Siyah saçlarını düzenliyib okulun karşısında derin nefes aldı beyaz tenli çoçuk. Bu yıl okulda son yılıydı. Fakat bu yıl çok farklı olucaktı onun için.
Geçen yıl çok çalışıp okulun en iyi okuyan çoçukların listesine gire bilmeyi başarmıştı. Bu listeye girmek için çok çalışmıştı.
Yeni sınıfına hazır değildi ordakı çoçuklar çok zengin ve zekiydiler.
Okulun önünde durup kendini hazırlamak adın derin nefesler alıb verib ellerini silkiyordu.
Boynun hiss ettiği kolla irkilendi beyaz tenli çoçuk. Başını döndürüp esmer tenli arkadaşının kare gülüşünü görünce gerginliyi biraz olsa bile azalmıştı.
Diğer yanında gelen sesle başını diğer yana dönderdi.
"Hyung çok gerginsin" dedi tavşandişli çoçuk.
"Gerginlikden yüzün bembeyaz olmuş" dedi kare gülüşlü çoçuk ve kolunu beyaztenlinin boynundan çekerek karşısına geçti.
Esmer tenli kare gülüşkü çoçuğun ismi Kim Taehyungdu. Geçen yılki sınavlara kadar Jiminle sınıfarkadaşıydı. Jimine en yakın olan kişiydi.
Tavşandişli çoçuğun ismi Jeon jungkookdu onlardan 1 sınıf aşağıydı bu yaz tanışmışlardı ve çok yakın olmuşlardı. Jiminin zorlu diyetlerinden çabuk kurtulması için birlikte spor yapıp kas yaptılar. Onlar spor yaparken Taehyung hep onlara kenardan bakardı çok yediği halde kilo almazdı.
Park Jimin siyah saçlı beyaz tenli kalın dudaklı ve büyük gözlüydü. Çok tatlı ve sevimliydi fakat okulda pek sevilmezdi. Hakkında epey söylentiler vardı. Bu yaz kilolarında kurtulup kas açtı. Geçen yılsa çok okuyup sınıfdeğiştire bildi.
Park Jimin bu yıla farklı başlamıştı bişeyleri değiştirmek istiyordu ve değiştirmeye ilk kendinden başlamıştı
Jiminle Taehyungun 18 yaşları vardı. Jungkookunsa 17 yaşı vardı.
"Çok çirkin mi görünüyorum?" Dedi ve ellerini yüzüne koydu Park Jimin.
"Hayır tabiiki hyung. Çok harika görünüyorsun." Dedi tavşandişli çoçuk.
"Bana baksana sen makyaj mı yaptın sen?" Jimin yüzünü inceleyerek sordu esmer tenli çoçuk.
Jimin dahada tedirginleşerek ellerini önünde birleştirip gözlerini büyüterek konuştu: "Çok mu abartılı olmuş ben sadece fondatön ve dudaknemlendirici vurmuştum."
"Hyung merak etme bebeğe benziyorsun. Yani çok tatlısın ve anlaşılmıyor. Sadece sen güzelleşmişsin diye TaeTae hyung öyle söyledi." Gülmsüyerek söyledi Jungkook.
Taehyung kıkırdıyarak bir elini küçüğünün saç tutamlarına ataraksaçlarını dağıtıp konuştu.
" Bizim bücür gittikce büyüyor anlaşılan"
Jungkook mızmızlanarak cevap verdi
" Benden sadece 1 yaş büyüksün. Hem saçımı bozuyorsun."Jungkook başını çekerek saçını düzeltmeye başladı. Taehyung ağzı açık küçüğüne bakarken Jimin kıkırdadı.
Esmer tenli kolunu küçüğünün boynuna dolayarak Jungkookun kafasını göğüsüne bastırdı bu sırada Jungkook boğularak debeleniyordu.
"Hyung boğuluyorum bırak"
Küçüğünün sesine aldırış etmeden Taehyun arkadaşının karşısına geçip konuştu.
" Jimin-şi göster onlara gücünü! Onlar sadece bir sınıf dolusu ego yığını! Sakın çekinip korkma sen en iyisisin hatta Kim Nam- neyse unut"
"O sınıftan mezun ola bilirmiyim sence?" Jiminin kararsız çıkan sesi ve yüzünde kendine ne kadar güvenmediği belliydi.
" Tabiiki! Sınavlar zor olsa bile sen çok çalışarak her kese ne kadar iyi olduğunu ispat ediceksin!!" Taehyung sesi ve yüz ifadesi arkadaşına ne kadar güvendiğinin göstericisiydi.
Jungkook büyüğünün göğüsünde kafasını çevirerek bir elini yumruk yaparak konuştu.
"Hyung, Fighting! Sana güveniyoruz."
"Hadi sınıflara gidelim geç kalıcaz" dedi Taehyung.
Jimin rahat biçimde cevap verdi.
"Siz gidin ben müdürün odasına gidip evrakları alıcam"Esmer tenli gülümseyerek ve alaycı biçimde cevap verdi.
" Peki sen git bende bu ergeni sınıfa bıkakıp kendi sınıfımı geçeyim malum şimdi etekli kızları görüp hormonlarını kontrol edemez sabahın köründe kendisini çekmesin."Jimin Taenin sözlerine kahkaha atarken Jungkook başını büyüğünün göğüsünden çekti. Utancından yanakları kızarmıştı tavşan dişlinin ve onun bu durumuna esmer tenli büyüğünün iyice hoşuna gitmişti.
"Yaa!! Hyung çok kötüsün!" Dedi Jungkook isyan eder biçimde.
"Anlamana sevindim" dedi ve kıkırdadı esmer tenli.
"Göster onlara gücünü Anpanman!" dedi Taehyung.
Jimin gülümseyerek kafasını salladığında Tae yüzünü çevirdi.
Taehyung küçüğünün gömleğinin ensesinden tutarak kaldırdı ve arkalarıma dönerken Jimine el salladılar.
Jimin müdürün odasına gidip son belgeyi aldıktan sonra titreyek okul koridorunda yürürken ders başlamıştı. Kolidorda yalnızdı tıpkı o sınıfta olacağı gibi bu yüzden yalnızlığa alışmalıydı.
Taehyung ve Jungkook onun neşe kaynağıydı şimdi onlardan uzak kalıcaktı ve onlar okulun diğer tarafında olucaklardı.
Derin nefesler alıyor bir yandanda terlemiş avuc içleri
Sınıfın odasının karşısındaydı. Derinden nefes alarak dudaklarında mımızlanarak konuştu.
"Yapabilirsin Jimin. Kendine güven Jimin. Hiç kimse eski sen gibi birini hatırlamaz. Eski Jimin yok artık. Hayallerinin peşinden git Park Jimin"
Kapıyı açarak sınıfa girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NeveRMind / NamMin
Fanfiction"Aşıkmısın yoksa arkadaş?" "Ben sadece yalnışlarımın kölesiyim" Kısa bölümler