1. Kapitola

273 10 1
                                    

 

Lucas Robert Hemmings.

"Vítej, chlapče," špitla jsem si v duchu pro sebe, když jsi vešel do třídy a následně tě nám učitel představil. Vypadal jsi mile, Lucasi, moc mile. Byl jsi dokonalý typ každé holky, ale nic pro mě. Už jen tvůj pohled tvých "dokonale" modrých očí každé podlamoval nohy, ale se mnou to ani nepohnulo. Vůbec ta nejhorší zpráva přišla vzápětí. Učitel tě posadil ke mě do lavice. To si dělá srandu, že? Proč tě prostě neposadil jinde, Lucasi? Zní to divně, ale s tebou, s tebou nechci mít nic společného. Nikdy, Lucasi. Každý den se dívat na tvé fanynky, které po tobě slintají. Ne díky, o tohle opravdu nestojím. Jak se svůdně nahýbají přes lavici a žádají tě o podpis a ty, ty jim ho s radostí věnuješ. Kamkoliv si řeknou. Nestojím o jakoukoliv řeč s tebou, tak se prosím nesnaž. Byla jsem ráda, když jsem vůbec uslyšela to zvonění na chodbě, které hlásalo konec v tomhle pekle. Ani nevíš jak moc jsem byla ráda, když jsem ten odporně drnčící zvuk znovu uslyšela. Konečně jsem mohla vypadnout ven a zapálit si. Konečně jsem si mohla ulevit, odejít do svého světa, který ty nikdy nepochopíš. Mohla jsem opět dělat to co vždycky. To co každý den. Opět navštívit klub a bez zábran si užít. Odvázat se. Dokázal by jsi to vůbec? Nebo jsi opravdu ten hodný andílek bez jediné stopy po ďáblovi? Když jsem došla domů po tom "skvělém" prvním dni školy už jsem se tam nikdy, nikdy nechtěla vrátit. Ale musela jsem, k vůli otci víš. Nechci už mu dělat zbytečně starosti tak jako by mu už nestačila má ukrutná pověst. Ještě nechodit do školy a odvezou ho do blázince. Venku už se pomalu stmívá. No není nad takovou večerní procházku v parku. Potkat někoho se stejným stylem života, popovídat si o problémech. Možná až se večer nebo brzy k ránu vrátím zapíšu zde opět něco z mého dalšího prožitého večera. Večera ve světě drog, alkoholu a nekonečného tancování v klubu.

Tak představuji Vám pokračování mého dokončeného příběhu The First Moment. Ze začátku bych Vás chtěla upozornit na to, že je to něco jako deník Emmy, takže díly nebudou zas tak dlouhé jak předtím. Za to Vám, ale slibuji, že těch dílů u téhle povídky bude rovných 100. Doufám, že se Vám bude líbit!

100 Days Before I Die (Pokračování The First Moment)Kde žijí příběhy. Začni objevovat