Среща(Ая и Тае)

1.9K 88 9
                                    

ГТ. Ая

Отново както винаги вкъщи беше разхвърляно и не знаех какво да облека. Имах едини дрехи които бяха за офицялен или специален случай. Реших да облека една от роклите които бяха в кутията.

Сложих си кецове

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Сложих си кецове. Не ми се носеха токчета. Реших да се обадя на Тае.
Той каза, че вече е там. Щяхме да се срещнем на нашето място, а именно мястото на което се събрахме. Аз тръгнах натам. Видях Тае и се затичах към него. Той разпери ръце, а аз скочих и увих краката си околу него. Целунахме се. Той се отдели пръв от целувката и каза, че ще ме заведе на любимото му място.

Аз-Тае?
Тае-Да.
Аз-Къде отиваме?
Тае-Ще разбереш след малко.

Повървяхме наистина дълго и вече бях обедена че тоалета ми не беше подходящ и то изобщо.

Тае-Много си красива.
Аз-Благодаря.
Тае-Стигнахме.

Когато Тае каза, че сме стигнали погледнах и видях изоставена къща в гората.

Тя беше красива ,но и много зловеща

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Тя беше красива ,но и много зловеща. Аз изтръпнах когато я видях. Тае забеляза това

Тае-Страх ли те е?
Аз-Малко.
Тае-Не се притеснявай идвам тук всеки ден.
Аз-И какво правиш.
Тае-Качвам се на покрива обикалям, пея , размишлявам танцувам.
Аз-Ти пееш и танцуваш???
Тае-Да. Готова ли си да влизаме?
Аз-Няма да бъда по готова.

Тае ме целуна по челото. Пусна ме и ми хвана ръка като преплете дългите си пръсти с мойте. Влезнахме вътре. Изглеждаше по зловещо отколкото отвън. Тае каза, че, ще се качим на тавана. Аз се съгласих и започнах да изкачвам бавно стълбите. Стигнахме горе, а гледката беше изумителна. Виждаше се цял Сеул. Аз се обърнах към Тае, а той слагаше одело . Седна и ми направи знак с ръка да отида при него. Аз легах и сложих главата ми на гърдите му. Чувах ударите на сърцето му. Той ме прегърна, а аз се сгуших в него.

Аз-Тае.
Тае-Да.
Аз-Може ли да ми разкажеш нещо за живота си?
Тае-Живота ми не беше никак хубав докато не те видях.
Аз-Нямах това предвид.
Тае-Добре мисля, че мога да ти споделя.
Аз-Разбира се , че можеш.
Тае-От малък не обичах да седя при родителите ми. Или се заключват в стаята или ходих да спя при пириятели. Родителите ми постоянно се караха. Баща ми посягаше на майка ми. А тя си го изкарваше на мен. Майка ми и баща ми имаха много пари. Купуваха ми и  ми даваха всичко. Но единственото нещо което исках е да ми обръщат внимание и да ме обичат. Както казах те постоянно се караха. Но когато станах по голям започнаха да се карат и с мен. Баща ми започна да посяга и на мен. Много често не се прибирах и идвах тук. Или ако се прибера заспивам веднага и ставам в един. Излизам и започвам да се разхождам по уличките. Един ден баща ми прекрачи границата. Аз му казах, че ми писна от тях двамата с мама и, че се махам от тях. Намерих си квартира и заживях там.  Бях си взел  доста пари от нас. Затова не работя. Те така и не ме потърсиха, но и слава богу.
Аз-Тае не знаех, че ти е било толкова трудно. *плаче*
Тае-Моля те не плачи.

Тае изтри сълзите ми с палеца си. Видях, че и той има сълзи в очите затова започнах да галя меката му коса. Той се се сгуши в мен. След малко чух хъркане. Явно беше заспал. Реших и аз да поспя.

~~~
Събудих се ,защото сънувах кошмар.  Явно събудих и Тае. Уплашено ме попита какво става. Аз му казах, че не е нищо сериозно, а че просто съм сънувала кошмар. Той ме целуна,а аз задълбочих целувката,но за жалост въздухът ни свърши и трябваше да се отделим. На мен ми беше много студено затова Таехюнг свали якето си и ми го даде. Аз го взех легнах отново и го прегърнах. Явно денс щяхме да спим на открито.

~~~~''~'''''''|√•÷'¶¶'¶'√|÷'×~¶~

Пак съм аз ето още една глава. Знам, че не става ама се надявам да ви е харесала. ❤💛💙❤💛💙❤💛💙 💜💜💜💜💜

BAD MOCHI [ЗАВЪРШЕНА]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant