Joe Jonas (2008 Temmuz-Ekim)
Taylor ve Joe, Taylor'ın yakın arkadaşı olan Selena Gomez sayesinde tanışıp takılmaya başladılar. O zamanlar Selena'nın Joe'nun kardeşi Nick Jonas ile bir ilişkisi olduğu için neredeyse hep aynı ortama giriyorlardı ve haliyle birbirlerinden hoşlanmaya başladılar. Yaklaşık 4 ay süren ilişkileri Taylor'ın ona adadığı şarkılardan anlaşıldığı gibi oldukça sarsıntılıydı ve birbirleriyle anlaşamıyorlardı. Söylentiye göre Joe, Taylor'ın bazı hareketleri yüzünden bu ilişkiyi sonlandırmak istedi ve Taylor'ın da söylediği gibi ondan sadece bir telefon konuşması ile ayrıldı. Bazı iddialara göre Joe, Taylor'ı bir süre başka bir kadın ile aldatmış.
Joe için yazılmış bir kaç şarkı: Forever & Always. Last Kiss, Better Than Revenge.
Lucas Till (2009 Mart-Nisan)
Söylentilere göre Taylor ve Lucas, You Belong With Me klibinin çekimlerinde birbirlerine yaklaştılar ve aralarında çok kısa süreli bir birliktelik yaşandı. Lucas'ın söylediğine göre: Birlikte olmak için çabalamışlar fakat arkadaşlıktan öteye gidememişler ve hiçbir drama olmadan sorunsuz bitirmişler. Resmi bir ilişki olmasa da kısa dönemli flörtleşmişler.
Taylor Lautner (2009 Ağustos-Aralık)
Valentine's Day filminin setinde tanışan ikilinin ilişkisi medyaya fazla yansımadı ve çok az şey bilinmekte. En çok bilinen nokta ise: Taylor'ın Back To December şarkısında da belirttiği gibi Taylor'ın Lautner'a fazla ilgi göstermediği... Şarkıdan yola çıktığımızda, Lautner Taylor için gerçekten çok iyiydi fakat bizimki bir türlü ona hak ettiği değeri verememiş ve ilişki bittiğinde ise fazlasıyla pişman olmuş. Taylor'a göre ilişkileri inanılmazmış ve birçok şey için Lautner'a minnettarmış. ilişkilerini bitiren şey: Güven sorunuymuş, Taylor bir türlü Lautner'a güvenememiş ve ilişkileri bittiğinde bunun için vicdan azabı çekmiş. Bitiren taraf Taylor olmuş.
Taylor için yazılmış şarkı: Back To December
John Mayer (2009 Aralık 2010 Şubat)
Özet geçmek gerekirse ikilinin arasında gerçekten berbat bir ilişki yaşanmış. John 2009 yılının mart ayında Helf Of My Heart adında bir şarkı yazıp bitirdiğini ve bu şarkıyı Taylor ile birlikte söylemek istediğini belirten bir tweet atıyor ve iki sonrasında bu şarkıyı performans sergilediler. Hem John, hem de Taylor birbirlerine olan hayranlıklarından sürekli bahsedip duruyorlar. Aradan zaman geçtikçe birbirlerine daha da yaklaşıyorlar ve bu olay bir ilişki yaşayacak seviyeye kadar geliyor. İlişkileri aralık ayında, ikilinin Z100 performansı sonrası Taylor'ın John'un kucağına oturup sarılırken görülmesinden sonra ortaya çıkmıştı, Fakat hiçbir şey, düşünüldüğü kadar güzel gitmemişti. John'un arkadaşları sürekli ona baskı yaparak Taylor'dan ayrılmasını söylüyordu ve John bu konuda acımasız davrandı ve Taylor'dan ayrıldı. Aralarında 13 yaş vardı ve Taylor, bu ilişkinin sadece gönül eğlendirmek için olduğunu ve John'un onunla oyun oynadığını ima etti. Taylor'ın John için yazdığı şarkılardan sonra eski eniştemiz tabii ki de sessiz kalmadı ve Taylor için Paper Doll adında bir şarkı yayınladı. Şarkıda Taylor'ın her şeyi abarttığını ve çok fazla kırılgan olduğunu vurgulayan Mayer, aynı zamanda da Taylor'ın onu Dear John şarkısında da rencide ederek küçük düşürdüğünü söylemişti ve akınca bu şarkı ile Taylor'dan intikam almaya çalışmıştı. Aynı zamanda John, geçtiğimiz senelerde ise Taylor'ın doğum günü olan 13 Aralık için şöyle bir tweet atmıştı "13 Aralık, yılın en saçma günü olabilir."
John için yazılmış bir kaç şarkı: Dear John, I Knew You Were Trouble.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taylor Swift Hakkında Her Şey
Ficción General"En iyi Swiftie yoktur, Swiftie'ysen zaten en iyisindir,"