.
"Bana acil tablet lazım."
"Friday hack tableti istiyorum hemen."
"Tabi patron."
Tablet gelince Desdemona eline tableti aldı.Tüm robot sistemini hackledi ve robotların hepsi yere düştü...