Οι αραχνες να ακόμα να το φέρουν , ο μαθηματικός θα αρχίσει να μας κράζει παλι και δεν έχω όρεξη σήμερα .... (τουκ ...τουκ):
Μ-Παρακαλώ
Α1-Γεια σας
Α2-Γεια σας
Α3- Γεια σας κύριε καθηγητά
Κ- Γεια σας , είπε διστακτικά
Μ- Αργήσατε ...
Α2- Κύριε μας συγχωρείτε απλά δεν ακούσαμε το κουδούνι και ξεναγούσαμε τον Κωνσταντίνο στο δωμάτιο του , στο ντουλαπάκι του , είπε καθώς με πλάγιο γελάει χαμουρεβοταν τον Κωνσταντίνο .
Μ-Μμμμμ... καλα ήταν για καλό σκοπό αλλά να μην ξανά επαναληφθεί , είπε με το και καλά αυστηρό του βλέμμα .Τι;;;; Δεν το πιστεύω . Εγώ όταν είχα αργήσει δεν με άφησε να μπω ... Βέβαια εγώ είχα μείνει έξω επειδή έτρωγα στην τουαλέτα και αυτό διότι ντρέπομαι να τρωω μπροστά σε άλλους αλλά τεσπα ... Μια φορά πάντως είναι αδικία !!
Κ- Πωωωωω δεν τις μπορώ τις άλλες το μόνο πράγμα που λένε είναι γι το {υπέροχο} τους σώμα και για τα πανάκριβα τους ρούχα που τους αγόρασαν οι γονείς τους . Δεν έχουν καθόλου φάση , μου είπε με παράπονο .
Ν-Ναι ναι η αλήθεια είναι ότι δεν είναι και τα πιο ενδιαφέροντα άτομα στο σχολείο , λέω και ένα χαμόγελα σχηματίζεται στο πρόσωπο μου .
Κ-Σου πάει το χαμόγελο !! Να χαμογελάς πιο συχνά !! , λέει και χαμογελάει και εκείνος πονηρά .
Δυστιχως την ώρα που πηγαίναμε να γνωριστούμε καλύτερα έρχεται ανάμεσα μας ο καθηγητής και μας λέει :
Μ- Μήπως ενοχλούμε ;; , ρώτησε οκο ειρωνία μιας και είναι το μόνο που ξέρει να κάνει με μικρή επιτυχία .
Εμείς οι δυο κοκκινισμενοι από την ντροπή γυρνάμε στα θρανία μας καθώς οι τρεις αράχνες είχαν σκάσει από την ζήλο τους . Χτυπάει τι κουδούνι για έξω . Εκείνος με σταματάει ενώ με τράβηξε από τον αγγονα λέγοντας μου :
Κ- Μήπως μπορείς να με ξεναγήσεις εσυ;; , με ρωτάει και ταυτόχρονα σχηματίζεται ένα γλυκό και πονηρό χαμόγελο στο πρόσωπο του .
Γεια σας παιζακια τι κάνετε πως είστε
Ελπίζω να είστε καλά
Εγώ είμαι πολύ καλά μιλάω με τον κολλητό μου
Και μου ερχετε έμπνευση
Δεν θα πω σπόιλερ γτ δεν ξέρω τι θα μου έρθει όποτε
Φιλουρες παιζακια❤️
YOU ARE READING
Ποτέ μην εμπιστεύεσαι κανένα ...!!
RomanceΕίναι ένα μυθιστόρημα το οποίο μιλάει για τον εφηβικό έρωτα και τις εφηβικές τρελές . Κυρίως όμως αναφέρει την ιστορία την 17χρονης Νικολεττας που προδόθηκε από το κολλητό της όχι λέγοντας μυστικό αλλά νιώθοντας διαφορετικά συναισθήματα και εκφράζον...