Taciz

234 13 20
                                    

Uyarı:

Bölüm cinsellik ve taciz içeriyor *** işaresinden sonrasını 18 yaş aşağı ve hassas kişiler okumasın.

Jiminle Jisoo tanımadıkları dar sokaklarda koşuyorlardı. Uzaklaştıkta bir arabanın arkasına saklandılar. Arabanın arkasında eğilmiştiler

"Benden bu kadar daha fazla koşamıyorum" Jisoo nefes nefese dedi.

Adamlar arabanın önünden geçtiler 2 yoldan birine gittiler.

"Saçmalama geri dönücekler geldiğimiz yolla geri dönmemiz gerek" dedi Jimin zorlukla nefes nefese konuşarak.

"Onlar buraları bizde iyi tanıyorlar daha hızlı koşuyorlar. Adamın kendine gelmesi zaman aldı diye önden koşa bildik" dedi Jisoo.

Jimin biraz düşündükten sonra derince yutkundu nefes alıp konuştu.

"Sen git... Önden koş ben onları oyalıyıp gelicem"

"Hayır ya gitmem seni burda bırakıp gitmiyicem" dedi dolu gözlerle Jisoo.

Jimin Jisoonun ellerinden tutarak alnını alnına dayadı adamların sesleri geliyordu geriye dönüyorlardı artık.

"Şimdi gitmen gerek. Söz veriyorum her şey güzel olucak" dedi Jimin yalan söylediyini oda biliyordu fakat Jisoo için en iyisinin bu olduğunu düşünüyordu.

Jisoonun gözlerinden yaşlar akarken Jimin burnunu Jisoonun burnuna sürterek gülerek konuştu.

"Küçük çoçuklar gibi ağlama Jisoo sadece bana güven. Lütfen git..."

Jimin çoçuk gibi ağlayan kızın ellerini bırakarak kalktı.

"Ö-özür dilerim Jimin. Ç-ok Öz-ür dilerim"

Jimin aldırış etmeden dar sokağa çıktı adamların onu görmesi için.

"H-hayır... Yapma.... G-gitme..."

Adamlar onu görünce bağırdılar Jimin diğer sokağa koştu fakat bilmediği bir şey vardı o sokağın çıkmaz sokak olduğu.

Bir kaç dakika koştuktan sonra önünde durduğu duvarı loş işıkta gördü.

"Buraya koşucak kadar salak olmadığınızı düşünmüşdük fakat anlaşılan yanılmışız." Dedi alaycı biçimde erkeklerden biri.

"Kız nerde hemen yerini söyle çabuk." Dedi Jisooya taciz eden adam ve Jimin yakasından tutup sertce düvara vurdu. Jiminin boğazından acı dolu inleme kaçtı.

"Söyle yoksa ölürsün"

"O çoktan gitti pislik herifler." Dedi Jimin. Artık başına gelicekleri tahmin ede biliyordu.

Jisoonun tacizcisi karşısında olan benenin önce karnına yumruk attı sonra kaldırıp yüzüne yumruk atarak yere serdi.

Jimin darbelerden kendini koruyamıyordu karşısıntakı beden 2 defa ondan büyüktü. Sadece acı dolu çığlıklar var. Jimin karnına gelen tekmelerle daha çok çığlık attı.

Jimin içinden sadece bunları kendine diyordu.

"Ben zaten hep taciz ve tecavüze uğruyucam çünki bu dünyada çok pislik insanlar var. Fakat sen Jisoo kalbin temiz ve çok güzelsin. En iyisine layıksın. Ben başıma gelicekıer zaten gelicek. Eğer ölürsem lütfen kendini suçlama böyle olmasını ben istedim. Çok uzağa kaçmış ol ve mutlu olup kendini tüm pisliklerden koru."

Jiminin gözlerinden yaşlar akıyordu.

Karanlık çıkmaz sokakta duvarda onun acı dolu inlemeleri yankılanıyordu. Ard arda gelen darbelerden saçları toza karışmış küçük beden halsiz ve baygın biçimde oldu.

Etrafı net göremeyen Jiminin yakasından birisi tutup kaldırdı biraz ve konuştu.

"O güzel sürtük elimizde kaçtı fakat emin ol sen ondan daha çok sürtüye benziyorsun."

***

Jimin ağzı kanla dolu konuşan adamın yüzüne tükürünce adam daha çok sinirlenip Jimine tokat atarak yere serdi ve tişörtünü yırttı.

Elini küçük bedenin beyaz teninde gezdiriyordu. Jiminse baygın halde engellemeye çalışıyordu.

"Çok güzelsin bedenin kaslı beyaz tadını çok merak ediyoruz."

"E-elini çek pi-iç"

"Ağzına küfür yakışmıyor bu gece yakışanı alıcaksın. Tamamını hemde."

İyrenç gülüşler yükselince adamlardan biri Jiminin bileklerinden tutarak yukarında birleştirdi.

Jimin acıdan zorla yerinden kımıldanıyordu ağızı burnu kanlar içerisindeydi artık gözleri kararıyordu ve etrafı zar zor duyuyordu.

"Yüzümüzü gördü ne yapıcaz?"

"Ya hatırlamaz hale getiririz-"

"Ya da öldürürüz"

Tecavüzcüler arasında geçen iyrənc konuşmayı zar zor Jimin duya biliyordu.

Jisooya taciz eden adam Jimin erkekliyini sıktı küçük bedende acı dolu inilti sokağa yayıldı.

Jiminin pantolonunun önünü açarak konuştu.

"Çok iyi orospu olucağına arkadaşını kurtarıyorsun bu komik."

Jiminin boynuna yaklaşarak ısırmaya ve sömürmeye başladı Jimin kurtulmaya çalışsada güçsüz ve baygındı.

Jimin o gece tecavüze uğruyordu...

NeveRMind / NamMin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin