Bölüm şarkısı,,
"Taylor Swift- ME!"Bölüm şarkısı bölümle tamamen alakasız. Ve üstelik bu bölümde uzun zamandır, taa birinci bölümden beri merak ettiğiniz o sorunun cevabının bir kısmı gizli . ;3
Pt 1, Pt 2 ve Pt 3 olarak üç tane 9. bölüm yazmayı planlıyorum. Heyecanlı kısımda kesersem şaşırmayın :]
Ve üstelik, bu bölümü okuyunca teori yürütürseniz diğer bölümden spoi yersiniz. Bu yüzden çok düşünmeyin.
İyi okumalar~
🌌
Throwback,,
"Jungkook, üşümeye başladım," ellerini birbirine sürtüp ısınmaya çalıştı."nereye gidiyoruz?"
"Birazdan varacağız sevgilim. Vardığımızda seni bizzat ben ısıtacağım."
Taehyung gülümsedi. Jungkook'un iması yüzünden kızarmıştı ve bunu saklamak için başındaki ressam beresini suratına indirdi.
"Bu dünya üzerinde bir tek sen takım elbise üzerine ressam beresi takıyorsun güzelim." Ardından Taehyung'un kafasından ressam beresini alıp kendi kafasına taktı. Gözleri hala yoldaydı.
"Ah, çok yakıştı."
Jungkook gülümsedi. Taehyung'un ona karşı iltifat etmesini seviyordu. Taehyung'a döndü.
"Teşekkürler, efendim."
"JUNGKOOK DİKKAT ET!"
Taehyung son sesle bağırdığında hemen önüne döndü karşıdan hızla gelen aracı fark etti. Araç yanlış şeritteydi. Direksiyonu kırdı ve araba şarampole yuvarlandı. Defalarca takla attı ve en sonunda bir ağaca çarparak durdu. Taehyung ne olduğunu tam olarak anlamamıştı bile. Korkuyla ne zaman kapattığını bilmediği gözlerini açtı ve Jungkook'a döndü...
𝓓𝓮𝓿𝓪𝓶 𝓮𝓭𝓮𝓬𝓮𝓴...
🌌
bölüm ithafı: Neiheale
sana daha güzel bir bölüm ithaf etmek isterdim, ama elimden bu kadar geliyor ♥️🥺pt 2'da görüşürüz!
not; pt 2 ve pt 3'yi yazdım bile, okunma sayısına bakarak daha erken yayımlayabilirim belki :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hold me 𖥸 taegguk ✔︎
Fanfictionbeni sımsıkı tut ve asla bırakma. 📎düz yazı, tamamlandı