Biraz beklettin ama geri döndüm.
Skskskjsjsjsj...
Neyse iyi okumalar...Jennie ' den
Eve geldiğinde herkes uyuyodu.ya da ben öyle zannediyordum. Yavaş adımlarla odama doğru ilerledim. Ve kapıyı açtım . Lisa yatağın üzerinde uzanmış telefonunu karıştırıyordu.Lisa: offf canım çok sıkıldı. Hem sen bu saate kadar konserde miydin hı?
Jennie:aaaa... şey konseri biraz geç başlattılar da ondan geç geldim. Diğerleri uyuyo mu ?
Lisa: evet rose zaten uyuya kalmıştı. Jisso da film bittikten sonra uyudu.
Jennie:eeee sen neden uyumadın?
Lisa:seni bekledim.
Jennie: hmm , peki uyumayı düşünüyo musun?
Lisa: yok ben böyle iyiyim.
Jennie: zevzeklik yapma git odana uyu yoksa bayılana kadar gıdıklarım valla ...
Lisa:tamam ama yarın akşam erken yatmak yok yoksa ben sizi gıdıklarım.
Dedi ve yatağımdan zıplayıp odasına çıktı. Kendimi yatağının üzerine atıp bu akşam olanları düşündüm . O da beni seviyordu. Ve bunu düşündüğüm de istemsiz de olsa yüzünde kocaman bir gülümseme oluşuyordu.
Kafamı iki yana salladım ve düşüncelerimi yatağımda bırakıp , üzerimdeki tuhaf kıyafeti çıkarıp pijamalarımı giydim.
Uyumak biraz zor oldu ama onu düşünürken uykuya dalmak çok güzeldi.
Suga'dan
Eve girdiğimde herkes öküzün trene baktığı gibi bana bakıyordu. Yanlarına doğru ilerleyip koltuğa oturdum .
Jungkook:hayırdır karşim göremedik seni konserden sonra.
Suga:ahh uykum var uğraşamıycam sizinle .
Jin:cevap vermekten korkuyorum demiyo da .
RM:kesin şimdi bi de soçmolomoyon bon bişoy yopmodom. Diye bağıracak.
Suga:saçmalamayın ben bişey yapmadım.
RM: söylemiştim değil mi?
Bu arada nasıl olduğu bilinmez halde koltukta uyuyan bir jimin gördüm uykudunda " aa hayır sen kapaaat " diye mıyırdanıyordu . Ben ise telefonumuzu eline alıp odama çıktım . Düşündüğüm tek şey jennie'ydi ama şuan bir sorunum vardı bu ise onun ve benim bulunduğumuz grupların ıçinde bulunan diğer üyelerdi , bi sorun çıkarabilirler mi ? Diye düşünmeden edemiyordum ki bunları düşünürken yatağımın üzerinde uyuya kalmıştım
Biraz uzun oldu . Bunu okuyan kişi çok tatlısın .
Vote ve yorum atmayı unutmayın eğer siz hızlı olursanız ben de hızlı bir şekilde yenı bölüm atabilirim.💋