-Prefata-

958 26 4
                                    

Beatrice Castle-fata cu note excelente,fata cu parinti bogati,fata care are un iubit "perfect",fata care are o viata perfecta...totul pana la El.

Harry Styles-tanarul cu inima de gheata,tanarul care are la picioare orice fata vrea,tanarul plin de tatuaje si piercing-uri,tanarul care nu iubeste pe nimeni altcineva inafara de el insusi...totul pana la Ea.

Ea,este prima fata care ii da viata peste cap baiatului cu inima de gheata ,iar El ,este primul baiat care o trezeste la realitate.Pentru ei,cel mai greu lucru este sa pretinda ca nu se iubesc,cand ,defapt,ei,unul fara altul au viata simpla si sulfetul gol. El nu stie sa iubeasca,Ea il invata.

Este posibil sa aungi de la un "Te Urasc !" la un "Te Iubesc !" ? Este posibil sa ajungi de la fericire la tristete? Este posibil sa ajungi de la ura la dragoste ?  Doua persoane, un singur sentiment.Se spune ca dragostea schimba destine,dar,daca dragostea dintre un Inger si un Demon,va distruge destine? 

Dragoste.Ura.Pasiune.Suferinta. Daca toate acestea sunt combinate,se va forma un nou praf de pusca ? 

All rights reserved

26 Septembrie 2014

^^^^^^^^^^^^^^

Heeello <3 New story!! Sper sa va placa,o sa ma dedic acestei carti foarte mult,si o sa postez cat de des pot,promit.Cartea este originala,la fel si ideile. As aprecia daca o sa imi spuneti parerea voastra. Va puuuup :* 

Xoxo,Dede <3 

 

Endless PassionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum