Twee weken later
Yasmine:
09: 00
Goodmorning people! Vandaag is de verlovingsdag van Yous! OMGG ik heb der zo veel zin in. Yousra is zoals gewoonlijk zenuwachtig. Ik Doe snel een huisjurk aan en yous, me ma en ik ruimen het huis op. Salma en Yassine zijn wat leuks gaan doen met redouane. Heerlijk gewoon, rust. Mohiem we hoeven geen eten te maken, want we hebben een catering gehuurd die alles al klaar gaat maken. We hoeven alleen het huis even flink schrobben. En dan onszelf klaar maken.
2 uur later
We zijn eindelijk klaar met opruimen. Mensen jullie weten niet hoe moe ik ben. Ik ga snel de douche in en kleed me om (zie omslag), want ik moet van me moeder Salma en Yassine brengen. Naar onze kennis, jullie denken zeker het is je kennis, maar waarom komt ze niet naar Yousra de verloving. Ze mag de familie niet ofso. Maar ja i dont care, ze is wel gewoon een schat van een vrouw. We gaan gewoon lopend, want ze woont 5 minuten hier vandaan. "YASSINE, SALMA KOM WE GAAN!" "JA WE KOMEN!" Roepen ze tegelijkertijd. Ik hoor ze lachend naar benden komen. Ik doe hun jasjes aan en we lopen de deur uit. "Yasmine mogen alstjeblieft naar de Albert Heijn? We willen snoepjes halen pliesss?" "Ja Isgoed lieverdjes." "Yesss, je bent de liefste zus ooit!" "Hahahaha weet ik." Zeg ik en loop naar de Albert Heijn. We lopen de Albert Heijn in en die twee apen pakken wat snoepjes en chips. Ik reken snel af en we lopen weg. Ik zet ze af bij tante nadia, zo heet ze trouwens vergeten om te zeggen. Maar ik ga nu even naar een kapper. Ik wil me haar föhnen en krullen. Dus ja dat is wat ik ga doen. Make up doe ik zelf, want ik ben de bruid niet. Ik ga een beetje naturel doen. Als ik bij de kapper ben geweest, ga ik snel naar huis. Ik open de poorten en groet de beveiligers. Ja mensen we hebben beveiligers, omdat er vaak ingebroken werdt in ons huis. Dus het leek me vader handig om beveiligers in te schakelen. Ik mag ze wel hoor eentje is half Surinaams en half Nederlands. Hij heet Elias en de andere beveiliger is volbloed Marrokaans en hij heet Faysel. We hebben nog nog 2 andere beveiligers, maar hun zijn er niet altijd. Ik weet niet eens hoe ze heten. Ja dat dus, fijn om te weten. Maar mohiem ik loop nu mijn kamer in. Ik kleed me weer om, en ik zie er vandaag heel sexy uit. Ik zet wat make up op en loop naar beneden. Ik zie dat bijna iedereen van mijn familie is gekomen. Ik groet iedereen en loop weer naar boven en kijk naar Yousra de kamer. Als ik binnenloop zie ik dat ze op haar bed zit en huilt. Ik kom bij haar zitten en geef haar knuffel. "Wat is er aan de hand?" Vraag ik. "Ik ga al bijna trouwen, het gaat zo snel. Ik kan gewoon niet geloven dat ik jullie moet verlaten." Zegt ze snikkend. "Awhh, denk je nou echt dat wij jou met rust gaan laten. Salma, yassine en ik komen elke dag langs, je gaat ons meer zien dan eerst. We gaan je erger irriteren, alleen je weet nog niet." "Ahhahah Yasmine toch." Zegt ze en knuffelt me. "Nou veeg die traantjes af en reinig je face voor die visagist er is." "Yasmine je bent 15, maar je hebt praatjes van een 18 jarige." " i know i am smart bitch." Zeg ik en knipoog. Ik loop haar kamer uit en zie dat Yousra de schoonfamilie er is, alleen Zayn is er nog niet jammer. Ik mag hem, hij is kapot grappig en aardig. Ik wil die broertje echt leren kennen, hij was er ook niet bij de handvraging. Ik loop de woonkamer