~Capitolul 2~

545 24 5
                                    

Drumul spre casa a fost prea lung dupa parerea mea pentru ca toti au inceput sa ma intrebe din nou si din nou acelasi lucruri,acesta lungindu-se cu 5 minute de plictiseala pentru ca am lasat-o pe bunica-mea acasa.Cand am ajuns la casa noastra super gigantica,m-am dus repede in camera mea pentru a face un dus si a ma schimba.

Casa noastra e uriasa,si cand spun uriasa ,ma refer ca e...uriasa :are 3 camere plus o camera de oaspeti,sufrageria,bucataria,2 bai :una pentru fete si una pentru baiati,deoarece Rebecca,mama mea este o femeie care vrea ca totul sa fie perfect atat in casa ei,in viata ei cat si in viata copiilor ei.Tatal meu,Andrew este un om de afaceri,avand o firma de publicitate renumita,iar fratele meu,Mike,ei bine...Mike are 21 de ani si isi pierde timpul facand ce stie el cel mai bine : sa se distreze.El nu a mers mai departe la facultate,insa,nu din cauza ca nu si-a luat bacalaureatul,ci din cauza ca nu a vrut,tema pe care s-a certat de mult ori cu parintii mei,insa el a castigat din cate se poate observa.Intr-un fel sunt geloasa pe el pentru ca mama si tata nu mai prea au vreun cuvant de spus in fata lui pentru ca oricum face cum doreste,in timp ce eu execut fiecare ordin al lor.

Camera mea e una spatioasa,simpla ,cu un pat foarte confortabill,cu 2 fotolii,un laptop aflat pe un birou,dulapul meu imens cu haine ,dar trebuie sa recunosc ca e pe jumatate gol pentru ca nu imi place sa am o multime de haine ,si un covor rotund rosu in mijloc,fiind foarte curat,ca in fiecare colt al casei dealtfel ,mama fiind obsedata intr-un fel de curatenie,nu ca eu as fi mai prejos.

***

Am facut repede un dus,mi-am luat o pereche de pantaloni scurti dar nu prea scurti pentru ca am o parere proasta despre decolteurile adanci si restul,un tricou simplu ,converse ,parul fiindu-mi prins in coada ,fiind facuta doar cu putin rimel.Am coborat repede jos,Eddie asteptandu-ma pe canapea.

-Gata ? intreaba el 

-Sigur,putem mergem.- ii raspun eu ,dupa care mi-am salutat parintii si am plecat

***

Drumul catre cafeneaua unde lucrez ,care este binenteles a parintilor mei ,eu lucrand acolo de placere,a fost mai mult decat plictisitor,Eddie spunandu-mi cat de rau ii pare ca nu o sa ne mai vedem asa des cum obisnuim sa o facem acum,dupa ce ma duc la facultate.El este mai mare decat mine cu 2 ani,deci are 20 ,insa nu e nici el la fecultate,din acelasi motiv ca a lui Mike.Sunt impreuna cu el de 1 an si jumatate,iar relatia noastra e super-mega stabila,doar ca ,uneori vreau sa am in jurul meu si alte persoane.

-Heeeeei studento. -striga Katie din fundul cafenelei

-Katie,esti o prietena ingrozitoare -spun razand ,observand cum fetele din cafenea se intorc spre noi.Katie il saluta pe Eddie,dupa care ma imbratiseaza ,dar nu imi spune altceva pentru ca stie ca sunt destul enervata de ai mei.

Ma schimb in tinuta potrivita :o fustita ,si o camasa,avand un surt,dupa care ies afara din cabina in care ne schimbam de obicei.Din cate pot observa,Eddie a disparut,insa ceea ce ma intereseaza e un client care nu ii da pace lui Rossie,o fata de 17 ani care lucreaza aici,si eu,binenteles,cum sa nu ma bag ? 

-E vreo problema Rossie ? -intervin eu 

-Mai,mai,mai,ce-avem noi aici. -spune clientul plin de tatuaje si piercing-uri din fata mea

-Rossie,lasa-ma putin cu acest..erh..baiat. -spun,muscandu-mi limba ca sa nu ii spun ceea ce cred cu adevarat despre faptul ca pielea lui e plina de cerneala si ca ii este gaurita deasemenea.

-Spune dulceata -replica ,dupa ce Rossie s-a indepartat 

-Erm...ce crezi ca faci ? -spun calma 

-Iau o gustare 

-Atunci du-te la masa si ia-o acolo. -spun ,deja incepan sa ma enervez pe ego-ul sau.

-Pai...atunci adu-mi-o pe domnisoara..cum ai spus ca o cheama ?A..Rossie.Da,Rossie era.Adu-o la masa aceea.-spune in timp ce imi arata cu degetul spre o masa plina de baieti si doar o fata care este pozitionata in poala unui baiat cret,acestia aratand exact ca el : plini de tatuaje,de piercing-uri si pun pariu ca sunt niste nesimtiti. 

            Sau,daca nu ne-o aduci pe ea,e bine si daca vi tu . -continua. Poftim ?? Nu,nu a spus asta,nu-i asa ? 

Fara a mai gandi deoarece m-a inervat la maxim,il lovesc cu piciorul, facandu-l sa cada in mijlocul incaperii,avand toti ochii atintiti spre noi.

-Iesi afara ! -tip la el

-Nici nu stii cu cine te pui fetita! -replica,fortandu-se sa se ridice

-Iesi.Afara! -spun printre dinti 

Dupa ce a iesit afara,si s-au linistit putin apele,m-am indreptat spre masa unde erau baietii aceia sau ce o fi ei,pentru ca pana la urma,cineva trebuie sa le ia comanda.

-Doriti ceva ? -intreb politicos spre grupul pe care nu l-am mai vazut in viata mea

-Pe tine-spune unul dintre ei,eu muscandu-mi limba,persoana respectiva dand palma cu un baiat cret,plin de tatuaje ,acum,jucandu-le un zambet pe fata 

 ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞

Deci,asta e al doilea capitol.V-am spus,primele 2 capitole cuprind descrierea vietii lui Beatrice,si dupa aceea trecem la actiune.Urmatorul capitol va fi plin de surprize dupa parerea mea.Sper sa va placa si v-as fi recunoscatoare daca mi-ati spune parerea voastra intr-un comentariu,la fel ca in celalalt capitol.

PS:Va multumesc pentru voturi,comentarii si lecturi,deja am trecut de 50 de lecturi si am postat abia primul capitol,jur,sunteti imposibili ! Va iubesc ! 

PPS:Dedicatie..cineva ? 

Xoxo,

-Dede.

Endless PassionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum