Vařím dole snídani Harrymu, aby měl lepší ráno. Čeká ho prý náročný den a chtěla bych mu nějak pomoct. Pořád nevím kde a jak pracuje, ale snažím se s tím vyrovnat. Je od 6:00 rána vynervovaný a obnáším to já. Achjo, mám pocit, že mi za chvíli praskne hlava.
"Jade! Kde je moje nová kravata?!" Zařve na mě z horního patra, když podávám snídani na stůl. "V koupelně a máš dole snídani." Řeknu a jdu se konečně převléct.
Po vyčistění zubů se obleču a namaluju.
"Kam jdeš?" Zeptá se Harry když dává talířek do myčky a já si vařím kafe. "S holkama máme sraz ve studiu." Odpovím neutrálně. "Nová písnička?"
Položí další otázku a obejme mě ze zadu. "Ne, musíme se domluvit na tour a holky mají nějaké projekty." Zalívám kafe a Harryho ruce kolem mého pasu ignoruji."Tour? Na jak dlouho?" Pustí mě a otočí si mě k sobě. Mračí se, čekala jsem to. "Harry.." Vydechnu. "..Vydaly jsme album je jasné, že budume mít tour to zaprvé a zadruhé je to naše první tour po evropě, netuším na jak dlouho to bude, s holkama si proto dnes dáváme sraz." Otočím se zpět k lince a napiju se kávy.
"Nechci, aby jsi odjela. Budeš mi chybět." Moje nálada se začíná pomalu lepšit. "Ty mě taky trdlo, ale je to má práce." Otočím se na něj.
"Já vím." Povzdechne si. "Je osm Hazz, měl by si jít." Sednu si ke stolu a zapnu mobil. "Sakra, pa zlato, miluju tě." Dá mi pusu na líčko a odejde. "Já tebe." Zašeptám a povzdechnu si. Přidám fotku na instagram přečtu si pár komentářu a vyjedu do studia.
///
"Ahoj holky!" Řekne Lee Lee, která příjde jako poslední. "No konečně" Odpoví Perrie a obejme ji. "Ahoj Lee Lee." Řeknu a taky ji obejmu. "Ahoj!" Zařve Jesy ze zadu. "Mám pro vás snídani. Stavila jsem se ve starbucks!" Snaží sd to vyžehlit Leigh-Anne.
Jakoby mi Perrie četla myšlenky a odpoví. "Tímhle si to u mě nevyžehlíš." Zamračí se na Leigh, ale jídlo si vezme. I já a Jesy si vezmeme svůj maffin a poděkujeme.
"Kde začneme?" Zeptám se. "Datumy tour, abychom se pak mohly nějak domluvit, jak dlouho to bude tvrvat." Řekne Jesy s plnou pusou. "To zní chytře." Řekne Pezz a napije se kafe. "Dobře takže datumy, které jsme už sepsaly minule, bych vydala dnes. Pak bych se domluvila na dalších, zavolala to šéfovi a pokud to svolí večer zveřejnila i ty. Holky, počítejte s tím, že to bude víc jak 3 měsíce, co nebudeme doma." Řekne Leigh-Anne. "Jop." Povzechnu si.
"Děje se něco?" Řeknou všechny zároveň. Usměju se pro sebe, miluju je. "Nevím, jestli se délka tour bude Harrymu líbit." Řeknu popravdě mé obavy.
"Musí se s tím prostě smířit, je to tvá práce Jadey." Řekne Jesy. "Jo, Jess má pravdu. Podívej se na Perrie a Alexe. Když má Perrie volno je to většinou tak, že Alex má zápas, takže Pezz musí za ním. I přes to všechno, jsou pořád spolu." Řekne Leigh a kousne si do svého maffinu. "Teďka jsi si to u mě vyžehlila Lee Lee. Ale abych ti na to řekla i něco já, nebudete spolu tak často, ale pokud tě miluje, bude si vážít víc tebe i toho času s tebou." Řekne Pezz.
"Děkuju moc holky! Máte pravdu." Řeknu a obejmeme se. "Jdeme vymýšlet ty datumy." Dopovím.
///
Harry's Pov:
Domů jsem se dostal až nějak v jedenáct večer, nepočítal jsem s tím, že by na mě Jade čekala. Potvrdil mi to lísteček v kuchyni na stole, který jsem si přecetl když jsem přišel domů.'Byla jsem unavená, šla jsem spát. Večeři máš v lednici.'
Sním večeři, umyju se a udělám takovoz tu večerní hygienu.
Když vejdu do ložnice a uvidím mou spící přitelkyni uvědomím si, že si ji vůbec nezasloužím.
ČTEŠ
Rescue me
FanfictionCo se stane, když Harry Styles je zamilovaný od střední školy do jeho spolužačky a teď zpěvačky Jade Thirlwall? Chce dostat ji a nebo její srdce? A co je proto schopný udělat? #12 v kategorii horor #148 v kategorii fanfikce