Κεφαλαιο 4

16 0 4
                                    

                       ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑ
  Αποφάσισα να πάω βόλτα σε μια ερημική πλατεία . Χάζευα τα δέντρα και τα φυτά καθώς απολάμβανα την γαλήνη που επικρατούσε . Όμως διακόπηκε από κάτι (ραπ) τραγούδια και φωνές . Τότε τρόμαξα γιατί αυτοί όταν είναι πολλοί και κυρίως μεθυσμένοι είναι ικανοί για πολλά πράγματα .

  Έτσι μετά είπα πόρο άτυχη μπορεί να είμαι και αποφάσισα να βγω και να φύγω δίχως να μα καταλάβουν ( ανάθεμα τις ιδέες μου ) . Και όμως με είδαν την ώρα που έστριβα.

  Έτρεξαν να με προλάβουν και φυσικά με πρόλαβαν και φυσικά με πρόλαβαν γιατί ως γνωστόν δεν είμαι και η καλύτερη στο τρέξιμο δεν είμαι γενικά καλή αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο . Έντομεταξυ ήταν η φάση που ο Κωνσταντίνος είχε πάρει το δίπλωμα για το μηχανάκι και έκανε βόλτες . Παλι καλά δηλαδή έφτασε ακριβώς την κατάλληλη στιγμή που οι (μάγκες ) άρχιζαν το θάψιμο και την σωματική κακοποίηση .

  Τότε έρχεται ο Κωνσταντίνος χωρίς να βγάλει το μαύρο προστατευτικό του κράνος και χωρίς να καταλάβω εγώ ποιος ήταν με πιάνει στα χέρια και με ανεβάζει στο μηχανάκι και φεύγουμε με άνεση . Που να γοερά όμως ποιος ήταν ...

Ν- Ποιος είσαι εσυ ; Τον ρωτάω με περιέργεια
Κ- Κάποιος που πεθαίνει να είναι κοντά σου !!

Μου λέει και με αφήνει στην κεντρική πλατεία η οποία ήταν γεμάτη με πιτσιρίκια και ηλικιωμένους που τα κοιτούν και καμαρώνουν . Έτσι λοιπόν με άφησε σύξυλη και απορημένη




Γεια σας παιζακια τι κάνετε πως είστε ;;
Ελπίζω να είστε καλά !!
Τα κεφαλαία που ανεβάζω δεν ξέρω αν σας αρέσουν ελπίζω να σας αρέσουν όμως !! Άμα έχετε καμία ιδέα για το τι θέλετε να γίνει στα μελλοντικά κεφαλαία γράψτε μου σχόλια προς το παρόν φιλουρες ❤️

Ποτέ μην εμπιστεύεσαι κανένα ...!!Where stories live. Discover now