~Παρτ 4~

491 9 3
                                    

~Η Πρώτη Φιλία~

"Θες να γίνουμε φίλη" Μόλις το άκουσα μου θύμισε απευθείας Δημοτικό.

"Εμ Ναι. Γιατί όχι" Χαμογέλασα.

Με αγκάλιασε και ανταπεδωσα. Παρατήρησα πως αρχίζει να νυχτώνει και δεν θέλω να είναι έξω από το δωμάτιο. Έχω διάβασες αρκετά γι'αυτό το μέρος.

"Καλύτερα να πηγαίνω" Του ανακοίνωσα κατευθυνόμενη προς το σχολείο.

"Θες να σε πάω μέχρι το δωμάτιο σου για παρεα;" Με ρώτησε ακολουθώντας με.

"Αν θέλεις. Κανένα πρόβλημα" Απαντησα χαρούμενη.

Περπατούσαμε προς το σχολείο. Μου άνοιξε την εξώπορτα και μπήκαμε μέσα. Ανεβήκαμε στον δεύτερο όροφο και μιλούσαμε μέχρι να βρούμε το δωμάτιο μου. Εκείνη την στιγμή εμφανίστηκε το παιδί από το αίθουσα και κοίταξε περίεργα τον John. Δεν έδωσα σημασία.


"Στο 102 είσαι" Ειπε ξινά ενώ είδε τον αριθμό κολλημένο στην πόρτα.

"Ναι εδώ είμαι" Τον κοίταξα και φάνηκε λίγο περίεργος. "Εσύ σε ποιο δωμάτι είσαι" Τον ρώτησα μετά από λίγο.

"Στο 350" Είπε και κοίταξε αλλού. Ναι είμαστε μακρια" Συνεχεισε και σήκωσε την άκρη του χιλιου του.

"Ναι πράγματι ήμαστε μακριά" Έσκυψα λίγο το κεφάλι μου.

Αφού χαιρετιθηκαμε μπήκα μέσα και είδα, ευτυχώς, των συγκάτοικο μου μόνο του.

"Ηευ" Είπε ενώ κοιτούσε το κινητό του.

"Γειά" Του απάντησα και μου φάνηκε περίεργο που μου μίλησε.

"Ποιος ήταν αυτός έξω;" Με ρώτησε και στήριξε τους αγκώνες του στο κρεβάτι.

"Ένα φίλος μου. Αλλά γιατί ρωτάς" Τον κοίταξα περίεργη.

"Απλά ρωτάω, κακό ειναι;" Είπε και ξανά ξάπλωσε. "Αα Lee χάρηκα" Συνέχισε μετά από λίγο.

"Αlis και εγώ"  Είπα ενώ πήρα μια αλλαξια από την ντουλάπα.

Αφού άλλαξα στο μπάνιο επλεινα τα δόντια μου και πήγα να κρεμάσω τα ρούχα μου σε θα άκρη στην ντουλάπα. Αφού τελείωσα με τα ρούχα πήγα για στο κρεβάτι και ξαπλωσα. Άνοιξα το κινητό μου για να δω τι ώρα είναι. 10:00. Μια χαρά πρέπει να είμαι ετοιμη για αύριο.

Έκλεισα για μάτια μου και με πήρε ο ύπνος.

Στα μέσα περίπου της νύχτας άκουσα τον Lee να μιλάει με κάποιον.

"Ήταν απλά ένας φίλος της. Έτσι μου είπε" Ήταν το μόνο που πρόλαβα και άκουσα γιατί μετά το έκλεισε.

Σε ποιον να μιλούσε. Θα το μάθω αύριο..

------------------------------------

Ηελλο!

Η εικόνα πάνω δεν απεικονίζει τους πρωταγωνιστές του βιβλίο απλά διαδραματίζειένα σημείου του κεφαλαίου αυτού.

Αν σας άρεσε αφήστε ενα αστεράκι και ένα σχόλιο στο τι θα θέλατε να αλλάξω κτλπ.

Το επόμενο παρτ. Μάλλον Σάββατο.🌟

Σας ευχαριστώ που φτάσατε ως εδώ. 💕

Καλή συνεχεια!!

The Good and The BadDove le storie prendono vita. Scoprilo ora