"Til he sees her lost and hopeless
Got to save her won't betray her"22/06/2019
+++
Złamane serce jest nazywane najgorszą chorobą. Dlaczego? Bo nie ma na nią lekarstwa. Człowiek po uzyskaniu diagnozy nie jest w stanie zrozumieć jak ma się czuć. Desperacko szuka ujścia swojego bólu. Niektórzy oddawali się rozpaczy, leżąc cały dzień w łóżku zajadając się kalorycznymi przekąskami lub nie jedząc w ogóle. Inni na siłę próbowali zapomnieć o osobie, która skruszyła ich serce, poprzez wielorazowe randki by wbrew sobie pokazać, że zerwanie nie miało na nich żadnego wpływu.
Byli także ludzie, którzy radzili sobie z nią tak jak (Y/N).
Bohaterka oddała się w wir pracy, przyjmując coraz więcej misji oraz przedłużając swoje patrole w mieście. Nabijała rekordowe ilości nadgodzin, które martwiły nie tylko jej przyjaciela, ale także współpracowników. Jednak kobieta nie przejmowała się opiniami innych, ciągłe ściganie przestępców było jedyną odskocznią od obsesyjnych myśli.
„Jak mógł dać mi przymusowy urlop?! To nie powinno istnieć!" Oburzona (h/c) włosa opadła na kanapę, wydymając swoje policzki. „Bohater zawsze ma być na straży!"
„(Y/N)... Musi odpocząć od tego wszystkiego, przemęczanie się wcale nie jest najlepszym sposobem na-..." Zielonowłosy urwał swoje zdanie, nie chcąc wynosić na wierzch tak bolesnego tematu. Sam nie chciał o nim rozmawiać. „Martwię się o ciebie."
„O mnie? Jestem taka jak zawsze! Nic się nie zmieniło!"
'A jednak brzmisz tak pusto.'
Od razu potrafił rozpoznać ból chowający się pod radosnym spojrzeniem. Znał ją tak dobrze, a nie potrafił znaleźć niczego co mogłoby załagodzić te katusze. Gdyby tylko wiedziała jak wiele wnosi do jego życia, jak za każdym razem gdy wypowiada jego imię bicie serca mężczyzny przyśpieszało...
Miłość nigdy nie jest łatwa, zwłaszcza gdy musimy się nią dzielić. Izuku dokładnie pamięta moment, w którym (e/c) oka skradła jego serce. Liceum U.A. – pierwszy rok, ćwiczenia ratowania z katastrof. Ta pewność siebie, z którą oznajmiała poszkodowanym sławne 'wszystko będzie dobrze' była jak zaklęcie. Od tamtej pory nie mógł oderwać od niej wzroku. Obiecał sobie, że nie będzie nadinterpretował przyjaznych gestów z jej strony, a jednak jego sławny rumieniec rozkwitał najintensywniej gdy była obok. W pewnym momencie doszedł do okropnej realizacji.
Była zakochana w Katsuki'm.
Nawet jeśli myśl o straceniu kogoś tak cudownego ze swojego życia, rozrywała go na strzępy... Nie umiał stać na drodze do ich szczęścia. Ze smutkiem obserwował jak powoli stają się sobie coraz bliżsi, aż w końcu pewnego dnia usłyszał wyznanie (Y/N). Bardzo brzydził się tego, że gdy została odrzucona, ucieszyło go to. Dało mu nadzieję, że wreszcie spojrzy na niego.
CZYTASZ
《trust is breakable.》 cheater!k.bakugō x reader PL
FanfictionBakugō Katsuki był ostatnią osobą na liście 'żałujących swoich decyzji'. Pomimo tego odczuł konsekwencje najgorszego, jak się później okazało, błędu w swoim życiu. 《cheater!k.bakugō x reader PL》 KLUCZE: (Y/N) - IMIĘ (L/N) - NAZWISKO (e/c) - KOLOR OC...