binnen en groet iedereen. Ik denk dat we nu wel compleet zijn. Ik loop naar de bank en praat wat met mijn nichten. Als de visagiste is gekomen en klaar is begint het echte feest. Yousra komt naar beneden en de muziek gaat aan. We dansen en lachen samen. De muziek wordt zachter gezet en yousra wil wat zeggen. "Salam allemaal, bedankt dat jullie zijn gekomen op mijn verloving. Het gaat allemaal zo snel subhannallah. Maar ja dat hoort bij het leven. Ik hoop dat ik jullie inshallah zie op mijn bruiloft en heel erg bedankt voor jullie steun en alles."zegt ze met tranen in der ogen. Ikzelf heb ook tranen gekregen. Ik loop naar haar toe en knuffel haar. Ik haar echt missen, zij was alles voor me. Ik kon alles met haar delen en al mijn geheimen weet zij. Hoe ga ik het zonder haar doen? Ik moet er gewoon aan wennen. EWA nu moet ik genieten, nu zij der nog is. "YASMINE HALLOO." Schreeuwt Yousra, terwijl ze met haar handen zwaait. "Ja wat is er?" "Wil je alsjeblieft de poort openen Zayn en Ilias zijn daar." "Ff ja isgoed." "Thank youu!" "No probleem." Zeg ik hc en loop weg. Ik loop naar de poort en zie Zayn met een jongen even oud als mij. Hij kijkt niet zo veel op Zara zo zien ze er trouwens uit.
Zara:
Ilias:
Ik open de poort en groet Ilias en Zayn met een boks. "Zayn je mocht best later komen hoor." Zeg ik sarcastisch. "Hahaha wat ben je weer grappig Yasmine." Zegt hij ook scarcastisch en loop naar huis. "Yous zayn is er." Zeg ik. " schat thanks." Zegt ze en fixt haar haar nog snel. Ik ga soms gewoon echt stuk om haar. Maar mensen ik zeg je eerlijk Ilias is kapot mooi😍. Zijn kuiltjes, zijn haar gewoon alles is mooi aan hem. Oke, genoeg over hem gepraat. Yousra en Zayn gaan zo de taart snijden dit is die taart👇
Mensen dit ziet er toch heerlijk uit, ik kan mijn ogen gewoon er niet van af houden. Helemaal verliefd op deze taart. Mohiem na gegeild te hebben op deze taart. Loop ik naar Zara en ga naast der zitten want Yousra en zayn gaan nu die lekkere heerlijke taart snijden. Ik maak nog een paar snaps en sla ze op. Sommige zet ik op mijn verhaal. Als iedereen een stuk taart heeft gekregen, gaan een paar mensen al weg. Er is nu alleen dichtbij familie en schoonfamilie van Yousra. Het is heel gezellig, Zara en ik kletsen wat bij. Ilias mengt heel de tijd in ons gesprek. Heel irritant. Redouane is Salma en yassine gaan ophalen. En Zayn zit bij Yousra. Iedereen kletst wat bij en het is heel gezellig. Ooh ja ik had nog niks vertelt over die taart. Mensen hij was kapot lekker gewoon jullie willen niet weten. Ik eet altijd die marsepein op. Heerlijk. Ooh ja je weet toch chaimae ze kwam vandaag niet eens naar de verloving van Yousra. Haar moeder kwam wel. Ze draagt laatste tijd ook kapot korte kleren en blote kleding. But i dont care its her problem🤷♀️. Als iedereen weg is help ik de Catering met een paar taakjes, als ik klaar ben kleed ik me om in mijn pyjama en duik in mijn vertrouwde bedje. Op naar morgen............
Heyy! Vonden jullie dit deeltje leuk? Stem en reageer natuurlijk.
Ramadan mubarak❤️! Veel succes en laat allah swt jullie zondes vergeven💋.
JE LEEST
Het leven van Yasmine.......
RandomHeyy! Ik ben Yasmine, ik ben 15 jaar en volbloed Marrokaans. Ik heb hamdollillah beide ouders. Ik heb een broer redouane hij is 20, een zus Yousra zij is 21 en verloofd, een zusje salma 4 jaar, en haar tweeling broertje yassine.