Taylor Swift nasıl besleniyor?

85 8 2
                                    

Taylor uzun uzun kalori hesabı yapmaya sebep olacak yiyecekleri tercih etmektense hem sağlıklı hem de kendisine problem yaratmayacağını bildiği, doğal yiyecekler ile beslenme planını oluşturuyor. Ayrıca Taylor'ın çoğu kişinin aksine diyet kelimesinden hoşlanmadığını da söylemeliyiz. Çünkü o, zayıflamak için değil sağlıklı bir şekilde yaşamak için bu şekilde beslendiğini belirtiyor.

Şimdi Taylor'ın özen gösterdiği diyet programı nelerden oluşuyor bakalım:

1. Arabasında daima su bulunduruyor, gün içerisinde en az 10 şişe su içiyor. Yani yaklaşık 5 litre... Vücudunu susuz bırakmamak onun en çok önemsediği konu.

2. Hafta içi yediklerini daha sağlıklı seçimlerden yana yapıyor. Ton balıklı salata, et içerikli sandviçler, yoğurt en çok tercih ettiği yiyeceklerin başında geliyor. Bunun yanında şekerli içeceklerden kaçınıyor. Salatalarına şeker isteğini bastırmak için sağlıklı eklemeler yapıyor.

3. Hafta sonları ise Taylor, yüksek kalorili dahi olsa sevdiği yiyecekleri tüketmekten çekinmiyor. Bu büyük bir dondurma da olabilir hamburger ve patates kızartması da. Sevdiği atıştırmalıkları tamamen kaldırmak ona göre değil. Mutfakta zaman geçirmeyi de seven Taylor, kendisine anne kurabiyeleri yapmaktan asla çekinmiyor.

4. Her zaman buzdolabında yumurta, ince füme dilimleri, portakal suyu, diyet kola, ve parmesan peyniri bulunuyor.

5. Özellikle dışarıda koşu gibi antrenmanlar yapacağı zaman Dr. Öz'ün kendisi için hazırladığı yer fıstıklı, cranberryli, çikolatalı ve keten tohumlu smoothiesini yanında taşıyor.

Taylor için en kritik ve değişmez beslenme seçimleri bunlar. Şimdi de Taylor'ın örnek sağlıklı beslenme programına bakalım:

Kalktıktan Sonra: 2-3 bardak oda sıcaklığında su, 1 bardak portakal suyu ve limonlu su.

Kahvaltı: 1 yumurta, 4 badem, 1 bardak süt ya da füme etli ıspanaklı domatesli sandviç, yarım avokado, 1 bardak portakal suyu.

Ara öğün: havuç ve humus ya da 1 kap meyve salatası ve yarım kase yoğurt.

Öğle yemeği: hafif soslu ton balığı/tavuk salatası ve bir kase yoğurt.

Atıştırmalık: Dr.Öz'ün hazırladığı shake ya da 1 bardak yeşil çay tuzlu krakerler.

Akşam yemeği: Balık ve sebze ya da tavuk, tatlı patates ve sebze ya da tavuk çorbası ve sebze.

Yatmadan hemen önce: 1 bardak sıcak süt.

Taylor Swift Hakkında Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin