Pov Yasmine
Heyy people❤️. Alles goed met jullie? Met mij gaat het goed hmdl. Het is al een maand verder. Ik ben best bekend geworden in Nederland. Als ik bijvoorbeeld naar de winkel ga moeten er wel fans komen om een foto. Wat ik natuurlijk leuk vind, maar als ik met familie een uitje heb ofs dan is dat wel storen. Maar ik wil niet onbeschoft overkomen en ik maak dan snel een foto. Maar ik zit nu ook op een hele andere school. Omdat iedereen daar zo hc doet. Heb daar geen zin in. Ik heb nog wel contact met leila en Romaissa! En natuurlijk Amine en oussama. Maar weetje wat ik best grappig vind. Dat k beroemd ben geworden door een foto. Ik kan het gewoon niet geloven😂. Ohh ja k wou nog zeggen dat die schoonmaakster morgen komt. Kennis maken met ons, want we gaan haar wel elke dag zien, dus is het wel belangrijk dat we een goede band hebben. Anders gaat het toch nooit werken. Dus ja ik hoop dat ze aardig is, ik hoop het meer voor haar. Want vriendin wij zij niets voor niet familie El*****. We maken der helemaal kapot. Nek je die? Ik wordt met de dag steeds een Redouankind😂😭. Maar ja k ga zo naar even snel naar Yousra. Ik doe even heel snel wat aan, het begint in Nederland herfst te worden dus wordt steeds kouder. Dits wat k aan heb(zie omslag). Voor dat ik ga naar yousra ik even heel snel naar de .......?? Appiee goed geraden😂 Ik start me scooter en ga naar de albertheijn. Ik reken af en loop de winkel uit. Ik wordt getikt op me rug. Ik draai om en zie een oud vrouwtje. "Salam benti, wil je me helpen met de boodschappen naar de auto brengen?" Zegt ze. Meskiena tuurlijk ga ik der helpen. "Isgoed gelti, waar is de auto?" Zeg ik,terwijl ik de twee tassen draag. Ze wijst een zwarte Mercedes met geblindeerde ramen. Ik loop naar de auto en de vrouw maakt de kofferbak open en geeft een seintje ofso met der handen wtf. Ik doe de spullen in de kofferbak en ik word opeens in de auto getrokken. Er zijn twee jongens die me aankijken. "HALLO, WAT DENKEN JULLIE?!"Schreeuw ik en wil weg gaan, maar voor ik het weet alles zwart voor me ogen......
Pov onbekend
Heey, ik heb eindelijjkkk Yasmine. Jullie vragen jullie zeker wat gaan jullie met haar doen. Nou dat ga ik jullie zeker vertellen. Ik ga Yasmine laten werken in het hoerenhuis. Ze moet doen alsof ze het leuk vind anders zijn er consequenties😉. Ik ga dat filmen en laten zien aan der vrienden/familie en dan gaan ze haar haten. En is ze geen lieveling meer😊. Jullie vragen jullie zeker af, Wie was die oude vrouw? Nou dat ga ik je vertellen, zij is mijn vriendin de moeder ze werkt ook in het hoerenhuis door hun ben ik slecht geworden. SO naar hun. Binnenkort gaan jullie weten hoe ik heet💋. Maar ik ga nu naar onze lieve Redouane kennen jullie hem nog? Jaja het is me gelukt om met hem in contact te komen. Maar ja wat dacht je anders, ik fix alles💆♀️. Yasmine komt pas over twee uurtjes, want ze gaat naar Frankrijk😇 zodat niemand haar vind. Dit is wat ik aan ga doen❤️Het is best koud dus doe k er een bodywarmer op dus ja. Omg mensen ik ben zo blij. Ik kan gewoon niet geloven dat ik Yasmine heb. Ik doe ff snel een geurtje op en kijk goedkeurend in de spiegel. Ik loop uit huis en loop naar de auto.
Paar maanden later..
Pov yousra
Heey❤️Hoe gaat het met jullie. Met mij gaat het hamdollilah heel goed. Ik heb hamdollilah een dochter Layana. En ik ben heel gelukkig met der. Er is wel een ding dat me dwars zit. Yasmine is 4 maanden geleden overleden. Allah y Rhmou. Ik mis der heel erg, maar ja mensen komen en gaan. Ik moet het maar accepteren. Als k het kon veranderen had k het al gedaan,Ewa hamdollilah. Redouane doet ook heel anders sinds Yasmine dood is. Als iemand Yasmine zegt. Wordt Hy boos en als je dan in zijn ogen kijkt weet je dat er veel achter zit. Maar als je het vraagt wat er is geeft hij geen antwoord.Pov Yasmine
"Kleed je uit kehba!" Zegt faisal. Ik kijk hem bang aan en kleed me snel uit. Ik zit nu een tijdje in het hoerenhuis. Ik heb een eigen kamer en het is best een mooie kamer vergelijken met de anderen, omdat ik maagd was ben je dan speciaal of wat dan ook. Ik snap Heel dit alleemaal niet. Maar de hele grap is ik hoor hier eigelijk niet eens te zijn. Heb ik iets gedaan? Nee dus wtf doe ik hier. Ik wil weten wie me hier heeft gebracht en wat dan ook. Het raarste is dat mijn fucking familie niet eens boeit dat ik hier ben. Anders hadden ze me allang al gevonden. Dits gewoon zo raar, ik snap het niet. Wat heb ik gedaan? Ik heb gewooon zoveel vragen. Die niet beantwoord kunnen worden en als ik ze wil beantwoorden. Is het altijd negatief. Ik probeer het nu niet eens. "Kanker hoertje volgende keer met een beetje passie, want ik geniet er dan niet van' Zegt Faisal en kijkt me vies aan. Hy loopt weg en doet de deur dicht. Faisal was de gene die me ontmaagd heeft. In het begin deed ik stoer en luisterde ik naar niemand. Ik heb daar nu zwaar spijt van. Anders was ik nu nogsteeds maagd. Maar ik ben weer fucking dom.
Flashback
"Kom nu of Wollah ik verkracht je." Zegt faisal en kijkt me boos aan. "Wat wil je doen dan, raak mij aan dan. Raak mij aan dan kanker homo." Zeg ik en kijk hem boos aan. Hy doet de deur dicht en kijkt me boos aan. Hy loopt naar me toe en houd me stevig vast. "Wat raak je me aan kanker mongool. Denk je dat ik je zusje ben Ofs die aan iedereen der kontje uitgeeft aan een of ander homo zoals jou." Dit was de druppel bij hem. Hy kleed me uit. "Raak me nieet aan, soorryy ik doe allees maar verkracht me niet." Schreeuw ik huilend. Hy kijkt me enkel aan en gaat verder ENTOEN gebeurde het ik werd ontmaagd..Het Heden
Ik ga nu douchen en kleed me aan. Vandaag is er een soort van gala Ofs en ik moet mee voor Faisal dit is het jurkje dat ik MOET aandoenDit doe ik aan met zwarte Louboutain hakken dit zijn ze om precies te zijn:
Ik ga naar de spiegel en maak me heftig op. Beetje te heftig. De deur wordt open gemaakt en ik zie faisal binnen komen. Hij kijkt me goedkeurend aan en loopt naar me toe. "Je ziet er prachtig uit, hoertje." Zegt Hy en knijpt in me kont. Ik kijk naar de grond en voel me gewoon een vies wijf. Hy gaat met zijn vinger naar mijn kin en duwt me hoofd omhoog, zodat ik hem aankijk. "Als dit je lukt zal ik je in een andere plek gaan en hoef je niet meer te neuken. Je weet wat het plan is toch?!" Zegt Hy en kijkt me aan. Ik knik rustig. Ik moet by de gala een man genaamd Louay de auto sleutels fixen. Daar zitten al zijn gegevens in en geld Ofs. Als het me lukt mag ik naar huis gaan vol met jongens. Ik wordt niet geneukt, ik wordt dan schoonmaakster. Nou alles is goed behalve waar ik nu ben. Dus k mag wel blij zijn.
Pov Redouane
Mensen ik heb Yasmine vermoord. Ik ben gewoon een kanker mongool. Ik moest die kanker faisal gewoon betalen. Hy heeft me al gewaarschuwd, maar luister ik? Nee, mijn zusje is nu dood en dat komt nu allemaal door mij. Hoe gaat ze me het ooit vergeven? Ze is dood maar nogsteeds denk ik aan die vraag. En me famillie gaat me haten. Ik weet eigelijk niet waarom ik leef. Als Yasmine der niet is. Is het leven gewoon saai. Ik kan niet zonder der...Salam dames,
Alles goed? Ik ga vanaf vandaag echt beginnen met verder schrijven. Ik heb ook daarom een lang deeltje schrijven. Sorry dat het zolang duurde. Er komen nu veel meer deeltjes met veel meer drama en van alles nogwat. Ik hoop dat jullie dit deeltje leuk vondenxx
Stem natuurlijk❤️
JE LEEST
Het leven van Yasmine.......
RandomHeyy! Ik ben Yasmine, ik ben 15 jaar en volbloed Marrokaans. Ik heb hamdollillah beide ouders. Ik heb een broer redouane hij is 20, een zus Yousra zij is 21 en verloofd, een zusje salma 4 jaar, en haar tweeling broertje yassine.