Zawgyi
ဒီေန႔တကၠသုိလ္စတက္ရမဲ့ေန႔ ဟူး...ေက်ာင္းေ႐ွ႕က EXO Universe ဆိုတဲ့ဆိုင္းဘုတ္ႀကီးကိုၾကည့္ပီးစိတ္ေတြေလးေနခဲ့သည္...
Ommaရဲ႕ဆႏၵအရ Scholarship နဲ႔ ဆိုးလ္ကနာမည္ႀကီးေက်ာင္းကိုတက္ခြင့္ရခဲ့သည္...
နာမည္ႀကီးသေလာက္စည္းကမ္းႀကီးလြန္းတယ္ဆိုတဲ့ေက်ာင္းထဲကိုဝင္ဖို႔အေပါက္ဝမွာတင္မတ္တပ္ရပ္ရင္သက္ျပင္းခ်ေနခဲ့တာ ဘယ္ႏွခါေျမာက္လဲေတာင္မသိေတာ့ေခ်။"ဘတ္"
"မင္ေဆာ့ရား''
"မင္းကလဲဘာလုပ္ေနတာ ဝင္မယ္ေလ''
"အင္း''
ဝတ္စုံျပည့္နဲ႔တံခါးလာဖြင့္ေပးတဲ့သူရဲ႕ေနာက္ဘက္ကေနျမင္ေတြ႔လိုက္ရတဲ့ေက်ာင္းႀကီးရဲ႕ထည္ဝါမူ၊ခန္႔ညားမူတို႔ကိုေတြ႔လိုက္ရသည္။ထို႔အတူေၾကာက္စရာလဲေကာင္းလွသည္။သို႔ေသာ္ ဘတ္ဘတ္ေလးကOmmaရဲ႕စကားနားေထာင္ၿပီးစာႀကိဳးစား႐ုံပါပဲ...
"ဘတ္ဘတ္ လူေတြမ်ားေနတယ္ကြ အတန္းစာရင္းေနမွာ''
"ေအးကြ လာမင့္ေဆာ့ ငါတို႔လဲသြားၾကည့္ရေအာင္''
အီး..လူေတြကလဲတိုးလိုက္တာ ေ႐ွ႕ကေနမေတာ္မတရားထိုးထြက္ေနတဲ့အရပ္ေတြကလဲ..ဂါး....
"မင္းတို႔ဒါကဘာျဖစ္ေနတာလဲ''
အမေလး.. လန္႔လိုက္တာ မင့္ေဆာ့ခမ်ာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္လန္႔သြားလဲမသိဘူး အားကိုးခ်င္စရာပဲ ကိုယ့္ေနာက္ကေနလူကိုေ႐ွ႕ပို႔ပီးကာထားတယ္😒😒
ေအာ္ဟစ္ေျပာလာတဲ့သူကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ တတိယႏွစ္စီနီယာေတြ...အႀကီးတန္းေတြမွန္းသိလိုက္ရသည္က ႐ွပ္အျဖဴကိုနက္တိုင္အနက္ႏွင့္ဝတ္ထားသူေတြကေတာ့ေက်ာင္းသားသစ္ေတြ ႐ွပ္အျဖဴကိုအေပၚကကုတ္အျပာႏုထပ္ဝတ္ထားသူေတြကေတာ့ဒုတိယႏွစ္စီနီယာေတြ တတိယႏွစ္ေတြကေတာ့နက္တိုင္အနီနဲ႔ကုတ္အနီကိုဝတ္ထားသူေတြ...
"တန္းစီၿပီးကိုယ့္အတန္းကိုၾကည့္ၾက ABC တန္းခြဲမပါတဲ့သူေတြ ေဘးထြက္တန္းစီေနၾကစမ္း''
ေစာနက႐ႈပ္ယွက္ခက္စြာတိုးေနၾကတဲ့သူေတြကခုေတာ့မ်ားၿငိမ္ကုတ္လို႔ တန္းစီေနၾကတာ