-Hai sa stabilim cateva reguli. 1.Fara cearta 2.Fara dusuri la comun 3.Fara invadarea intimitatii -spun eu dupa ce am ajuns intr-un final la apartament.
-De acord. -imi replica plictisit
-Promiti ? -intreb in timp ce imi ridic degetul mic in aer
-...
-Deci ?
-Bine,fie. -spune,dupa care ne impreunam degetele mici
-Promit.
-Bine ,pai... ai un dulap gol sau ceva de genul ? Stii,sa imi pun hainele ,ar fi ciudat sa le tin timp de o saptamana in valiza
-Da,sigur.Ti-am facut loc in dulap -spune,mergand in dormitor,iar eu il urmez
-Uite
-Tu glumesti ?Asta numesti tu dulap ? -aproape tip . Este un proverb "Afara vopsit gardul,inauntru leopardul"si i se potriveste perfect domnului Styles.In casa e curat ,chiar stralucesc toate obiectele,pe cand hainele lui din dulap sunt deranjate.
-Nu am avut timp sa fac curat la haine.
-Sunt toate aruncate intr-un colt ! Oh Dumnezeule.-spun in timp ce le arunc pe jos
-Ce faci ?
-Poti sa pleci ?
-Tot continui sa faci chestia asta "poti sa pleci?",nu,nu pot.E casa mea.-spune razand
-Cum spui tu. -ii replic,impingandul si punandu-ma jos in stil indian. Incep sa ii imprastii hainele prin jurul meu,dupa aceea incepand sa le impatur.
Nu il inteleg ! Pe bune ! Adica,pana acum am impaturat vreo 15 tricouri si doar vreo 4 bluze.Ce e in neregula cu el ? El si iarna poarta tricouri ? Baiatul asta e mai ciudat decat orice ciudatenie.
Cand ma ridic sa pun hainele la loc,il vad pe Harry in usa
-Ce faci ..? -il intreb in timp ce ii asez tricourile la tricouri ,blugii la blugi,bluzele la bluze si jachetele ,le pun pe umeras,dupa aceea punandu-mi si hainele mele la fel.
- Nimic.Ma uitam doar
-De cand stai aici?
-Nu am plecat din usa Beatrice.
-Nu ai facut-o ? Ei bine,nu te-am observat...
- Nope. Erh..imbraca-te cu ceva frumos,o sa plecam.
-Poftim?Unde ?
-La o petrecere.
-Petrecere ? Cat e ceasul ?
-E 6 seara
- Serios?
-Aham.
-Deci,te imbraci odata ?
-Nu.Eu nu vin la petrecerea aia. Tu ma vezi pe mine acolo ,printre cei ca tine? Eu nu ma vad.Mergi tu.
-Nu,o sa mergem amandoi.
- Am spus "nu"Harry.
-Si eu am spus "da"Beatrice.Nu ma mai contrazice atat si conformeaza-te
...
-Sunt gata . -spun in timp ce ies din baie ,imbracata pentru petrecerea la care ma obliga Harry sa ma duc.M-am imbracat cu o rochita crem putin larga,dar nu prea,si cu o curea subtire maro in mijloc,iar in picioare mi-am luat sandalele mele obisnuite,albe.Machiajul consta in rimel,putin fard de pleoape ,si luciul de buze,iar parul mi-e lasat pe spate.
-Sa mergem atunci. -imi replica.El e imbracat ca de obicei: in blugii lui negri,intr-un tricou alb si la gat are un lantisor,iar in picioare tenesi negri.
CITEȘTI
Endless Passion
FanfictionOnce upon a time,an Angel and a Devil,fell in love. "Poate ca el e demonul,iar eu sunt ingerul,dar sufletul meu e deja vandut acestui demon"- Beatrice Castle "Imi pare rau daca nu sunt destul de bun pentru tine,dar ,orice ar fi,dragostea noastra cre...