Heeellooooo
Çok beklemeyeyim dedim benim minnoş okurlarımı .Yumuşadığımı zannetmeyin he vote istiyorum hem de hemen...💋
Jennie'den
Neyseki kazasız belasız ve kavgasız kahvaltıyı atlatabildik.
Jisoo:hadi bakalım kim topluyo masayı?
Lisa:bugün sıra rose'da.
Rose:hayır . Bugün sıra sende
Lisa:hayır sende
Rose:hayır sende
Lisa:hayır sende
Rose:hey- bi dakika bugün sıra jennie'deydi.
Hayıııır . Ne güzel ikisinden biri masayı toparlıycaktı ne diye akıllarına geldi ki ?
Jennie: tamaaam . Zaten sıra bende kavga etmeyi bırakın da üstünüzü değiştirin bi de sizin 3. Kavganızı çekicek halde değiliz.
Benim lafımla birlikte jisoo da kafasını sallayarak beni onayladı.
Jisoo:tamam biz üzerimizi değiştiriyoruz sen de buraları toparla sonra da sen giyinirsin . Konser var akşam alışveriş yapmamız lazım.
Hepimiz onu onaylayarak jafamîzı salladık.
Sonra da diğerleri de yukarı çıktı bense
Mutfağı toparladım.
Bi yarım saat sonra falan hepsi aşağı indi bende yukarı odama çıktım.Üzerimeyse;
Bunları giydim.sonra da diğerlerinin yanına indim.LISA;
Rose;Jisoo;
Suga'dan
Yatağından kalkıp bizimkilerin yanına indim.
Hepsi salak salak hareketler yaparak telefonlarına bakıyorlardı. Yanlarına gidip oturdum.Jimin:karşim sevgili yapmışın.
Ne ? Ne ? Ne yapmışım ? Bi dakika bunu nerden biliyolar ki yanımızda kimse yoktu. Kafamı ellerimin arasına alıp düşünmeye başladım. Hayır yanımîzda kimse yoktu . Ve yanımdaki 6 salağa be olduğunu anlatmak yerine bunu kimin yaptığını bulacaktım.
Bir anda telefonuma gelen mesaj sesiyle doğruldum ve telefonuma baktım.
Bilinmeyen : Suga ... şuan isteseydim jennie ve senin birlikteliğimizi sosyal medyaya da yayabilirdim ama şuan bunu yapmıyorum sanırım şuan bunu sadece 6 arkadaşın biliyo . Eğer başka kimsenin bilmesini istemiyorsan bangtan'dan ayrıl.
Ahh gerçekten delireceğim delirmekle de kalmaya yanımdaki 6 gerizekalıyı öldüreceğim ya da neden onları öldüreyim ki gidip bana yazan kişiyi bulup onu öldüreceğim.RM: bu konuyu akşam eve gelince konuşuruz şimdi işimiz var . Gadi çıkıyoruz.
Herkes onu onayladıktan sonra dışarı çıktık.
Evet datluşlarum bölümüm biraz gecikti. Ama yine de attım sonuçta neyse .
Size bi kitap önerim olucak;Wattpad de benim okuduğum değişik hikayelerden biri . Bi göz atın derim.
Ahh şimdi de giflere geçelim efenim
Buyursunlar;
Sizi bu datluşlarla yalnîz bırakıyorum ve çekip gidiyorum.sjshsj
Vote lütfen vote ve yorum.