-9-

55 10 8
                                    

Merhaba feri döndüm bölümlerim okunmuyo ve sinirleniyorum. Biliyorum uzun zaman geçti ama .... gerçekten üzgünüm. lütfen bol yorum yazın ve beni güldürdün olur mu?

Lisa'dan;

ahh gerçekten çok sıkıldım. HEMDE ŞİMDİDEN! Çünkü önümüzdeki 2 hafta boyunca konser veya başka bi işimiz yok tatil gibi bişey.

        Kahvaltıdan kalktım ve odama çıktım . Sanırım biraz diğer gruplara baksam iyi olabilirdi .
Çünkü genelde yoğun oluyoruz ve diğer gruplardan pek haberdar değiliz .

Sadece ilgimi fazlasıyla çeken tek grup vardı ve o gruptaki tek üye . Fazlasıyla şirin ve karizmatikti dansı ise kullanmaktan bıktığım bi kelime olsa da fazlasıyla
İyiydi.

Bi anda kapının açılmasıyla önümdeki BTS videosunu kapatıp .bana doğru anırarak gelen rose unnieme hayranlık içinde bakıyordum.

O o gerçekten komikti. Genelde kaçan başkası olurdu o asla olmazdı ama.

Rose;Lisaaağğğ kurtar beniğğ jennie birazdan hepimizi dövücek.

Bi anda beni omuzumdan tutarak kaldırdı ve,

Rose;hadi kalk kapıyı kilitle şimdi burda olur.yaah lisaa kalk bak sonra pişman olacaksın.

Üff gerçekten mi? Rose unniemi bile korkutabilecek ne olmuştu ki.

Zorla da olsa kalkıp kapıyı kilitledim.

Lisa;yaah unnie anlatacak mısın? naaptınız jennie unnieme?

Rose;yaw sus gelcek anırcak şimdi sus da anlamasın burda olduğumuzu.

Lisa;hep anormal hep anormal .nedem bikere de normal olamıyoruz ki huh?


Suga'dan;
"Eveet dünyanın en sıkıcı gününün ortasından herkese merhaba." diyerek merdivenlerden aşağı doğru inen jimin'e bakıyordum.

Suga;neden bir sabahta normallik edip günaydın diyerek içeri gelmiyorsun huh?

Namjoon;şimdi susun ve iyi dinleyin . Bighit YG ike anlaşma yapmış ve birlikte bi şarkı çıkarıcakmışız o yüzden çabuk hazırlanıyoruz.
Çünkü geç kaldık mesaj bana dün akşam gelmiş. (Jennie ' nin anırma gerekçesi 😂😂)
Şuan farkettim.
Çabuuuk . Go to the bighit.





Go to the vote datlum. Shkakaavn🤣🤣

İngilzceme veda ederek.
Sağlıcakla shiper kalın.

PLATONIC IDOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin