3

12 0 0
                                    

Kapıyı kapatıp çıkması ile gözlerimin dolması bir oldu. Kendimi çok kötü hissediyodum. Bu adamın cinsel içerikli imâlarından sonra ne düşüneceğimi bilmiyordum. Ben ilk öpücüğümü aşık olduğum kişiye vereceğimi düşünüyordum. Şuan dudağım sızlıyor ve kalbim yerinden çıkacak kadar hızlı atıyordu. Beni öperken ki halini düşünmeye devam ederken kapının çalınmadan açılmasıyla düşüncelerimden uzaklaşıp yanımda gelen siyahlara bürünmüş katil kılıklı adamı gördüm.

"Sen kimsin? Odama kapımı çalmadan girmeye nasıl cüret eder-"

diye soramadan

"Hazel hanım, hazırlanmanız gerekiyor. Sizi aşağıda bekliyor olacağım. Eren Bey'in talimatı."

dediğinde dolan gözlerimin akması için bir engel kalmadı. Elimle gitmesini işaret ederek

"Tamam geliyorum, nereye gideceğiz?"

diye sorduğumda hiç düşünmeden cevap verdi

"Evinize Hazel hanım."

Beni çağırmaya gelen adam suratımdaki şaşkın ifadeyi gördükten sonra sırıtarak odadan çıktığında aklım durdu. Ben şimdi bu evden gidiyor muydum? Nereye gidecektim? Yoksa o sapık psikopatın evine mi gidecektim? Ayy! Ben gitmem o sapık tipsizin evine! Çarpılmadan lafımı geri aldım ve istemeye istemeye yataktan kalktım.

•=•=•=•=•=•=•=•=•=•

Aşağı indiğimde dışarıda çok lüküs bir araba gördüm. Araba modellerini bilmesemde "pahalıyım" diye bağıran bir arabaya bakıyordum. Anlamamak için avel olmam gerekirdi.

Arabaya bindiğimde dışının içi kadar lüküs olduğu ile arabanın gerçekten pahalı olduğu kanısına vardım. Açık renk deri koltukları olan arabada geniş bir oturma alanı vardı. Sanki karavan bozması bir şeydi. Sanırım bu lükse alışmam gerek diye geçirdim içimden. Erene itaat eden koruma bozuntuları olduğuna  ve bu arabaya bindiğime  göre ya piyango tutturmuştum ya da zengin koca bulmuştum.

Gece uyuyamadığım için zorla açık tuttuğum gözlerim bana 'kapat beni artık seni nalet sürtük!' diye çığırdıgı için onlara uydum ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

                         •=•=•=•=•=•=•=•

Uyandığımda yabancı bir yerde olduğumu üzerinde yattığım yataktan anladım. Kendi yatağımda olsaydım heryerim ağrıyor olurdu çünkü. 'Sanırım bu yatak kuş tüyü' diye içimden söylendiğimde bir çift kahverengi göz bana bakıyordu.

"Kalk artık! Hep böyle uyuyamayaksın gerçi, tadını çıkar"

dediğinde kurduğu cümlenin ne kadar saçma olduğunu düşünerek

"Anlamadım?"

dedim.

"Her gece altımdayken uyuman biraz zor olacak diyorum! Tadını çıkar güzelim? Ya da karıcığım (!) mı demeliydim?"

"Ne diyorsun sen be ? Ne yatması? Seninle yatacağıma morg sedyesinde yatarım daha iyi"

Sanırım baya bir sinirlenmişti çünkü beni yiyecek gibi bakıyordu ve alnında bir damar belirmişti.

"Onu bu gece altıma yattığında tartışırız karıcığım!"

dedi ve yatak odası sandığım odanın banyosuna girdi. İçeri yeni kokuyordu. Sanki herşey benim isteğime göre dizilmiş gibiydi. Mobilyalar ve yatak başlığı beyazdı ve yerdeki halı mobilyalarla tezat olacak şekilde siyahtı. Bayıldım! Bu oda harikaydı. Sanırım yemek verseler sonsuza kadar tek başıma yaşardım burada. Ben hala banyonun kapısına bakıyorken banyo kapısı aniden açıldı ve üzerime doğru gelen çıplak Erenle kendimi yorganın altına sakladım. Bu hareketimin onu güldürdüğünü düşünürken küçümser bir ses tonuyla konuştu.

"Bana ilk defa çıplak erkek gördüğünü söyleme!"

"Ben senin sandığın gibi para düşkünü sürtüklerden değilim hayatımda bir erkeği bile öpmemişken nasıl olursa daha önce penis gördüğümü düşünürsün?"

"Buna alışsan iyi edersin güzelim. Beni hergün çıplak bir şekilde göreceksin. Çünkü her sıkıldığımda seni düzeceğim."

3. Bölümün sonu

BU ERENİN BİR HASTALIĞI VAR AMA NE ?
BUNU BEN BİLE BİLMİYORUM :D
SONRAKİ BÖLÜMDE BENDE BİRLİKTE ÖĞRENİRSİNİZ ARTIK 😙🤩

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

USLANMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin