Chapter 11

256 13 0
                                    

10.00 P.M.

"Tiger,kau bawak team kau pergi arah utara.Black,team kau pergi selatan.Team John pergi timu.Dan team yang last pergi barat."kata Ayana dingin.Terserlah sifatnya sebagai mafia.

"Bob,sasaran?"tanya Ayana melalui earpiece yang dipakainya.

"Setiap penjuru rumah ada dalam 10 orang.Setiap tingkat ada 5 orang kecuali tingkat 5,tempat Dato Sheng duduk.Kat tingkat tu ada 20 orang."kata Bob.Komputer di ribaannya diteliti.

"Dah,semua gerak macam aku kata tadi.Aireena kau tau apa kerja kau.Ellyana dan abang ikut aku.Team yang lain tolong cover"kata Ayana mendatar.

Mereka memasuki rumah agam tersebut.Aireena duduk di atas pokok.Dia menetapkan sasaran dan...

Bang!Bang!Bang!Bang!Bang!

Tanpa mengeluarkan sebarang bunyi.Satu persatu pengawal yang menjaga pintu hadapan tumbang.

Ayana,Azrie dan Ellyana melangkah masuk ke dalam rumah.

"Adik pergi naik atas tempat orang tua tu duduk.Yang bawah biar abang ngan Ellyana uruskan."kata Azrie.Tangannya ligat berlawan dengan orang suruhan Dato Sheng.

Bang!

Kepala lelaki itu hancur.

Ayana pov

Aku melangkah naik ke atas.Aku meletakkan silencer dihadapan pistol.

Bang!Bang!Bang!Bang!Bang!

5 tumbang.Aku mengambil samurai di belakang badan.Samurai di mainkan.

Zap!Zap!Zap!

Aku melangkah meninggalkan mayat yang hanya tinggal badan itu.Satu persatu bilik di tendang.

Pintu bilik terakhir di tendang kuat.

Bang!

Bunyi pintu terhempas membingitkan keadaan.

Aku melihat Dato Sheng yang duduk di kerusi sambil tersenyum sinis.Disekelilingnya terdapat 5 orang pengawal.

"Kenapa kau masuk kawasan aku"kataku mendatar.Wajahnya yang ditutupi dengan mask bewarna hitam cukup untuk menutup identitinya.

"Aku nak kawasan tu"kata-kata Dato Sheng membuatknku tergelak besar.

"Hahaha!Fight me if you can."Aku tersengih melihat muka Sheng yang telah merah padam.

Dato Sheng menyuruh anak buahnya menyerangku.

Anak buah Dato Sheng menyerangku serentak.

Tanpaku sadari,salah seorang anak buah Dato Sheng cuba menikam aku dan..

"Arghh!!"

Mafia Love StoryWhere stories live. Discover now