Birisinin beni izlediğinden hiç şüphem yoktu. Biraz sonra ayak sesleri gelmeye başladı. Önüme kandan yazılmış bir yazı belirdi duvarda. RUN yazıyordu. Koştum koştum koştum... En sonunda yavaşladım nefes nefese kalmıştım. Ayak sesleri duyulmaz olmuştu. Biraz yürüdüm önüme karanlık bir oda çıktı içine girdiğimde kapkaranlıktı hiçbirşey görünmüyordu etrafı yoklamaya çalışıyordum tam o anda birisi kulağımın dibinde çığlık atıyormuş gibiydi. Kaybolmuştum. Garip kokular almaya başladım. Nefes alamıyordum. Etrafa biber gazı sıkılmış gibiydi. Gözüm yaşardı ve kendimi kaybedip baygın bir halde yere süzüldüm. Uyandığımda sabah olmuş gibiydi ama oda hâlâ kapkaranlıktı. Sonunda kapıyı buldum ve bu lanet olası odadan kurtuldum. Biraz ilerledim tekrar merdivene ulaştım bu sefer en üst kata çıktım. En üst katta bir odaya girdim odadaki dolaplardan birini açtım ve radyo gördüm. Radyoyu açtığımda İspanyolca bir korku şarkısı çalıyordu. Camlarda asılı olan perdeler sallanıyordu. Arkamı döndüğümde büyük bir yazıcı vardı. Yazıcıdan bir kağıt kendiliğinden çıktı. Kağıtta göz resmi vardı. Bu resim kandan yapılmış kırmızılıktaydı. Çok ürkütücüydü. O kağıda deydiğimde yeni bir kağıt daha çıktı. Yeni kağıtta "yandaki gözlüğü tak ve elini ilk kağıttaki kandan yapılmış göze deydir" diye yazı çıktı. Ben de kağıtta yazılana uyup gözlüğü taktım ve elimi göz işaretine deydirdim. O sırada bir yol belirdi o yol benim bulunduğum odaya çok yakındı. Kağıda tekrar baktığımda göz kaybolmuştu. Şu an olanlardan hiçbirşey anlamış değildim. O anda radyodan sesler gelmeye başladı. Radyo ne düşündüklerimi anlarmış gibi kaçmalısın dedi. Şu an tehlikedesin diye de ekledi. Sonra radyo kapandı. Neden? Ben neden buradayım? Beni kim arıyor diye ağlamaklı oldum. Radyoyu açmayı denedim ama boşuna ne yazıcı çalışıyor ne radyo. Öylece bağırıp çağırmanın anlamsız olduğunu anladım. Odadan çıkınca yürümekten yorulmuş hissediyordum. Karnım çok açtı. Yiyecek bir şeyler istiyordum. Ama burada beklersem bir sonuca ulaşamayacağımı anladım. O yüzden burada beni tutan yaratığa ulaşmaya çalışacaktım. O yaratığa ulaşınca beni neden buraya hapsettiğini sorucağım. Biraz İlerledim önüme duvarda asılı bir saat çıktı. Saatin altında çekmece vardı. Çekmeceyi açtığımda bir harita buldum. Haritaya göre en alt katta gizli bir çıkış var. O çıkışa ulaşmak için önce zemin kattaki kilitli kapıyı açmam gerekiyor. Ama bu iş oldukça zor ve tehlikeli ya o yaratığa yakalanırsam diye düşünmeye başladım. Ama olsun denemeye değerdi.