Аз-С Ра не сме заедно.
Юна-СЕРИОЗНО ЛИ?
Аз-А вие с Лан заедно ли сте?
Юна-Амиии...... Да!ГТ. Юна
Толкова се зарадвах. Те не са заедно.
Аз-Джимин искаш ли да дойдеш с мен за сладолед?
Джимин-Сладолед ли чух, идвам.С Джимин отидохме към сладоледа. Аз си избрах шоколадов, Джимин карамел ,а за Лан взех ванилия.Казах му, че ще отида да дам сладоледа на Лан. Той ми каза, че ще дойде с мен.
Аз-Лан!
Лан-Тук съм.
Аз-Ето ти сладоледа.
Лан-Благодаря Юна.
Аз-Искате ли да играем на кофти въпроси?
Джимин-Ще ми се ,но трябва да говоря с едни човек.
Аз-Ами добре друг път.
Джимин -Да.ГТ. Джимин
Щях да говоря с Ра. Не можеше да постъпва така.
Аз-Ра къде си?
Ра-Оппа тук съм.
Аз-Престани да ме наричаш така.
Ра-Но нали се правим на двойка? Аз-Вече не ясно ли ти е? И само още един път да си посегнала на Юна нямаш си и на идея какво ще ти се случи. Искам да се държиш добре с нея. Довечера разбрах, че ще отворят нощния клуб за нас и няма да пускат други хора . Искам да се държиш добре с Юна. РАЗБРА ЛИ?
Ра-Д... да...!
Джимин-Чудесно.ГТ. Неутрал
Всички се забавляваха много. Юна се престраши и отново влезна във водата. Този път с нея бяха Су, Сана и Хана. Когато Джимин я видя и той влезна. Притесняваше се за нея.
Су-Водата е много студена.
Сана-Ти добре ли си? Даже си е топла.
Хана-В началото е студена , но после се свиква.
Юна-Искате ли да вкараме и другите момичета?
Хана-Защо не.Четирите момичета излезнаха от водата и се за тичаха към приятелките си. Издърпаха ги от шезлонгите на които бяха и ги пуснаха в басейна. Юна и Су бяха единствените които не могат да плуват .Дълго време се лигавиха като деца във водата ,но трябваше да тръгват. Юна си беше забравила кърпата, но Джимин и даде неговата.
ГТ. Юна
Беше много забавно. На връщане седнах с Изи. Тя беше единствената с която мога да проведа нормален разговор. Щях да я помоля за съвет.
Аз-Изи може ли да те попитам някои неща?
Изи-Да разбира се.
Аз-Ами заначи аз харесвам Джимин, но с Лан се правим на гаджета. Напоследък Джимин започна да се държи добре с мен и имам чувството, че и той ме харесва. Дали да му призная или да изчакам за да разбера дали е така?
Изи-Доста объркващо. Ами според мен не трябва да лъжеш Джимин. И аз си мисля, че той те харесва, но не рискувай още.
Аз-Много ти благодаря.
Изи-Нали знаеш ако има нещо може да разчиташ на мен.
Аз-Знам.
BINABASA MO ANG
BAD MOCHI [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionПисала съм тази простотия преди 4 години така че четете на свой риск 😌