1

3.1K 97 10
                                    


"Kim hyo ra kau nk gi mana malam² ni , dh pukul 8 ." Soal jin kpd adiknya hyo ra .

Ak menggulingkan biji mata ak ketas tanda menyampah . Br pkl 8 kalau pkl 11 . Bahenol tul ad abang cam ni .

"Ma , tgk hyu---eh oppa tu . Selalu kacau mood rara ." Mengadu ak ke mama yg tgh sedap layan cerita avenger .

"Alah , biasa la tu . Dh gi je nanti lambat sampai . " sampai hati ma halau anak cantik mu yini.

"Aloh , igt nk merajuk . Ok la ma kalau cam tu rara keluar dulu . Mls nk dengar oppa yg lain komen , chau lu . Pape tak yah roger . " terus ak pecut memasuki kereta soobin.

Sobin kawan baik ak . Ak nk keluar dgn dia sbb dia kata nk belanja . Ak apa lg on je la . Orang lanje duh . Jimat duit ak .

Oh yeah .

Meanwhile

"Ma , kenapa bagi si budak tu keluar pastu keluar dgn namja . Hadoi ." Soal namjoon kpd p. Kim .

Jin hanya sekadar bermain phone dia . Dia mls nk cakap kalau cakap pun omma dia takkan larang punya . Nama anak bongsu dh semestinya manja dgn omma . Dia menjadi anak sulung ni selalu kena marah . Ehek .

Jangan nk perrasan jin . Kau yg plg sedikit kena marah .

"Korang ni , biarkan la adik nk keluar . Dia kan pompuan kena bersosial nanti sng nk cari menantu . " balas p. Kim bersama sengihan dibibir .

Ah , tiber je omma ni .

Jin dh namjoon berpandang antara satu sama lain dgn muka yg blur.

Baru mereka dpt tangkap perkataan yg omma nya bagi tahu .

"Mama , adik masih sekolah la ma . Mn blh kahwin awal ." Serentak namjoon dn jin berkata dn menyebabkan ommanya berkerut muka .

"Atau kamu berdua dulu yg akan mama kahwinkan nak ?."Terangkat kening p kim bersama gelak tawa apabila melihat riaksi cuak  anaknya itu .

Pucat kalahkan mayat . Ni baru sebut pasal kahwin . Kalau sebut pasal cucu takan pengsan disitu .

Jin dn namjoon dh habis belajar , cuma diorang ambil kerja sementara waktu jadi guru di kolej seoul . Yg menempatkan hyo ra , yoongi , hoseok ,jimin, taehyung dn jungkook belajar .

Kata jin senang nk jaga budak² tu . Bkn blh harap sgt . Dh la degil .

Skip

"Hyung , rara tak balik lg ke? ." Soal jimin kpd namjoon yg sdg leka menonton fav dramanya .

Namjoon hanya sekdar mengangkat bahu sehingga , Terdengar pintu utama dibuka maka masuk lah yeoja yg sgt dikenali mereka dn ditunggu-tunggu .

Semua bangtan duduk ruang tamu sbb tunggu adik mereka balik . Tengok , over kan mereka .

"Rara dah balik ." Terus ak menanggalkan kasut yang dipakai dn mengheret beg sandang ak . Ak penat duh .

Dah la soobin takdi byk mall dia pergi . Naik sakit kaki gojes ak ni . Bkn nye beli brg pun , hanya pusing² mall .

"Huh, baru pandai balik . Knp tak tidur kat mall je terus ." Ni lg manusia yg suka membebel , ak benci tul . Nga mamat arnab ni .

"Sibuk je kau, ikut ak la . Kook lupa nk cakap yg si julie ajak kau couple ."terus meletus ketawa abagnya yg lain disebabkan julie tu memang obses nga jungkook . Obses kut celah mana pun diorang tak tahu .

Dn menyebabkan jungkook mencebik , ni mls ni . Mesti ad je yg dia kena dgn si adik .

Hyo ra terus naik ke atas , menuju ke arah biliknya . Dn membaringkan badannya yg terasa sgt letih tu .

Ting

Ting

Ting

"Sapa la hantar message malam² buta ni " hyo ra membuka dn itu adalah dr kawan nya taehyun.

Kalau korang  nk tahu kawan hyo ra semua txt members ,  Ok stop there .

Taehyun_sem

Nanti kau bawa la buku yg ak tertinggal tu ye.

Jgn lupa .

Night .

Okay  la hyun , ak bawa esok . Night bro .

            Taehyun offline_

Ak bangkit dr pembaringan ak dn masuk ke dalam tandas utk menukar baju tidur dn pastu boleh la tidur . Ehek.

Ak ni lebih kurang macam suga hyung . Tapi bukan terlalu over la .





Tbc

My Overprotective Brothers BTS FFWhere stories live. Discover now