Κεφαλαιο 8

8 1 0
                                    

Η Νικολέττα είναι όταν αγκάλιασε τον ξανθό θεό στην αρχή δεν κατάλαβε τι έκανε . Ο σκοπός της ήταν να κάνει τον Πανο να ζηλέψει όπως έκανε και ο ίδιος χωρίς καμία δυσκολία . Όταν κατάλαβε η Νικολέττα ότι αγκαλιάζει έναν παντελώς άγνωστο τραβήχτηκε λίγο από την αγκαλιά του και τον κοίταζε με βλέμμα αναστατωμένο ....

Α-Τι κανείς ????, της λέει αυτός εντελώς ξαφνιασμένος και γεμάτος απορίες .

Ν-Περίμενε περίμενε θα σου εξηγήσω απλά μην φωνάζεις , λέει ενώ ήταν ένα σημείο πριν γονατίσει στα πόδια του

Α-Οκευ εξήγησε μου γιατί με αγκαλιάσες και γιατί μου λες να μην φωνάζω , της ψυθίρισε κοντά στο πρόσωπο της

Ν-Ωραία λοιπόν άκου το αγόρι εκείνο μου αρέσει και αγκαλιάζεται με άλλη και ήθελα να τον κάνω να ζηλέψει αυτό . Α! Και σου είπα να μην φωνάζεις γιατί δεν ήθελα να σκεφτεί ότι αγκαλιάζω τυχαίους στον δρόμο , λαχανιασμένη από την υπερβολική ταχύτητα που μιλούσα ....

Α-Ποιο αγόρι αυτό που μας κοιτάει λες και κατέβηκε κατηγορία η ομάδα του ,λέει εκείνος .

Εγώ γυρνάω κοιτάζω και όντως ήταν εκείνος που είχε σκάσει από την ζήλια του που αγκαλιάστηκα με αυτόν τον τύπο .

Ν-Σσσσσσσσσσς , του λέω εγώ , ναι αυτός είναι αλλά μην καρφώνεσαι .

Α- Καλε εγώ μπροστά του είμαι τέρας διακριτικότητας , μου λέει

Αυτά μου λέω και εγώ σκέφτομαι :
Σαν να έχει δίκιο αυτός λίγο ακόμα να έρθω κοντά με τον .... με τον .....

Ν-Αληθεια πως σε λένε ?

Α-Γιάννης . Εσένα ?

Ν-Νικολέττα ...

Και ξανά σκέφτηκα τώρα αρχίζει η οικειότητα μου με τον Γιάννη αυτού θα του τρέξουμε τα σάλια .... γουαχαχαχαχαχα

Ν-Λοιπόν Γιάννη τώρα που γνωριστήκαμε θα κε αφήσεις να σε κεράσω ένα καφέ , λέω εγώ έτοιμη να κάνω τον Πανο να πεθάνει από την ζήλια του ...

Γ-Καλά να μην σου χαλάσω το χατίρι .Α! Και να μην νομίζεις ότι δεν έχω καταλάβει ότι με εκμεταλλεύεσαι αλλά τεσπα

Ν-Γχχχχχχχχχ , λέω εγώ προσπαθώντας να κάνω ένα γλυκό κοριτσάκι αφότου της έχουν πάρει την σοκολάτα .

Εκείνος με αγκάλιασε στον ώμο υποτίθεται για να με βοηθήσει αλλά δεν ήταν και τόσο αθώος ο σκοπός του ....


Γεια σας ζουζουνακια μου τι κάνετε ελπίζω να είστε παραπολυ καλά . Θέλω να ζητήσω συγνώμη που καθυστερώ να ανεβάσω απλός δεν βρίσκω συχνά ευκαιρίες χαλάρωσης . Επειδή ξέρω ότι δεν είναι παι το καλύτερο (βιβλίο) το δικό μου θέλω να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που το διαβάζετε . Και για τα τώρα σας στέλνω φιλάκια !!!!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 24, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ποτέ μην εμπιστεύεσαι κανένα ...!!Where stories live. Discover now