Artık her şeyden bıktım. Hayatım sadece uyan,okula git, notların hakkında konuşan ebeveynler ve uyu. Artık bu hayattan uzaklaşmak imkansız.
-Lena hadi uyu! Okula gitmek için zor uyanacaksın
Ve yine aynı şeyler. Panjuru açtım. Yıldızlar çok parlak ve güzeldi ama sanki değişik bir şey vardı.Ay,ay çok parlaktı.Işığı odama tam olarak giriyordu.Çok değişikti ama güzeldi.Yatağıma doğru ilerledim ve uyudum.
Uyandığımda kendimi çok değişik hissettim. Ayak parmaklarım buz gibi ama hiç hissettmiyorum ve bu cidden çok değişik.Bugün farklı bir gün gibi.Dışarıdan gelen hiçbir kuş cıvıltısı, rüzgar sesi,vb. yok.Etraf aşırı derecede sessiz ve sakin.Patiklerimi giydim. Annem ve babamın işi benim okulumdan önce başladığı için gittiklerini düşündüm ve mutfağa girdim.Kahvaltımı yaptım.Hemen çantamı alıp yola koyuldum.Etrafın çok sessiz olması beni korkutmaya başladı.Etrafta hiç araba, insan vb. şeyler yoktu sadece ben vardım trafik lambası bide.Okula vardım.Sınıfların içi bomboştu.Okulda kimse yoktu.Korkudan gözümden bir damla yaş damladı. Yüzümden gözyaşlarımı silicektim ki yüzümü hissedemedim.O da aynen ayak parmaklarım gibiydi .Yine sadece ellerimle hissediyordum.
Bu işten git gide korkmaya başladım ve çığlık attım.Koşar adımlarla eve gittim.Acaba bugün tatil miydi?Peki hissedememem etrafta hiçbirsesin olmayışı hiçbir şeyin hareket etmemesi.
Eve vardım.Annem ve babamın hala uyuyor olduklarını gördüm.Onları uyandırmaya çalıştım.Uyanmadılar ve yine ve yine
-ANNE!!BABA!!
Kalkmadılar.Yaklaşık yarım saat onların uyanmaları için çaballadım ve çıldırdım ama onlar bir heykelden farksızdı ve son derece soğuktular.Ağlıyordum ve kafamı dağıtmak için dışarı çıktım .Yerde boş boş oturmaya başladım.Bunların bir rüya olduğunu düşündüm.Uzanıp tamda uyumaya başlicakken çok değişik bir şey farkettim.Gökyüzü bomboştu ama sadece ay vardı.Ay aşırı derecede büyük gözüküyordu ve korkuyorum.Ayı her ayrıntısına kadar inceleyebilirim.Yine kafamı dağıtmak için dolaşmaya karar verdim.Dünya'da tek kalan insan gibi hatta canlı gibi hissettim.Bu olayların hepsi çok mantıksız .Bu rüyadan başka bir şey olamazdı.Yoksa zaman mı durdu? olabilir mi?Diye düşünürken önümdeki dükkanın kilidini açmaya çalışan iki hırsızda donmuş hareketsizdi.Rüyanın içindeysem biraz eğlensem bir şey olmaz ;) Bu heykellere yaptıklarını pişman etmeliyim.
Ellerindeki feneri alıp parçaladım.Onları yan sokaktaki kuaförcüye taşıyıp oturttum.Saçlarını çok güzel keserek mahvettim cidden yetenekliymişim.Yüzlerine bolca tıraş köpüğü sıktım.Onlarla işim bittikten sonra en yakın oyuncakçıya gittim.Alamayıp da almak istediğim tüm oyuncaklara saldırdım.Eğlenceliydi.İstediğim tüm oyuncakları alışveriş arabasına attım.Onlarla evdede oynamak istiyorum.Karnım guruldadı baya da acıktım.Sadece zenginlerin gidebildiği lüks restoranlardan birine gittim.İçerde sadece çalgıcılar,kız ve kıza evlenme teklifi eden adam vardı.
Bende yüzüğü çıkarıp onun yerine kızın tabağındaki bir adet et parçasını koydum.Yüzüğü ise adamın parmağına taktım.Kızın başına pilav döktüm.adamın saçına suyla sincap şekli verdim.Çalgıcılarının kemanlarının birkaç telini kopardım.
Yoruldum.Artık cidden açlıktan çatlicaktım.Restoranın diğer katına çıktım.Burası zengin cücüşlerle doluydu.Giyinişlerinden belliydi.Masada oturan bir kadının yemeğini yedim.Bu yemek hayatımda yediğim en iyi yemeklerden biriydi.Oradan ayrıldım ve pastanedeki pastalar dikkatimi çekti.Gittim ve yemeğe başladım.Bugün yapamadığım her şeyi yapmıştım ama birşey eksikti.Yalnızdım.O oyuncaklarla oynarken arkadaşlarımla oynadığım kadar mutlu değildim.Yemek yerken ailemle yemek yediğim kadar mutlu değildim.Yalnız kalmıştım.Ağlayarak eve gittim.Saat geç olmuştu.Evin bahçesine oturdum ve ağlayarak-HERŞEY ESKİSİ GİBİ OLSUN ! LÜTFEN
Diye bağırdım
Ay gitgide küçülmeye başlıyordu uzaklaşıyordu ve şuan geceydi oysa ama hava gitgide açılmaya başladı sabah oluyordu.Güneş geldi ay gitti.Esen rüzgar,kuş cıvıltıları,araba sesleri,vb.artık geri gelmişti.
-Lena Nerdesiniz??
-LENA!
Ve ailemin sesi bahçeden koşarak içeri girdim ve onlara sarıldım.
-son-Merhaba bu benim ilk deneyimimdi kafanızı karıştırmış olabilir bu değişik şeyle umarım beğenmişsinizdir 😂❤️💓❤️
~SuSiz Lena'nın yerinde olsaydınız ne yapardınız?Sizce zaman geri döndüğünde diğerlerine ne oldu (evlilik teklifi eden adama falan djejdjd)???