Deel 12✨

23 3 0
                                    




Pov Yasmine

Het is al een paar weken later na mijn "ontsnapping". Ik ben weer herenigd met iedereen Alhamdollilah. Ik heb het zelfs met Chaimae uitgepraat. Ik weet alleen niet of ik der nu nog kan vertrouwen maar ja dat komt nog wel. Ik heb mijn ouders ook nog verteld over de zwangerschap en over mijn relatie met Yassine. Ze vonden het eerst eigenlijk niet kunnen, maar ze zijn toch blij voor mij en accepteren het.

Oh ja en nog over Yassine gesproken. Ik begrijp nogsteeds niet waarom hij die telefoon heeft laten liggen in de tas. Was dat met opzet om te redden of was het per ongeluk. Zelf denk ik met opzet, omdat ik nu bijna elke avond kijk in de telefoon om wat te vinden, maar vind nogsteeds niks. Zelf mis ik hem heel erg en wil dat hij contact zoekt met mij. Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger.

Ik wil eigenlijk dat hij met mij naar de echo's komt. Hij is inmiddels wel de vader en ik wil dat ons kindje of kindjes niet zonder vader leven. Ik hoop inshallah dat hij snel terugkomt en contact met me opzoekt.

Ik wordt gebeld door Romaissa. Ze vroeg aan me of ik met haar naar de stad kon gaan. Heb toch niks te doen. Dus ik ga me omkleden(zie omslag). Ik bel mijn moeder even dat ik weg ben naar de stad. Ze is boodschapjes gaan doen daarom. Ze vindt het oke ,maar ik moet wel optijd terug komen naar huis. Ofcourse i do.

Pov amine

Faka. Ik ga vandaag naar Yasmine toe, want heb net pas gehoord dat ze leeft. Ze heeft sowieso niet haar dood gefaked ik weet wel hoe ze is. Ik had vandaag een video op insta gezien die ze had geplaatst en ze legde alles uit en ze is zwanger. Wat ik wel zielig vind man en ze is ontvoerd en ze is zwanger erger kan niet toch. Maar alhamdollilah Alles gebeurt met een reden. Ik ga nu met mijn zusje naar de stad om wat kado's te halen voor haar en haar baby. We weten niet wat voor geslacht het is, maar we gaan wat neuterale kleuren gebruiken toch.

Ik kom net van de stad en rijd met mijn zusje naar Yasmine. We zijn er en ik parkeer de auto en samen lopen we naar haar huis. Ik bel aan en de moeder van Yasmine doet de deur open. Ze groet ons uitbundig en pakt ons kado aan. We zitten op de bank en de moeder geeft ons koekjes en vraagt hoe het met ons gaat. ¨Tante waar is Yasmine eigenlijk?¨Vraag ik. ¨Ze is met haar vriendin Roumaissa naar de stad gegaan waldi. Ze komt zo, want het is een beetje laat.¨Oh isgoed.¨ Zeg ik en eet mijn koekje. We praten wat bij. Redouane is er ook bij gekomen.

Pov Yasmine

Ik en Roumaissa zijn gaan eten. Het is nu 18:30. IK moet over een half uurtje naar huis. Ik pak mijn telefoon om Redouane te bellen. Ik zie dat ik een anonieme berichtje ik verwijder het en bel Redouane. Hij zegt dat hij onderweg is en met Amine is. Zo lief eigenlijk dat hij gekomen is voor mij. Ik wordt aan getikt door iemand. ¨Ben jij niet Yasmine el*****? OMG¨ ¨Hahaha ja dat ben ik ja." "Mag ik aub met jou op de foto?" "Jahoor lieverd." Ze maakt een foto en ik en Romaissa lopen weg, want Redouane staat voor de deur. We stappen allebei in en ik praat wat bij met Amine.

Pov chai

Pff ik kom net van de stad en ik zag Yasmine. Ik heb toch wel een beetje spijt dat ik het heb gedaan. Maar jaa de tijd gaat niet voor mij terugdraaien dus we moeten gewoon door met ons leven. "kanker hoeertje" Ik draai me om en zie een knappe jongen, lang gespierd lichte oogjes en zijn haar in een mooie kapsel. Ik kijk hem expres highclass aan want daar houden jongens van you know. "Is er wat" Zeg ik. En kijk hem diep in zijn ogen aan misschien dat hij me zo gaat zoenen. "Hoe oud ben je?" "Ik ben 19 hoezo?" "Mag ik je nummer?" "Haha nadat je me hoer noemde ciao."  Ik loop heupwiegend weg. Als ik thuis ben douche ik en doe me
Pyjama aan. Ik maak even een snap dat ik thuis ben en stuur het naar me beste vrienden lijst. Ik zie opeens dat ik een annonieme appje binnenkrijg. Waar op staat.

Anoniem & Chaimae
AN:Denk je dat ik een lekkerding als jou zomaar zo weg laten lopen?"
CH:Wie ben jij?
AN: Heb je me zo snel vergeten🥺
CH: ??
AN: Ben die knappe jongen die vandaag je nummer wou.
CH: Oh hahah hoe kom je aan me nummer
AN: ik heb mijn Conneties chaimae
CH: Nou je kent me naam. Hoe heet jij?
AN: Dese knappe jongen heet Louay
 
Ik negeer dat berichtje en kijk naar zijn profielfoto. Pff wat is hij een lekkerding. Gelukkig heeft hij mijn nummer gekregen. Ik stijl mijn haar en ga dan slapen. Op naar morgen😴

Pov Yasmine

Paar weken later

Vandaag heb ik mijn geslachtsecho. Ik ben zo excited. Yousra gaat met mij mee, want ze wou heel graag een babyshower doen. Ik wou het eigenlijk niet, want ik wil het eigenlijk niet heel erg groot maken enzo. Maar jaaa de koppigheid van yousra haha.

Nou we zijn der finaly. De vrouw groet me en doet een blauwe gel op mijn buik. Ik heb gevraagd of ze het op een briefje wou opschrijven. Dus dat doet ze. Ze geeft het blaadje aan Yousra. En we nemen afscheid. Als ik thuis ben ben ik uitgeput en ga lekker slapen.


Hey sorry voor lang geen deeltje. Ik had het namelijk druk met toetsweken en dus geen tijd om te plaatsen maar ik ga vanaf nu wel elke week proberen te plaatsen inshallah♥️

Het leven van Yasmine.......Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu