7.Rodiče, Dawe a bongo

48 9 0
                                    

V partě byl kluk jménem James. Můžete počítat jeho dluhy jako ovečky před spaním, protože Dawe mu vždy dal peníze a za hodinu nebyly peníze a ani James. Dawe měl podezření, že ho si vždy nakoupí jen pro sebe, protože splácel dluhy nehorázným shitem.

Od těchto lidí přišla vždy jen zrada a kolikrát jsem slyšela ty Jamesovy výmluvy,víc jsem ale viděla i slyšela Daweovy výbuchy vzteku na někoho, kdo ho podělal. Já se radši od tady těch lidí držela dál.

Jak šel čas, tak jsem se dostala k extázi. Poprvé jsem si ji dala sama doma a nijak extra mě nezaujala. Až teprve, když jsem se sešla s Dawem, tak jsme si dali oba takový žlutý kachničky. Byla jsem nejvíc šťastná za celý svůj život. Emoce se mi střídaly podle reality. Byli jsme u mě doma, hulili trávu a bavili se. Jenže najednou jsme uslyšeli klíče ve dveřích a  jak se vrací máma s jejím přítelem domů z kina.

Dawe reagoval rychle. Dal svoje nové zelené bongo za kuchyňskou linku, ještě bylo nacpané trávou a voda byla nalitá. Moje mamka se v kuchyni s úsměvem začala představovat, kdyby jen tušila, že v jedné ruce schovává nádobu plnou trávu pod linkou a druhou si s ní podává ruku, tak by nás rozřezala pilou. Dawe našel u nás v šuplíku prášky na bolesti zad, údajně silný opiát, tak si ho vzal, kdybych jen věděla, že se s tím později pokusí o sebevraždu, nikdy bych mu je nenechala.

Zvláštním zázrakem jsme se dostali pryč od nás bez toho, aniž by máma zjistila, co Dawe schovával. Venku si poctivě kotel vyhulil, ale škoda, že matka hned za deset minut hulákala do mobilu, že doma cítí trávu.

Na ten večer nezapomenu až dokonce svého života. Možná, kdybych nemusela tehdy domů, tak by Dawe nezavraždil svého králíka. On si totiž ještě ten večer dal kokain, pervitin a amfetamin.  To mu v hlavě neudělalo dobře a z důvodu, že ho králík kousl, tak ho zabil. Sešla jsem se s ním ráno, šel vynést odpadky, které hodil pod popelnici, hrozně se smál, až později mi došlo, co v tom černém igelitu bylo....

Kluk, který se smálKde žijí příběhy. Začni objevovat