Yaz tatilinden sonra okulda sosyal dersini dinlemek, yaşamaktan daha zordu! Off bu hoca ne diyo amk?
Yaz tatilim biraz zor geçmişti. Sınıfa bi göz attım. Burç'la gözgöze geldik. Burç okulun popi çocuğudur. Vay canına! Bana göz kırptı. Onun varlığımdan haberdar olmadığını sanıyordum. Sadece aynı sınıftaydık. O kadar. Konuştuğumuzu hatırlamıyorum.
Zil çaldı. Uykumdan uyanmamla Sıla'nın yanıma gelmesi bir oldu. Sıla acayip kafa bi kızdır. Harika esprilerle doludur. Neyse konumuz bu değil. Dolabım 500000 km uzakta ya nasıl gidicem. Hayattan bezmiş biri olarak hayata bu kadar dayanmam olağanüstü biliyorum.
Dolabıma ulaştığımda kolumdaki façalara dokunarak beni sarsan Sıla eminim bir espri yapacak ya da Arzu hakkında öğrendiği bir şeyi söyleyecekti.
"Arzu varya o Arzu...""Ne yine ne yaptı o Arzu."
"Off Bahar bişiyi de anla!"
"Eee anlat"
"Bak şimdi Arzu Burç'la çıkıyomuş"
"Ohaaaaaa...."
"Aynn ve Burç derste sana göz kırptı gördüm."
"Bende gördüm."
"Bence siz Burç'la çok yakışıyosunuz!"
"Oha Sıla azdın mı? Snce Burç benim gibi turuncu bi kızı hak ediyo mu malcım"
'Malcım lafı özentilik olabilir. Malcım'ı okuyanlar için ama kendisi arkim olduğu için sorun yok'"Bi kere 'malcım' benim lafım ikincisi özentisin üçüncüsü çok güzelsin ve kendine turuncu demen hiç yakışmıyo"
"Oq Sıla zaten uykum var bide seni mi dinlicem"
"Ama bişiy daha söylicem"
"Gittim bile"
"Ama çıkışta Özgür'le cafeye gitcez sende gelsene dicedim"
"..." - "Ne Özgür mü?😇"
"Evet Bahar"
"Bende gelcem"
"Peki"
~~~
"Anne bn geldim""Ay kızım meraba"
"Meraba?"
"Kızım hala bakiresin dimi?"
"Anne ya uf raat bırak beniğğğğ"
"Ama kızım önce cevap ver yani eğer bişi olmuş olsaydı, bana söylerdin dimi canım?"
"Off anne evet söylerdim oldu mu hadi ok bb..."
"..."
Abimin odasından her zamn ki sesler geliyodu gene kız beceriyodu tabiki. Anne mi? Annem buna alışmıştı artık bişi demiyodu.
"Kııııızzzzııııığğğğm"
"Neğğğ!"
"Yarın cezalı mısın?"
"Eed"
"Tmm çantanı hazırla"
"Tmm"
Eminim şimdi ceza ne alaka diyosunuzdur açıklıyım. Her hafta ders girmediğinde böle ceza alıyosun ki ben her hafta mutlaka bi derse girmiyorum. Yani aslında biz (Sıla) her hafta bilerek alıyoruz. Yani yarın kopcaz demek oluyo.
~~~
Sabah servise bindim. Tabiki ceza servisine her neyse. Siyah deri montum ve yırt kot pantolonumla bence biraz gotik gözüküyodum."Günaydın"
"Günaydın Özgür sende mi cezalısın?"
"Eed"
"Sıla nerde ilk defa berabar değilsiniz"
"Yooo şimdi gelcek"
Eed artık Özgür kim söyliyim. Özgür kumral, baklavalı, yakışıklı, şakalı, tatlı, gamzeli o kadar. Yoksa beğendiğim bi yönü yok.Tamam kabul Özgür'e aşıkım.❤️
*KABUL BU BÖLÜM PEK OLMADI AMA UMARIM SİZ BEĞENİRSİNİZ VE BU BENİM İLK KİTABIM AYRICA OYLAMAYI UNUTMAYIN!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Herkese Aynı...
RomanceBahar harika bir ergen hayatı yaşıyor ve Özgürle harika maceralar yaşıyor umarım beğenirsiniz!