(o4.) sour peachy soda.

3.6K 320 238
                                    

"Can we, can we surrender?
I surrender
No one will win this time
I just want you back"

"Can we, can we surrender?I surrenderNo one will win this timeI just want you back"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

23/06/2019

+++

„Muszę ją zobaczyć, Deku." Normalnie, jego głos byłby pełen nieukrywanej nienawiści w stosunku do swojego towarzysza. Pomimo tego, w tamtym momencie brzmiał wręcz błagalnie. Przynajmniej w uszach (e/c) okiej kobiety, ukrywającej się tuż za rogiem. Jej serce krajało się na sam dźwięk tego głosu, który kilka dni wcześniej błagał ją o wybaczenie.

Co noc chciała ponownie poczuć, że jest tuż obok. Chciała budzić się by pierwszym co zobaczy rano była jego twarz. Mimo ogromnej rany, która została posypana dużą garścią soli, w tamtym momencie chciała wybiec na zewnątrz i zamknąć go w uścisku. Jednak jej nogi stały się gibkie jak wata, uniemożliwiając jakikolwiek ruch.

„Kacchan to naprawdę nie jest dobry czas... Nie wiem czy kiedyś taki będzie. (Y/N) musi to wszystko poukładać i nie możesz-„

„Więc ty możesz owijać ją sobie wokół palca!?" Mrugnęła kilkukrotnie przysłuchując się podniesionemu tonowi głosu szkarłatnookiego. „Doskonale wiem co robisz. Od zawsze chciałeś się do niej dobrać, teraz masz doskonałą okazję. Kiedy nie ma mnie obok możesz robić co tylko chcesz! Wszyscy wokół wiedzą, że ty...! Masz 'coś' do niej..."

Po tym nastąpiła chwila ciszy. Podczas niej serca trójki bohaterów niekontrolowanie się ściskały. Każdy z inną myślą. Katsuki zrozumiał, że jego podejrzenia były słuszne - Deku też czuł coś do (e/c) okiej, a ta sytuacja to idealna okazja do zrealizowania tego marzenia. Midoriya doszedł do wniosku, że jego, jak przynajmniej sądził, dobrze ukrywane uczucia będą tak oczywiste w oczach innych. (L/N) nie spodziewała się tej sentencji, ale w jakiś sposób dodawała ona sensu wielu wydarzeniom z przeszłości. Mimo tak wielu przysług jakie otrzymała od zielonowłosego, nie potrafiła patrzeć na niego jak na kogoś więcej niż na najlepszego przyjaciela.

„Nie wiem za kogo mnie masz... Ale nie mam zamiaru wykorzystywać tej sytuacji, żeby nakłonić ją do czegokolwiek. W tej chwili robię coś czego ty nie potrafiłeś, jestem przy niej. Więc przestań wtykać nos w sprawy, które już cię nie dotyczą. To (Y/N) jest teraz najważniejsza, nie ty, nie ja." Izuku spojrzał na jasnowłosego ze spokojną ekspresją, a każde jego słowo było niepodważalne.

Młoda bohaterka nie mogła pozbierać swoich myśli po usłyszeniu potwierdzenia ze strony ciemnookiego. Jakim cudem nie zauważyła jego uczuć? Myślała, że mówią sobie wszystko? Jakie katusze musiał przeżywać, gdy relacjonowała mu każdy szczegół relacji z Bakugō? A najbardziej bolało to, że nie potrafiła, nawet teraz, ich odwzajemnić.

《trust is breakable.》 cheater!k.bakugō x reader PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz