CHAPTER 9

61 10 3
                                    

x Izvinite sto ste cekali x

Lily POV

Ne znam ni zasto sam rekla Emelie da kuca nije prazna. Ja i Harry smo jos na veceri, a i pocelo je neko nevreme, verovatno cu prespavati ovde. Vecera je bas divna, mislim da sam se malo i prejela. U prevodu, Harry, nista od akcije, ahahaha. Jedino sto mi smeta su ovi dzinovski prozori kroz koje sve moze da se vidi, pa cak i munje i tmurni oblaci. Groooznoo.

Ulazna vrata su se upravo otvorila, a neki plavi decacic je usao. Rekla bih da ima oko 16-17 godina. Harry se namrstio, izgleda da taj decak bas i nije neko koga zeli da vidi.

-Pa dobro, sta on trazi ovde?! Jesam li lepo rekao da ne zelim da ga vidim ovde dok je Lily tu?

-Brate, ovo je i moja kuca, a osim toga napolju je pljusak,gde drugde da idem nego kuci?

-Alo mali, nisam ti ja brat, je l ti to jasno? Mogao si da odes kod nekog od onih tvojih budjavih prijatelja, a ne ovde, kretenu mali!

-Harry, tako se ne razgovara sa mladjim bratom!

-Majko, on mi nije brat, skontaj to vec jednom! Nisam ja kriv sto si se ti udala za njegovog oca! Ja njega nisam birao, ali najradije bih da ne postoji!

-A ja sam, znas, mnogo srecan sto za brata imam praznoglavog sportistu.

-Sad cu da te razbijem!

- Harry, stani!!!

-Lily, ne mesaj se, molim te. Ne znas ti ovog malog ljigavca.

-Pa dobro, ali molim te se smiri. Nista nije toliko strasno, nemoj da kvaris vece, bas smo lepo poceli.

-A zasto se svi lepo ne smirimo, a vas dvoje odete gore u Harryjevu sobu, dok Luke ne vecera. Tebe Lily nema sanse da pustim da po ovakvom nevremenu ides kuci, ne, ne, nikako.

Ponudio me je Harryjev otac. Ili sta mu je vec. Moram da priznam da ni ja ne bih isla napolje po ovakvom vremenu.

-Meni je u redu. Idemo Harry?

-Sve samo da ne gledam ovog kretena.

Povukao me je za ruku i posli smo na sprat. Stepenice su malo strme, pa se saplicem, a i hodnik je jako dug. Harryjeva soba je poslednja u nizu sa desne strane.  Debeli i mekani tepih je ispunjavao celu sobu. Wow, ovo lepo izgleda, nisam ocekivala da je i Harry iz bogataske kuce, kao ja. Mada, u sustini, ja puno toga o njemu ni ne znam, niti znam bilo sta sto se u ovom hradu desavalo pre nego sto sam se doselila. Ja i moja sestra, dve amerikanke medju bezbroj australijanaca, pa lepo, moram da priznam. Zagledala sam se u Harryjeve oci, a on je slozio 'zasto me gledas' facu. U tom trenutku je sevnulo, i ja sam poskocila direktno njemu u narucije, a on se malo zasmejao.

-Ejj, pa nije smesno, plasim see!

-Upravo to je i smesno Lilz. Slatka si kad si uplasena.

-Nije taaaaacno! Mislim, jesam slatka, ali nisam smeeeesna bree!>.<

Nasmejao se i poljubio me u celo, pa u nosic, pa u usne, pa u vrat.

... (Dalje prepustam citalackoj masti)

Emelie POV

A JEBEM TI SVE!!!  Pokisla sam i mokra sam do gole koze, a kuca prazna! Lily, ima da te zakoljem kad se vratis, veruj mi na rec. Sad mi je jasno kad ljudi kazu 'pokisao kao mis'. Volela bih da ne znam, iskreno da kazem. Sva posluga je otisla svojim kucama, a oni koji zive ovde uveliko spavaju. Nadam se da me nadzornica nece videti. Jer ako me vidi, i istrtlja roditeljima da sam dosla mokra kuci i to u ovo doba, jebala sam jeza u ledja... Hajde, ocu da kaze, ali majci, joooj blagi boze... Mislim da bi za mene sad najbolje bilo da se istusiram vrelom vodom, promenim odecu, tacnije obucem spavacicu i jednostavno zaboravim ovaj deo dana. Noci, sta god. Ali samo deo kad se vracam kuci, Caluma nikako ne zelim da zaboravim!

Hmm, kad smo vec kod njega, pitam se na cemu smo mi sad. Jesmo li u vezi, ili prijatelji sa povlasticama, ili nesto dvesta dvadeseto? Jedva cekam da ga vidim sutra. Gde li ce me izvesti, sta cemo da radimo, da li cemo da ponovimo ono od danas... Hihi, nadam se da hocemo. Samo da nesto ne podje po zlu. Kod mene znam da nece, ali kod njega? Ma bice sve u redu Emelie, sta se brines? APCIH! APCIH! Aaajoj, bolje da se ja presvucem i osusim. I istusiram vrelom vodom, mada, kakva sam mokra, covece, cedim se, mogu i ss odecom pravo pod tus, haha. Lily ce verovatno da se vrati ili rano ujutru, ili u podne. Hmm, sta li sutra ima za dorucak? Eee dzabe sad kad APCIH kuvar otisao kuci, a sluge spavaju. Sluge, kako glup naziv? Ali kako drugacije da ih zovem? Aa, dosta price, ides ti pod tus.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hii pipsss

Sorry sto ste ovoliko dugo cekali na nastavak ali ubuduce ce ovako biti :( S obzirom da smo ja i ShutUpImAUnicorn zavrsni razred imamo mnogo obaveza i ne stizemo da napisemo nastavke :( Nadam se da nastavke nas price vredi cekati! ♥

We Love You ♥♥

P.S.Nastavak je napisala divna ShutUpImAUnicorn ••

Mnogo vas voliiim by troublemakerka_ :*

Thinking of youWhere stories live. Discover now