Normal Hayata Geçiş

302 13 5
                                    

Uyandığımda odaya benzeyen bir yerdeydim. yukarıya çıkan gizli bir çıkış olduğunu anladım. o çıkışa merdivenle çıkarken bir cisim önüme belirdi. bana bir kağıt bir de gözlük uzattı. bunların ne olduğunu biliyordum. bunlar bir ipucuydu. gözlüğü taktım ve kağıttaki kandan yapilmis göze elimi deydirdim. olamaz!!! dedim ve hersey sallanmaya basladi. bu işaret yanima onlarin (ruh veya yaratık) benim cok yakınımda olduğu anlamına geliyordu . o eli kendime cekip o her kimseyi yere fırlattım. Ancak bu çok zor oldu. Çünkü az kalsın merdivenden düşecektim. O yere düşürdüğüm herhangi bir yaratığı düşürünce etraf daha da çok sallanmaya başladı. Ben de vakit kaybetmeden çatıya çıktım. Çatı evin yukarısında olmasına rağmen ev hâlâ çok karanlıktı. O yüzden etrafı zor görüyordum. Birden elimin bir şeye dokunduğunu hissettim. Bu şey metalden yapılmış sert bir şekli vardi. Evet evet bu anahtardı. Ama ne anahtarı diye düşündüm. Ancak bir sonuca varamadım. Sallantının bittiğini fark ettim ve çatıdan indim. O odadan da çıktım. Ama çok şaşırtıcı bir olay oldu. Çünkü bir sürü odanın olması gerekirken sadece bir tane oda vardı. Kapıyı yavaşca açtım ve inanılmaz bir şey gördüm. Bir sürü ağaç vardı. Anlaşılan bu bir oda değil çıkış kapısıydı. Dışarıya ilk adımımı attığımda bir anda hastanede oldum. Scott (erkek arkadaşım) ın bana sarılmasıyla sarsıldım. çevreme bakındığımda yanımda annem babam ve scott vardı."Tanrı aşkına uyandın Ellie."dedi annem. Yarım saatlik bir şok geçirdikten sonra annemle babam Scott la bizi yalnız bıraktılar. Bir süre sessizlik oldu. Söyliycek çok şeyim varken susmayı tercih etmiştim. Sessizliği bozan Scott oldu. "Yeniden hoş geldin" diyip sarılmıştı bana.

GözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin