'𝓗𝓮𝔂, 𝓙𝓲𝓶𝓲𝓷. 𝓘 𝓪𝓶 𝓷𝓸𝓽 𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓭 𝔀𝓻𝓲𝓽𝓮𝓻, 𝓪𝓷𝓭 𝓘 𝓶𝓸𝓼𝓽 𝓭𝓮𝓯𝓲𝓷𝓲𝓽𝓮𝓵𝔂 𝓭𝓸𝓷'𝓽 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓱𝓸𝔀 𝓽𝓸 𝓹𝓾𝓽 𝔀𝓸𝓻𝓭𝓼 𝓸𝓷 𝓪 𝓹𝓮𝓪𝓬𝓮 𝓸𝓯 𝓹𝓪𝓹𝓮𝓻, 𝓫𝓾𝓽 𝓘 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓽𝓻𝔂. 𝓨𝓸𝓾 𝓪𝓻𝓮 𝓪 𝔀𝓸𝓷𝓭𝓮𝓻𝓯𝓾𝓵 𝓫𝓸𝔂. 𝓑𝓾𝓽 𝔂𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝔀𝓮𝓪𝓴. 𝓨𝓸𝓾𝓻 𝓯𝓮𝓪𝓻 𝓪𝓷𝓭 𝓱𝓮𝓵𝓹𝓵𝓮𝓼𝓼𝓷𝓮𝓼𝓼 𝓰𝓪𝓿𝓮 𝓶𝓮 𝓹𝓸𝔀𝓮𝓻. 𝓣𝓱𝓪𝓽'𝓼 𝔀𝓱𝔂 𝓘 𝓫𝓾𝓵𝓵𝓲𝓮𝓭 𝔂𝓸𝓾. 𝓨𝓸𝓾𝓻 𝓽𝓮𝓻𝓻𝓲𝓯𝓲𝓮𝓭 𝓮𝔂𝓮𝓼, 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓽𝓻𝓮𝓶𝓫𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓫𝓸𝓭𝔂 𝓶𝓪𝓭𝓮 𝓶𝓮 𝓯𝓮𝓮𝓵 𝓼𝓽𝓻𝓸𝓷𝓰. 𝓘 𝓴𝓷𝓸𝔀, 𝓲𝓽'𝓼 𝓼𝓽𝓾𝓹𝓲𝓭 𝓮𝔁𝓬𝓾𝓼𝓮, 𝓫𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓪𝓽'𝓼 𝓱𝓸𝔀 𝓲𝓽 𝓲𝓼... 𝓣𝓱𝓪𝓽'𝓼 𝓱𝓸𝔀 𝓘 𝓪𝓶.
𝓘 𝓪𝓶 𝓼𝓸𝓻𝓻𝔂. 𝓢𝓸𝓻𝓻𝔂 𝓯𝓸𝓻 𝓷𝓸𝓽 𝓫𝓮𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓫𝓵𝓮 𝓽𝓸 𝓼𝓪𝔂 𝓲𝓽 𝓪𝓵𝓵 𝓽𝓸 𝔂𝓸𝓾 𝓮𝔂𝓮 𝓽𝓸 𝓮𝔂𝓮. 𝓨𝓸𝓾 𝓴𝓷𝓸𝔀, 𝓘'𝓶 𝓷𝓸𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓻𝓪𝓿𝓮𝓼𝓽 𝓹𝓮𝓻𝓼𝓸𝓷 𝓸𝓷 𝓹𝓵𝓪𝓷𝓮𝓽...
𝓘 𝓪𝓶 𝓵𝓸𝓷𝓰 𝓰𝓸𝓷𝓮 𝓷𝓸𝔀. 𝓘 𝓶𝓸𝓿𝓮𝓭 𝓸𝓾𝓽, 𝓵𝓮𝓪𝓿𝓲𝓷𝓰 𝔂𝓸𝓾 𝓱𝓪𝓹𝓹𝔂. 𝓛𝓲𝓿𝓮 𝓪 𝓬𝓱𝓮𝓮𝓻𝓯𝓾𝓵 𝓵𝓲𝓯𝓮.
𝓘 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭𝓷'𝓽 𝓼𝓽𝓪𝔂, 𝓫𝓮𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮 𝓲𝓯 𝓘 𝓭𝓲𝓭, 𝓘 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓬𝓸𝓷𝓽𝓲𝓷𝓾𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓯𝓾𝓷 𝓸𝓯 𝔂𝓸𝓾. 𝓘 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝔀𝓪𝓷𝓽 𝓽𝓱𝓪𝓽. 𝓢𝔀𝓮𝓮𝓽𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽... 𝓘 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝔂𝓸𝓾'𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓫𝓮𝓽𝓽𝓮𝓻 𝓸𝓯𝓯 𝔀𝓲𝓽𝓱𝓸𝓾𝓽 𝓶𝓮. 𝓘 𝔀𝓲𝓼𝓱 𝔂𝓸𝓾 𝓵𝓾𝓬𝓴, 𝓙𝓲𝓶𝓲𝓷 . <3~𝓙𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴'
Tears are rolling down my cheeks.
I squeeze my eyes, put a white paper next to my chest and slide down the locker.
I am crying, Jungkook.
It is a mixture of happy and sad tears.
You are gone...
I wanted to tell you so badly, that we can be friends!
But you saved me and disappeared.
God, Jungkook, you're my hero!
Now I understand.
It's none of your fault. It has never been.
It's the way you've been raised - surrounded by money, luxuriousness, but in lack of love and attention.
Thank you.
I'll try to be happy. For you.
Jesus, Jungkook...
I'll miss you!
Now, I can tell you words, that are coming from the deepness of my heart.
I am fine, Jungkook.
______________________
THE END
Thank you all for sticking with me.
I love all my readers, you are my sweet little beans <3~Melisa223