Evde oturmuştum ve televizyon izliyordum. Kanal gezerken birden bir kanalın şok şok dediğini duydum be o kanalda durdum.
"ŞOK! ŞOK! ŞOK! Dünyaca ünlü k-pop starı Jeon Jungkook sevgilisi Lisa' dan neden ayrıldı? Geçtiğimiz hafta Lisa Hanımın açıklaması üzere ayrıldıkları onaylandı ve o günün gecesinde Jeon bir barda yanında arkadaşı ile içtiği görüldü. Kimse böylesine hüzünlü bir ayrılığı veklemiyordu. .."
Jimin' in birden karnı guruldadı ve kalkıp kendine yemek yaptı . Televizyonda hala aynı haber vardı. Yemeğini yemeye koyuldu ve Jeon' u açıklamasını dinlemeye başladı.
"Çok büyük bir kavgaydı hatırlamak istemiyorum. Lütfen hatırlatöayın. Kaibim yanıyor."
Sıkıldım ve dün bana mesaj atankişiye mesaj attım.
Minmin: Merhaba... Sana şimdilik kim olduğunu sormayacağım. Nasılsın?
Cooki: Kalbim yanıyor.
Minmin:Neden?
Cookie:Çünkü artık kalbim yok. Bencillik ettin sana sormadım. Sen nasılsın?
Minmin: İyiyim sağol. Ne yapıyorsun?
Cookie:Ölütorum. Sen?
Minmin:Şimdilik sana fazla soru sormayacağım . Seni diğerleri gibi kendimden bıktırmak isteme. Nedense seni kendime çok yakın görüyorum. Bana benziyorsun. Yani acıların benim acılarıma benziyor. Bende haber izliyorum.
Cookie: Ne haberi?
Minmin: Dünyaca ünlü Jeon Jungkook' un ne kadar canının yandığını izliyorum. Biliyor musun? O da bana benziyor...
[Görüldü ✔✔]
Minmin:Sanırım yanlış birşey söyledim.
Lütfen oy verin ve okumaya devam edin.
♾♾♾♾♾♾♾✴✴✴✴✴✴✴✴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm not perfect °•°Kookmin°•°
Fanficcookie:Neden beni kimse anlamıyor? minmin: peki ya ben neden yalnızım? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Dünyaca ünlü Jeon Jungkook fake hesaptan sıradan olan jimin'nin fake hesabına sorunlarını yazar...