Mikrofonu eline aldı ve içinden geçen tüm hislerini şarkısına döktü kısa saçlı kız. Arkasında bulunan gruptan oldukça farklı ilerlediğini hissediyordu ama yine de seyirciler memnun gibiydi, devam etti.
Konserin hemen sonrasında fark etti onu. Toplamaya yardım etmeyi bir kenara bırakıp herkese iyi geceler dileklerini sunduktan sonra hızlı adımlarla ona ulaşmaya çalıştı. Uzun saçlıya yaklaşabilmek için birçok kişiyi itmiş olduğunu fark etti. Herkesten bağırarak özür diledi ve gülümseyerek sevdiğinin yanına zıpladı.
"Beni neden beklemiyorsun?" Yüzü kızarmıştı ama oldukça tatlı olan gülümsemesi bunu kapatıyordu. Yağmurlu havaya rağmen ıslak olmamasına şaşırdı. "Küs müsün?"
"Hayır ben sadece..." Uzun saçlı kız bir şey daha demeden ilerlemeye devam etti. Kalbi acıyordu. Onunla konuşmak istemedi. Yine de Jirou onun peşinden gelmeye devam ediyordu.
"Cidden sorun ne, beni neden takmıyorsun Momo?"
Hüzünlü yüzünü şemsiyesi ile saklamaya çalıştı Yaoyorozu. Onu gördüğü her saniye kendini daha kötü hissediyordu. Gözleri dolmuştu.
"Anlat bana Momo... Sorun nedir?" Düşündüğü ihtimalle gözlerindeki parıltı bir anda yok olmuştu. "Artık beni sevmiyor musun yoksa?"
"Bu öyle bir şey değil Jirou."
"Peki ya öyleyse nasıl bir şey?" Kısa saçlının gözleri yavaşça dolmaya başlamıştı ama yüzünde hâlâ o tepkisiz ifade vardı.
"Seninle konuşmuyorum çünkü..." Kelimeler bir türlü ağzından çıkmıyordu.
"Anlıyorum..." Jirou gülümsedi.
"Seninle konuşmuyorum çünkü aslında sen yoksun." Gözlerini tekrar açtığında kalabalık grup ve sevdiği kız bir anda yok olmuştu. Anılarından tekrardan nefret etti.
Onu özlüyordu ve artık bu gördüklerinden de bıkmaya başlamıştı.
"Belki de doktor haklıydı." Gülümsedi. "Sadece ölmem gerek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha ┆ One-Shots
FanficHerkesin yaptığı bir kitap türü. Ben de saçma sapan kitaplar yazmak istemedim. One-Shot kitapları herkesin kurtarıcısıdır. Boku No Hero Academia My Hero Academia Kapak yardımı için @proluit arkadaşıma teşekkür ederim♡