Final
Yeni yıl gecesi
"Minie, bunu da oraya takar mısın?" dedi Jungkook elindeki süsü yılbaşı ağacını süsleyen sevgilisine verirken. Jimin elindekini ağaca astıktan sonra sevgilisine döndü.
"Ver bakalım." Elindeki süsü de alıp onun dediği yere taktı.
"Jin hyunglar nerede?"
"Mutfakta yemekleri hazırlıyor, Namjoon hyungta ona yardım ediyor."
"Tamam, ben bunu bitirdim." dedi ağacın yanından uzaklaşıp sevgilisine dönerken. Jungkook gülümseme ile ona bakıp diğer arkadaşlarına dönmüştü.
"Taehyung, hediyeleri de ağacın altına koy." Hediyeleri paketleyen arkadaşına yönelik söylediğinde Taehyung onu onaylayıp, yerinden kalktı ve elindeki paketleri ağacın altına koydu.
Yeni yılın girmesine sadece çok az zaman vardı. Herkes Jin ve Namjoon'un evinde toplaşmıştı, daha doğrusu Jin onların hepsini çağırmıştı. Jin ve Namjoon yemekleri yaparken, Jungkook ve Jimin de yılbaşı ağacını süslüyordu. Tae hediyeleri paketlerken, Hoseok ve Yoongi de masayı hazırlıyordu. Neredeyse, işlerini bitirmiştiler.
Herkes yeni yıl için heyecanlıydı. En çokta Jungkook ve Jimin. Çünkü iki yıl sonra yeniden birlikte kutlayacaklardı. Yeni yılda kötü şeyleri geride bırakıp, güzel bir sayfa açacaklardı.
"Gel bakalım." dedi Jimin, koltuğa otururken. Jungkook onu dinleyip, yanına gidip oturdu. Jimin onu kendine çekip, kollarını beline sardı. Jungkook'ta gülümseyerek başını onun göğsüne yasladı.
"Seninle olduğum için, bu yılı yalnız geçirmediğim için çok mutluyum." Jungkook gülümseyerek söylediğinde Jimin de gülümsemiş ve onun saçlarına öpücük kondurmuştu.
"Ben de çok mutluyum, sevgilim."
"Bana hediye almadın mı?"
"Bunu da nereden çıkardın?" dedi şaşkınca.
"Bak herkesin aldığı hediyeler orada ama benimki yok. Demek ki, bana almamışsın." dedi alıngan ses tonu ile. Jimin gülümsemesini bastırdı, sevgilisi dudaklarını büzerek konuştuğu için çok tatlı görünüyordu. Onu kendinden ayırıp elleri onun yüzüne koydu.
"Sana hediye almadığımı söylemedim ki."
"Ama aldığını da söylemedin." dedi çocuk gibi inatlaşarak. Jimin bu sefer gülümsemesini tutamamıştı. Hafif kahkaha attıktan sonra hala dudakları büzülü duran sevgilisine baktı. Tatlılığına dayanamayıp dudaklarına küçük bir öpücük kondurduğunda arkadaşlarının homurdanmalarını duymuştu.
"Aile var burada." Taehyung yüzündeki munzur gülümseme ile onlara bakıyordu. Jimin bakışlarını ona çevirdi.
"Sevgilin olmadığı için kıskan."
Taehyung gözlerini kısarak ona baktı.
"Sevgilim olmaması benim suçum değil tamam mı? Hem kendileri kaybeder, ben hala mükemmelim." dedi kendini beğenmişçesine. Jungkook ve Jimin ona bakarak kahkaha attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʟᴏss ᴏғ ᴍᴇᴍᴏʀʏ | ᴊɪᴋᴏᴏᴋ
Fanfic☯ Jungkook yaşadıkları bir kavga sonucu evden giden ve 2 yıldır aramasına rağmen bulamadığı sevgilisine, cevabını alamayacağını bilse de, mesaj atar... Bir gün mesajına cevap gelir ama hiç beklemediği bir cevapla karşı karşıyadır...