Arkama döndüğümde suga gülümseyerek bana bakıyordu .
(Bunun olduğuna inanamıyorum. Rüyada falan mıyım? )Suga:bulucağımı söylemiştim değil mi ?
Jennie: tamam kaybettim. Telefon numaramı nerden buldun ?
Suga: bi arkadaşımdan yardım aldım.
Jennie: eee o senin hoşlandığın idol müyüm ?
Suga:sanırım.
Jennie:sanırım?
Daha cevabımı bile alamamışken suga beni yavaş adımlarla duvara sıkıştırıyordu . Ve şuan aramızda sadece bir kaç cm vardı.
Suga:sanırım ondan daha güzelsin.
(Nefes nerden alınıyordu?)
Bir anda geri çekilip ,
Suga:biyerlere gitmeye ne dersin ?
Jennie:Olur ama çok geç kalmamak lazım. Kızlar merak eder.
Suga: tamam. Zaten ben geç kalırsam geriye kalan 6 kişi akşam beni uyutmıycak. Ve ben buna asla dayanamam.
Sonra beni kolumdan tutup bi odaya götürdü .
Suga: burası bizim bestelerimizi yaptığımız yer. Ve sana söyleyeceğim şey benim için çok önemli birşey olduğu için sana bunu burda söyleme gereği duydum.
Jennie:dinliyorum.
Suga:jennie ben seni siz ilk çıkış yaptığınızdan beri seviyordum ama bunu sana söyleyemiyordum bu yüzden böyle bişey yapman benim için çok iyi oldu. Hatta bazen uykusuz bile kalabilyordum.
Jennie:Suga-
Suga:bende seni seviyorum. Bayan platonic .ama daha çok geç kalırsak sanırım seni düşünmekten uyutmıycak.
Gitmeliyiz.Jennie:tamam.
Benim tatlı okuyucularım lütfen vote ve yorum atın diğer hikayeleri kıskanıyorum valla 😂😂🤣