(01.) love we once had.

6.3K 378 318
                                    

"What's the point of holding on to something you love
Just to say goodbye?"

"What's the point of holding on to something you loveJust to say goodbye?"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

20/06/2019

+++

Czasem ludzka natura płata różnorakie figle. Te bardziej żartobliwe, sięgając aż do tych niewybaczalnych. W pogoni za swoimi najpierwotniejszymi potrzebami i zachciankami, zdarza nam się zapominać o konsekwencjach niefortunnych decyzji. Dostrzegamy je dopiero, gdy zetkniemy się z nimi twarzą w twarz. Z początku trudno jest zauważyć swoją winę. Jednak każdy w końcu dostrzega swoją pomyłkę. A kara za nią nie raz przytłacza nieszczęśnika.

Bakugō Katsuki był ostatnią osobą na liście 'żałujących swoich decyzji'. Pomimo tego odczuł konsekwencje najgorszego, jak się później okazało, błędu w swoim życiu.

+++

Dwójka świeżo upieczonych pro bohaterów utrzymująca ze sobą romantyczne relacje była wyzwaniem we współczesnym świecie. Ciągłe wyjazdy, ryzykowanie życia na rzecz zupełnie obcych osób i buzująca frustracja mieszająca się ze zmęczeniem, nie ułatwiały tego zadania. Nie raz charakter osób w związku dawał wiele do życzenia. Blondwłosy bohater o pseudonimie 'Ground Zero' z łatwością wybuchał w nieopanowaną złość spowodowaną małymi drobnostkami. Potrafił stworzyć piekło na ziemi w przeciągu mili sekund, nawet jeśli wielbiły go tłumy ludzi doceniających jego zdolności.

Do pewnego momentu przy jego boku stał ktoś inny. Ktoś, komu ufał i kto jako jedyny był w stanie bez problemu przejrzeć przez twardą maskę jaką przybierał. (h/c) włosa heroska nie była obca publice. Niejednokrotnie jej pseudonim spoczywał tuż obok Bakugō, gdy pojawiali się w lokalnych wiadomościach.

„Niesamowicie profesjonalna akcja ratunkowa przeprowadzona przez bohaterów w centrum Kioto! Złoczyńca zaatakował sklep jubilerski biorąc na zakładników przebywające w środku osoby! Dzięki szybkiej reakcji Pro Hero Arise wszyscy zostali uwolnieni, a złoczyńca pochwycony w mniej niż dwie godziny! Sama bohaterka-„

Ścisnęła pilot w dłoni, uciszając ustrojstwo, które nie pomagało jej nerwom. Jeszcze chwilę wcześniej z uśmiechem otwierała drzwi do mieszkania, które dzieliła z porywczym partnerem. Chciała ucieszyć go wcześniejszym powrotem z wyjazdu wyznaczonego przez biuro bohaterskie, w którym niedawno zaczęła pracować. Na podręcznym zegarku spoczywającym na nadgarstku kobiety widniała 3:05 rano, gdy wchodziła do przedpokoju wciągając za sobą walizkę.

Całą radość wymazał widok obcych butów. Nie dość, że były niechlujnie rzucone obok szafki to należały także do kobiety.

(Y/N) zostawiła walizkę w przedpokoju, czując jak z każdym krokiem jej żołądek ściska się odrobinę bardziej. Na powitanie w salonie otrzymała znajomą białą koszulę spoczywającą na podłodze, zaraz obok nieznajomej gumki do włosów. Kobieta podniosła małą ozdobę do włosów, walcząc ze swoimi wątpliwościami. Rolety były ściągnięte w dół, odcinając komukolwiek spojrzenie do wnętrza mieszkania. Pomieszczenie rozświetlało światło dobywające się z telewizora. Wiadomości pokazywał jej własny wizerunek. A naprzeciw ekranu leżała kobieca koszula z oderwanymi dwoma górnymi guzikami.

《trust is breakable.》 cheater!k.bakugō x reader PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz