Yasmine
Paar maanden later
Heyy mensen! We zijn al een paar maanden verder, Yousra is al getrouwd en ik ben 16 geworden. Mijn verjaardag was ook leuk. Ik werd zwaar verwend. Ben hun ook zwaar dankbaar voor alle cadeau's en gezelligheid. Ik had de eerste weken wel moeilijk zonder Yousra. Maar daarna wende ik er wel aan. Chaimae was niet eens op de bruiloft van Yousra. Haar ouders waren er wel maar zij was er niet. Het is wel jammer, maar het is haar keuze. Ze draagt ook nu altijd korte kleren, soms ook te bloot. Meskiena haar moeder is heel teleurgesteld in haar dochter. Ewa moge allah swt haar helpen tvandaag gaan we met ons gezin naar het zwembad! Salma en Yassine hebben er ook zin in. Redouane gaat mee en yous, der man, leyla en Ilias gaan mee. Dat wordt wel gezellig. Ik ben trouwens heel close geworden met leyla En Ilias. Ze zijn allebei echt grappig en natuurlijk ook aardig. Ik stap me bed uit en ga naar de douche. Ik smeer mezelf in met de bodylotion van victoria secret. Ik kleed me aan(zie omslag). Als ik me helemaal heb klaargemaakt, loop ik naar beneden. Ik maak snel een ontbijtje voor iedereen. Vandaag heb ik pannenkoekjes gemaakt. Ik roep iedereen om aan tafel te zitten en we genieten van ons ontbijtje. "YASMINEEE WIL JE ME HELPEN MET ME HAAR." Roept Salma. "JA TUURLIJK, IK KOM ERAAN!"Schreeuw ik en loop naar boven. Ik kam haar haar en zet het in een hoge knot. "Dankjewel Yasmine." Zegt Salma en knuffelt me. "Ahhh alstjeblieft."zeg ik en geef der een kus. "Ey Yasmine?" Zegt Redouane. "Ja wat is er." "Met wie ga jij in de auto?" "Wollahme ik weet." "Aii Isgoed kom met mij." "JAA WOLLAH KOM." "RUSTIGG A AAP." Zegt hij en kijkt mij raar aan. Ik kijk hem hc aan en loop naar mijn kamer. Pak mijn tas in, ik neem handdoeken, shampoo, Een setje van de rituals, waar bodylotion, scrubs etc in zit. Ook een setje bh en een onderbroek. Dat was het. Ik ga geen make-up doen, want dat heeft toch geen nut. So i go natural. "YASMINEE kom we gaan!"roept Redouane. "Ja ik kom eraan!" Zeg ik en loop naaf beneden. "Benti heb je je tas ingepakt?" "Ja, ik heb alles derin gedaan." Zeg ik trots. "Isgoed, ga maar met Redouane mee ja?" "Isgoed mama, doei." Zeg ik en geef der een kus op der wang. Ik loop de deur uit en zie Redouane al wachten voor zijn auto. Wollah mensen redouane gaat wel dik. Ik zeg je eerlijk hij heeft izjen gekke Lamborghini. Heerlijk gewoon😍. Ik Stap de auto in. En sluit mijn telefoon aan en doe harde muziek op. Redouane en ik zingen hard mee tot we bij het zwembad zijn. Als we aangekomen zijn, zie ik Yousra en zayn met elkaar lachen. Ze zijn echt schattig samen mashallah. "Heyyy Yasmine. Alles goed?" Zegt Yousra. "Hoiii, goed met jou?" "Ook goed, waar zijn die andere?" "Ze zijn met mama en papa, in de auto." "Owh Isgoed." Zegt ze. Ik loop naar leyla en Ilias en geef hun een knuffel. We praten wat bij en wachten tot iedereen er is.
15 minuten later
Als iedereen er is, kleed ik me om in mijn badpak van Calvin Klein. Ik loop uit mijn kleedkamer en zie dat niemand nog klaar is. Ik loop naar een bankje en wacht. Als ik 20 minuten heb gewacht en nogsteeds niemand zie of hoor. Roep ik iedereen, maar ik krijg geen antwoord. "HALLO WAAR ZIJ JULLIE?!" Roep ik hard, maar welou antwoord. Mensen ik begin nu kapot bang te worden, jullie willen niet weten. Mohiem ik ga nog even kijken naar de kleedkamer. Als ik daar niks zie loop ik nara het zwembad zelf. We hebben trouwens een privé zwembad gehuurd. Voor ons gezin, want wij houden niet zo van drukte. Maar mohiem ik loop naar de zwembad en doe de deur open. "BOEE!" Roept Ilias. "AAHHH WAJOUW, ILIAS IK SCHROK ME DOOD GEDRAAG JE EVEN NAAR JE LEEFTIJd." "Kifesh leeftijd was maar Grap." Zegt hij. "Hmm wacht maar ik pak jullie nog terug." Zeg ik en geef een geheimzinnige blik. Ik weet niet eens wat ik ga doen om hun terug te pakken. Als maar bang zijn😉. "Moest je je hoofd zien HAHAHAHAHHA." "Ha HA HA jij bent grappig." Zeg ik en kijk haar droog aan. Ilias MESKIEN denkt dat ik echt boos ben😂. Ik zie dat hij naar mij loopt ik draai highclass om. "Sorry Yasmine, ik wist niet dat je zo boos zou zijn." Zegt hij. "Ok, je mAG weg gaan." Zeg ik en probeer mijn lach in te houden, want mensen zijn hoofd eyema ik ga gewoon stuk😂. Yousra staat achter hem. Ze kijkt mij aan en playbackt met haar lippen "Is dit een grap?" Ik knik ja en Ilias kijkt mij raar aan. "Sorry yas ik wist echt niet dat het zo zou over komen en het was trouwens niet eens mij idee." "Oke je hebt je zegje gedaan, doeii Ilias." "Nee wollahme ik ga weg tot je mij vergeeft." "Ik heb je toch ook vergeven." "Weet je zeker?" "Yesyes, was gewoon grap Ilias. Wesh denk je nou echt ik ga huilen om dat. Ik ga jullie alleen terugpakken." Zeg ik en kijk hem lachen aan. "Aii Isgoed." Na een leuk dagje. Gaan we met z'n allen weg naar mijn huis. Vandaag zijn mijn ouders in een goeie mood gewoon heerlijk. Als we thuis aangekomen zijn doucht iedereen en kleed zich om in een Marokkaanse huisjurk. We maken thee en hapjes klaar. We zitten heerlijk te kletsen en te lachen.
JE LEEST
Het leven van Yasmine.......
De TodoHeyy! Ik ben Yasmine, ik ben 15 jaar en volbloed Marrokaans. Ik heb hamdollillah beide ouders. Ik heb een broer redouane hij is 20, een zus Yousra zij is 21 en verloofd, een zusje salma 4 jaar, en haar tweeling broertje yassine.