-Astept un raspuns ! continua Harry sa tipe ,aflandu-se acum la doar un metru distanta de mine. Ce faci tu aici ?
-Aceeasi intrebare ti-o pot pune si eu. ii raspund simplu,tinandu-i piept
- Asta nu e problema ta !
- Nu mai tipa la mine !
-Atunci raspunde naibii !
- Nu te intereseaza ce fac eu in Londra. Nu ne cunoastem
-Si zilele acelea petrecute in Yorkshire ... ? Dansul ,petrecerea ? Dusul ? continua cu intrebarile
- Am terminat-o cu tine.
-De cand ?
-De cand am fost inapoi in apartamentul tau si am aflat ca nu mai esti in oras.
- De la cine ?
- Menajera.Sau dama ta de companie..cum vrei sa ii spui.
- Alexis ? Da ,Alexis e bu..
-Nu ma intereseaza. il intrerup. Sa mergem Grace.Pa Niall,ne mai vedem . il salut pe Niall,dandu-i un pupic pe obraz si dupa o prind pe Grace de mana si mergem spre apartament
-Ce a fost asta ? ma intreaba Grace
- Oh Doamne.E complicat. I-am cunoscut in Yorkshire,si am petrecut cateva zile cu el ,cu Harry ,dar au fost niste zile infernale. Ne-am certat odata,si de atunci nu ne-am mai vazut.Gasca lui e nasoala,in afara de Niall,cel blond cu care am vorbit prima data.El e tipul de treaba . Dar atat.Chiar nu vreau sa mai am de-a face cu ei. Sa ii ignori pe cat posibil Grace,nu vrei sa intri in vorba cu ei,viata ta ar deveni un cosmar.Crede-ma. o informez pe Grace,dupa care ajungem la apartament,eu mergand direct in camera mea.
Dupa cateva minute ,imi suna telefonul.E eddie.
- Tris,ai ajuns cu bine ? Cum e in Londra ? Ai fost la L.B.U. ? Ti-ai facut prieteni ? Cine e colegul tau de camera ? Facultatea e frumoasa ? Tu esti bine ? incepe el cu o avalansa de intrebari
- Hei . Sunt bine.ii raspund razand pe jumatate. Am ajuns cu bine.Facultatea e frumoasa,super mare , dar nu am putut sa o vedem pe interior. Grace e colega mea de apartament,e o fata minunata.
- Oh Doamne,ma bucur. Nu te-am mai sunat ieri,m-am gandit ca esti obosita si toate cele. Hei,ti-o dau la telefon pe mama ta .Te iubesc!
-Te iubesc.
-Buna scumpo.Cum e la Londra ? Esti bine ? Te-ai acomodat ? Facultatea cum e?
- Mama,usor. Sunt bine.Totul e minunat.E super frumos in Londra ,facultatea e grozava,Grace e grozava.
-Grace ?
-Colega mea de camera . Totul e perfect. o informez,lasand la o parte gasca lui Harry si intalnirea cu el.
- Ma bucur asa tare ca esti bine, am murit de curiozitate.
- Da mama,stai linistita.Voi cum sunteti ? Cum e fratele meu,tata ?
-Suntem bine cu toti. ma asigura
- Mama,hei,trebuie sa inchid.Suna cineva la usa,te iubesc.Va iubesc pe toti. Pa.
-Bine.Si noi te iubim ! o aud spunand prin difuzor,dupa care inchid si merg in sufragerie.
-Grace ?! o strig pe colega mea de apartament cand nu o vad.
-Sunt la dus ! ma informeaza din baie,dupa care merg sa deschid usa,deoarece cineva suna la sonerie.
- NU TE VREAU AICI ! intra Harry in apartament de indata ce deschid usa.
- Opreste-te !
- Nu vreau sa fii aici,in Londra ! Ce faci aici ? ! tipa la mine
- Sunt la facultate ! Care e problema ta ? Nu am venit aici pentru ca aici esti si tu ! Nici macar nu am stiut ca esti in Londra ! Vreau sa scap de tine,sa nu te mai vad,nu vreau sa fiu in preajma ta !
- Atunci pleaca de aici !
-Poftim ? Doamne! Inceteaza.Nu o sa plec de aici pentru ca tu imi spui asta.
- Atunci nu o sa fiu raspunzator pentru ce o sa se intample in continuare cu viata ta !
- Asta e o amenintare ?
- Asculta-ma .imi spune,dupa care intra din hol in sufragerie si se aseaza pe canapea,eu urmandu-l.Daca o sa fii prin preajma mea,sper ca stii ca viata ta o sa devina un infern.
-M-ai mai avertizat de cateva ori. Dar eu nu vreau sa fiu in preajma ta.
-Mi-ai mai spus asta de cateva ori. Nu vrei,dar o sa ne intalnim . Cu sau fara voia noastra.Esti la L.B.U,nu ?
-Da.
-Tocmai ce ti-am spus. Si eu merg acolo la facultate.
-Poftim ? Nu,nu se poate. Tu nu ai cum sa mergi la facultate ,nu tocmai la acea facultate. Fara suparare,nu te prea vad ca fiind un student.
-Nu ma supar. spune razand. E adevarat,dar,destinul a facut ca noi doi sa fim naibii la aceasi facultate.
- Si atunci ? Ce facem ? Reusim sa convietuim impreuna ? Adica,sa nu ne dam in cap atunci cand ne vedem ?
- Daca tu nu o sa fii dracului o intepata,atunci da.
- Batem palma ?
-Da .Batem palma. Dar pe cat putem,sa ne ferim unul de celalalt. De acord ?
- Tu ai venit la apartamentul meu,totusi. Apropo,cum ai reusit sa ma gasesti ?
-Te-am urmarit .
- O sa trecem asta pe lista cu lucruri care nu trebuie sa le facem . spun zambind
- De acord. ma aproba,pentru prima data de cand ne stim,banuiesc,dupa care batem palma,oferind amandoi cate un zambet in schimb.
Ei bine,am inceput cu dreptul . Sau nu. Totusi,chiar trebuia ca asta sa se intample ? Chiar trebuia sa fim la aceasi facultate ? Sa ne certam acum din nou ? Tot ce am facut de cand l-am intalnit a fost sa ne certam.Nimic nu e normal cand sunt cu el. El nu e normal,iti amintesti ? adauga subconstientul meu
***
Woah,woah,woah ! A trecut mult timp de cand nu am postat,stiu... nu am scuze. Si da,capitolul e cam nasol,sorry guys. Multumesc muuuuuuuuuuuult de tot pentru cele 4,1 k. Va iubesc enorm !
PS: Ceva pareri,totusi ?
PPS: Dedicatie vreti ?
Love you !
DeDe
CITEȘTI
Endless Passion
FanfictionOnce upon a time,an Angel and a Devil,fell in love. "Poate ca el e demonul,iar eu sunt ingerul,dar sufletul meu e deja vandut acestui demon"- Beatrice Castle "Imi pare rau daca nu sunt destul de bun pentru tine,dar ,orice ar fi,dragostea noastra cre...